Oferta opublikowana11.05.2024
Oferta wygasa05.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Kształtowanie produktów i usług, począwszy od eksploracji, projektowania, strategicznej analizy rynku, przygotowania Proof of Concept poprzez prototypy i makiety, aż po stworzenie silnego uzasadnienia biznesowego dla dalszego wdrożenia w obszarze inwestycji.
  • Zarządzanie backlogiem produktu w ścisłej kooperacji z Interesariuszami.
  • Dbałość o informowanie Interesariuszy o statusie rozwoju produktu.
  • Identyfikowanie potencjalnych klientów oraz analiza potrzeb użytkowników produktu.
  • Nadzór nad postępem prac zespołu developerskiego.
  • Dbałość o zapewnienie realizacji zadań na czas oraz utrzymanie wysokiej jakości produktu.

Wymagania

  • Minimum 1-2 lat doświadczenia w roli Scrum Product Owner'a produktu cyfrowego lub w projektowaniu i wdrażaniu produktów czy innowacji.
  • Umiejętność koordynowania prac i ustalania priorytetów wymagań oraz backlogu.
  • Umiejętność dostosowywania prac do zmieniających się wymagań biznesu oraz odpowiadania na nowe zapytania Interesariuszy.
  • Mile widziana praktyczna wiedza z zakresu pisania user story oraz groomingu backlogu.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne.
  • Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi takich jak JIRA.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie