Stanowisko ds. ewidencji (UBS_Piaseczno)Z

Piaseczno
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Ubezpieczeń i Składek

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencję danych identyfikacyjnych ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.

 Termin, do którego należy składać dokumenty:  08.05.2024 r.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Warunki niezbędne:

- wykształcenie średnie

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)

- minimum 1 rok w pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe:

-  znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

- mile widziana znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
-  mile widziana znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

- mile widziana znajomość zasad wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych przez poszczególne grupy płatników
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel

- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność współpracy z innymi

Zachęcamy do składania dokumentów.

 Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,

- CV,

- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom),

- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.

 Dodatkowe informacje:

- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu (test)
- skontaktujemy się telefonicznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

- dokumenty składamy w języku polskim

- miejsce świadczenia pracy: Inspektorat ZUS w Piasecznie,

ul. Puławska 34 B, 05-500 Piaseczno

Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 - piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie