Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji

Lubliniec
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje decyzje o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych ustalanych wg zreformowanych i dotychczasowych zasad podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, a także opracowuje korespondencję w takich sprawach,
  • sporządza i przekazuje do właściwych instytucji zagranicznych wnioski o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo),
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent.

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej Ustawy,
  • podstawowa znajomość Ustawy o Emeryturach i Rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Ustaw o Emeryturach i Rentach Kapitałowych oraz rozporządzeń do tych Ustaw,
  • podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego,
  • podstawowa znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
  • podstawowa znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych,
  • umiejętność współpracy z innymi,
  • rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji.

Jeśli jesteś osobą:

  • terminową,
  • rzetelną,
  • odpowiedzialną,
  • samodzielną,
  • oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office.

TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega)
  • kserokopie dokumentów potwierdzające niezbędne wykształcenie.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Termin, do którego należy złożyć dokumenty: 23-05-2024

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie,
  • rozwój zawodowy

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy dwóch kandydatów,
  • umowa o pracę,
  • oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Oddziału)
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
  • proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganej wiedzy i predyspozycji,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
  • proces rekrutacji oraz rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie Oddziału ZUS w Częstochowie,
  • do składania podań zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze.

Miejsce świadczenia pracy:

Inspektorat ZUS w Lublińcu

Ul. Oleska 26

42-700 Lubliniec

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie