Pytanie do pracowników UPC przed przejęciem spółki przez PLAY. Czy po przejęciu ktoś stracił pracę albo zmienił mu się warunki zatrudnienia? :)
Tej końcówki chyba nie zrozumiałam za dobrze, chyba że to przenośnia? Piszesz o dobrych sprzedawcach z paroma literówkami w mailu i to ma być powód w porównaniu z pozostałymi? To z jakich przyczyn zostali uznani za dobrych? Nie każdy ma wgląd w wyniki?
Rekrutacji którą miałem z Panem Robertem nie zapomnę na długo. Pan chyba nie wiedział na co dokładnie mnie rekrutuje, sama rozmowa była bardzo dziwna bez jakiegoś konkretnego nawiązania do stanowiska na które byłem rekrutowany, a moje CV chyba nigdy nie zostało sprawdzone. W połowie rozmowy sam poprosiłem o przerwanie, bo straciłem orientacje w którym kierunku to zmierza. Szanuje swój czas i stwierdziłem że nie ma sensu go marnować, polecam to samo Wam!
To jak komunikujecie zadania na rekrutacji to ponury żart
Ciekawa jestem jak mniej więcej w tym roku wychodzą te wspomniane wyniki ze sprzedaży. są tu może aktualni przedstawiciele, którzy mogliby przybliżyć widełki? Warto byłoby aplikować? jestem początkująca ale szybko się uczę
Czy jako świeży pracownik, mogę liczyc na jakaś premię, czy te są tylko dla starszych pracowników?
Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...
pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dzień dobry. Czy Młodsi Konsultanci ds. Obsługi Klienta są przyjmowani? miałam wcześniej ofertę z jednego z portali, lecz jest ona od dłuższego czasu już wygasła. pisano w niej ze doświadczenie w obsłudze nie jest konieczne a ja go w zasadzie nie mam, dlatego się interesuje
hej, a to będzie aktualne jeszcze? widzę, że pracujesz a ja nie mogę doszukać się aktualnych ogłoszeń. W tym wcześniejszym dla młodszych konsultantów nie wymagali doświadczenia ale ja je posiadam i chce zmienić pracę. warto tu się o nią ubiegać?
Czy firma UPC Polska kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Nie ma tu co prawda od miesięcy już opinii ale może ktoś mi jednak opowie o warunkach instalatorów. Jak na razie porównuje sobie warunki z okolicy, bo zamierzam zmienić pracę. u mnie atmosfera jest średnia, liczę ze tu byłoby inaczej. zastanawiam się też czy zarobki są po prostu rynkowe czy może wyższe?
To najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Zanim podłączysz Internet, będą mili i życzliwi. Złamanie kontraktu będzie prawdziwą epopeją!!! Dzwoniąc pod numer 813813813 przenoszą na inną linię i po prostu rozłączają się. Napisałem o odstąpieniu od umowy po pół roku, nadal dostałem pismo o jakimś długu, nie rozumiem o co chodzi i nikt nie chce nic wyjaśniać. Krótko mówiąc, (usunięte przez administratora)... Bardzo negatywne doświadczenia nigdy więcej się z nimi nie skontaktują
Dowiedziałam się z jednej opinii tutaj na stronie, że w firmie jest szansa na pracę jako doradca w trybie zdalnym. Ktoś niestety napisał, że za wiele nie da się zarobić. Na tym stanowisku obowiązuje jakaś podstawa? Ile ona wynosi? Ktoś może podać przykładowe wynagrodzenie doradcy pracującego zdalnie?
Czy w UPC Polska występują paczki/bony świąteczne?
jasne, bon na tankowania na cały rok na dojazdy do klientów by pracownik nie ponosił kosztów i właściciel upc czyli play dokłada komplet migaczy do odkurzacza
Chyba są tu jednak jakieś limity? Ten bon zastanowił. On co miesiąc się odnawia? A co ze stanowiskami, które nie praktykują odwiedzania klientów? jak mają to rekompensowane?
Pani pytała o ludzi z innych stanowisk, tak w sumie prócz handlowców i osób na obsłudze klienta czy tez instalatorów to ktoś jeszcze jest? jakie stanowiska IT są teraz wolne?
Tak tragicznego dostawcy Internetu jeszcze nie miałem, infolinia kolejki, godziny czekania, przełączania między konsultantami, weryfikują klienta po każdym przełączeniu, nie potrafią przekazać tak prostej wiedzy dla innego pracownika. Co do usług, znizyli się do tak niskiego poziomu usług, że odradzam wszystkim którym przyjdzie do głowy zawrzeć z nimi usługę. Internet na WiFi działa praktycznie jak by nie działał, filmy na Netflix czy muzyka na (usunięte przez administratora) potrzebuje kilkanaście minut by załadowało się na tyle by płynie móc obejrzeć, telewizja w większości czasu się „buferuje” po czym jest błąd „ten program aktualnie nie dziala” . Zastanówcie się za nim się zwiążecie z tym dziadostwem. Odradzam każdemu kto chce mieć w domu stabilne łącze internetowe, takiego w UPC nie znajdziecie!!!
Regularnie raz na tydzień wywala mi internet a że pracuję zdalnie to jest to dla mnie dużą przeszkodą. Ich IVR po zdiagnozowaniu problemu przekazał że powinnam mieć umówionego technika przez jakieś błędy w routerze. Natomiast ich pracownik bo konsultantem bym tego nie nazwała stwierdził że żadnego technika nie potrzeba bo ona zrobił mi zdalny reset routera i będzie działać. Gdyby to była 1 sytuacja to może bym uwierzyła ale wiem że ona powtórzy się za tydzień bo to kolejna taka akcja. pani SZYMAŃCZYK ich pracownik jak poprosiłam aby podała mi swoję imię i nazwisko stwierdziła że ONA NIE MA OCHOTY mi ponownie go podawać bo przedstawiła się na początku rozmowy. Oczywiście nie mogła połączyć do przełożonego nie mogła podać żadnych danych Przełożonego ona NIC nie mogła. Kpina i śmiech na sali. Poprosiłam aby przekazała informację do Przełożonego aby się ze mną skontaktował też NIE MOGŁA. Poprosiłam aby błąd w routerze wyeliminowali na stałe też nie mogła. Poprosiłam aby dowiedziała się dlaczego tak się dzieje raz na tydzień i wróciła z informacją zwrotną telefonem albo mailem TEŻ NIE MOGŁA. To jak oni mają pomóc Klientowi skoro nic nie mogą. Czekam z utęsknieniem na KONIEC UMOWY.
Pytanie do pracowników UPC przed przejęciem spółki przez PLAY. Czy po przejęciu ktoś stracił pracę albo zmienił mu się warunki zatrudnienia? :)
Ano sama jestem ciekawa, mnie to ktoś odpisał, że podobno po przejęciu nie ma rekrutacji a widzę że nawet tutaj wisi obecnie ogłoszenie dla doradcy na tryb zdalny. Piszą, że podobno sama decyduję ile zarabiam a widełki to do 15 tys wrzucili... to naprawdę osiągalne? Jakim sposobem?
na trybie zdalnym to za dużo nie zarobisz, ale jako przedstawiciel terenowy to się da zarobić
czemu nie? w sumie to jak w takim trybie dotrzeć do klienta? ktoś testował i opowie? fajnie by było tez móc przeczytać o doświadczeniu z pracy w terenie, żeby mieć odniesienie. Czy ktoś jest w stanie to rozwinąć?
Obiecywali „ żaden pracownik nie straci pracy”;)). Oczywiście żadna z tych osób nie pracuje bo już zwiała do innej firmy. Tymczasem pracownik UPC aplikujący do play wcale nie ma pierwszeństwa .Czasami z playa nawet nikt nie zadzwoni w odpowiedzi na cv;) Dużo osób straciło pracę. Dostali wypowiedzenie i odprawę . To co się dzieje teraz to istny kosmos . Ludzie z zamykanych biur czasami przechodzą do tych ocalałych . Zostają najlepsi … teoretycznie . Nie oznacza to, ze mając dobrą sprzedaż zostaniesz . Odpadli dobrzy sprzedawcy bo robili np pomyłki w mailach klientów czy literówki . Zostały obiboki chodzący na L4 ( gdy nie dostali urlopu) i będący ostatni w zestawieniu . Także tak ;)
Tej końcówki chyba nie zrozumiałam za dobrze, chyba że to przenośnia? Piszesz o dobrych sprzedawcach z paroma literówkami w mailu i to ma być powód w porównaniu z pozostałymi? To z jakich przyczyn zostali uznani za dobrych? Nie każdy ma wgląd w wyniki?
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Przestrzegam wszystkich klientów - nie bierzcie od nich NIC. Mówią, ze internet będzie najszybszy, najlepszy, bez problemu i co? I nic - zasięg fatalny ( nie łapie mi zasięgu będąc w drugim pokoju mieszkania) , połączenie zrywa jak łącze się z kimś na wideo i wiele wiele innych. MASAKRA!!! NIE POLECAM!!!
Nie polecam tego pracodawcy! P4 niszczy cały dział D2D jaki został zbudowany przez UPC. Materiały BTL robione tak aby klient zamówił usługi nie u handlowca a na stronie. Brak klejów , taśm itp nie wspomnę o paliwie które trzeba lać samemu a budynki do pracy rozrzucone po całej Warszawie . Korporacja którą trzeba sponsorować. Wsparcie lidera tylko wtedy kiedy jest dobrze. Wyliczanie po inwestujesz swoje pieniądze w to a dlaczego nie w to. Zero środków na integracje czy wyjście na święta żeby na chwilę usiąść i pogadać z kolegami. Wigilię dla pracowników trzeba zrobić sobie samemu. Ludzie omijajcie szerokim łukiem ????????????
Lekceważący stosunek do klientów. Sami wyłączają usługi i oczekują zapłaty za coś czego nie świadczą. Reklamacje możesz składać ile chcesz i tak to mają w głębokim poważaniu.
I'm very disappointed with UPC, the Polish internet provider. They provide incomplete and misleading information to their customers when it comes to purchasing internet plans. I recently signed up for their service, only to find out that the promised speed was just 30 megabits per second. That's extremely slow, and it feels like a bait-and-switch tactic. In this day and age, a speed of 30 Mbps is simply unacceptable. I would not recommend UPC to anyone looking for a reliable and fast internet connection. UPDATED: After a month of using the Internet, I can safely say that this is the worst Internet provider. Internet is slow and not stable.
Firma może jest i Ok, ale pracownicy w salonie w warszawie przy ul. Jana Pawła II dają dużo do myślenia, nie przyjemnie, arogancki . Pan handlowiec Karol (usunięte przez administratora) nie wywiązuje się z obiecanych promocji które chce udzielić aby podpisać umowę. Pogratulować firmie tylko takich pracowników, zero szacunku, zrozumienia i dbaloaci o klienta. Jednym słowem (usunięte przez administratora) i chamstwo proszę uważać na tych ludzi z firmy UPC Polska
Może zainteresuj się co się aktualnie* dzieje w tej ,,ok firmie" i dlaczego pan Karol nie mógł zastosować obiecanej promocji. *wszyscy odchodzą - takie warunki stworzył nowy właściciel
nie ma już upc,legenda, rządzi play,pracownik jest nikim, wszystko co było pozytywne zostało zaprzepaszczone,ludzie są wprowadzani w błąd, liczy się tylko zysk
Tak miło przesyłają uśmiech i życzą miłych chwil jak dostajesz fakturę a jakość wykonywanych usług serwisowych jest żenująca a sprzęt marny W dniu 1.09. otrzymałam sms że serwisant będzie od 12-15 około 11 otrzymuję 2 sms że serwisant będzie 15-18 i 3 sms wizyta serwisowa nie odbędzie się gdyż serwisant miał podany zły adres ups.Po tym sms interweniowałam i po rozmowie z doradcą serwisant pojawił się o godz 18. Wizyta trwała 2 min, uznała że jest wszystko działa prawidłowo.a nie działa, Moje zgłoszenie dotyczyło: rano nie mogę uruchomić telewizora przy prawidłowym wykonaniu zaleconych czynności. Telewizor nie może złapać sygnału .. Muszę kilkakrotnie właczać i wyłaczać dekoder aż za którymś razem chwyci sygnał. Mówiłam o tym serwisantowi i zero wyjaśnień.Dekoder Horizon był już był raz wymieniany a umowę zawarłam 7.07.2022, Mam drugi dekoder na drugim telewizorze i nie ma żadnych problemów . czy za taką obsługę serwisową jeszcze obierać opłatę ! Nie polecam tej firmy.
O no to kiepsko jak jakość nie jest na odpowiednim poziomie. Takie przekładanie wizyt może być dość uciążliwe. A ile zapłaciłeś za obsługę w takim razie?
ciekawa jestem czy faktycznie to zweryfikował i czy pomogło. To w zasadzie nikt nie udziela takich porad przez słuchawkę? pan jako kto pracował?
Jeśli chodzi o firmę Upc to hieny i zwierzęta, zero poszanowania czegokolwiek, kary za każdy wers w umówię, liczą sobie jak chcą , No potrafiłem zarobić 9 tys a zabierali z tego 5 tys z rzekomych kar. Po zwolnieniu się z pracy po 3 miesiącach chcieli 3 tysiące złotych zaległych kar. Mam nadzieje ze jakiś zbiorowy ruch się znajdzie i zamkną tych (usunięte przez administratora)
Zgadzam się w 100%, dlatego też piszę ku przestrodze, Jeśli szukasz pracy naprawdę nie warto tutaj się zatrudniać jest wiele lepszych i solidniejszych firm. źle traktują człowieka ( oraz duży poziom nepotyzmu)
Nie? To skąd tamte opinie takie? Jeśli Ty tam pracujesz to może masz koncepcję, czemu ludzie piszą takie rzeczy..
nieprawda, pracuję 2 lata i kary nie dostałam, karę można dostać za "przekręty" np fałszowanie danych
te bzdury wypisują ludzie którzy nie mają pojęcia na czym polega pozyskanie klienta, zawodu handlowca się nie nauczysz
nie? w sensie no jasne, że dobrze by było mieć jednak jakąś smykałkę... ale co ze szkoleniami lub jakimkolwiek wsparciem pry wdrożeniu?
oczywiście, że jest wdrożenie, wsparcie, jak masz pojęcie o sprzedaży bezpośredniej i chęć do pracy to naprawdę da się ładnie zarobić
Kary to albo nadużycie albo zakaz konkurencji. Za nic kar nie zapłacisz. Nie ma czegoś takiego jak rzekoma kara.
O dziękuję. A przybliżysz przebieg takiego wdrożenia? Zaraz po nim zawsze można się jeszcze w razie czego podpytać jak czegoś mimo wszystko sama nie ogarnę...? Do kogo iść wtedy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UPC Polska?
Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?
Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.