Opinie o Monnari Trade S.A. w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Monnari Trade S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Monnari Trade S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Monnari Trade S.A. w Łódź

Zatrudniona

Z dnia na dzień odchodzą z firmy kolejne osoby. To mówi samo za siebie . Ludzie uciekają że względu na płacę i warunki pracy. Sklepy duże, a na zmianie po dwie osoby. Plany wysokie, co kawałek wiadomości żeby dobić jeszcze 1500, jeszcze 1000 i na koniec 500... Chyba wszyscy mają już dość tych automatych maili. Sklepem kierownictwo się nie interesuje, regionalna ma pod sobą za dużo sklepów więc jest raz w miesiącu bo raport musi być zrobiony. Mimo szczerych chęci nie jest w stanie pomóc wszystkim i zapamiętać o co kto prosił więc ciągle trzeba się o coś upominać. Szkoleń dla pracowników nie ma, spotkan integracyjnych też brak, ankiet zadowolenia również nie ma. Żadnych dodatków do płacy nie ma za to kolejne wymagania pojawiające się co miesiąc. Raporty, zdjęcia, VM, przeceny, emony, transfery, dostawy, aaaaaaa no i obsługa klientów. Jeszcze trzeba posprzątać sklep tylko kiedy bo to syzyfowa praca? I to wszystko za 1630zł. Jak z tego wyżyć? Czy prezes nie widzi co się dzieje? Coraz trudniej znaleźć pracownika i czy zamiast zatrudniać nowego do szkolenia, który musi przejść badania nie lepiej zatrzymać tych obecnych dając im podwyżki?

4
Ala
Kandydat
@Lala

Fajnie, że w razie potrzeby wsparcie jest dostępne.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie czy wrócą dodatki funkcyjne? Już bardzo długo jesteśmy bez premii, a jak pytam to nikt nic nie wie…

1
Aldion
Pracownik
@cOcO

Wszędzie masz oświadczenie takie czy inne o odpow w pracy. Wiadomo nie możesz sobie pozwolić na zaniedbania w pracy i to nie ważne czy tu jako sprzedawca czy gdzie indziej jako sekreterka.

Monnarowa
Pracownik

Ta firma to jakaś masakra. Kolejni ludzie odchodzą z firmy. Nawet dekoratorka Regionalna ze Śląska nie wytrzymała i dała wypowiedzenie.

Maryla
Inne
@Monnarowa

Zakupy w jurowieckiej w bialymstoku fatalna obsluga .Pania wysoka na glowie tapira unikac!!!!! .Dzis miala zly dzien.Tydzien ,miesiac temu tez .Moze nagrody nie dostala za straszna obsluge .

Aga
Były pracownik

Regionalna p. Żaneta jest w porządku.Poznałam ją kilka lat temu pracując na Śląsku i wg mnie jest sprawiedliwa i w porządku.Kiedy trzeba to ochrzani , ale zawsze z wyczuciem i taktem.Co najważniejsze wysłucha szeregowego pracownika, czego nie mozna powiedzieć o Ance, niestety.

Ona
Pracownik

Masz rację. Dobrze że już tam nie pracuje. Wymogi z ich stron bardzo duże a kasa najniższa krajowa zero szacunku do pracownika.

Stała klientka
Inne

Nie polecam zakupów w Kielcach w dawnym Tesco , Panie wydają się bardzo miłe ale nie potrafią doradzić obiektywnie nie myśląc tylko o sprzedanym towarze . Już któryś raz ekspedientki wręcz naciągają na kupno ubrań , w których tak naprawdę dobrze się nie wygląda .

Monika
Pracownik
@Stała klientka

My pracujemy w handlu a nie jako stylistyki. Jak nie pasuje i nie umie pani się sama ubrać to na zakupy proszę sobie zatrudnić osobistą stylistkę.

Stała klientka
Inne
@Stała klientka

Taka jest polityka firmy i stały nacisk na sprzedawców, druga sprawa, że doświadczone i empatyczne starsze ekspedientki są zwalniane lub nie przedłuża się im umów. Przez wiele lat lubiłam robić zakupy w sklepie w Zabrzu, ze względu na te sprzedawczynie, mimo, że mieszkam w Gliwicach. Szkoda, że firma tego nie doceniała...

Patrycja
Pracownik
 Pytanie

Aż chętnie się dowiem czy czasem wy nie pytacie kogoś o radę … nim kogoś skrytykujecie to się zastanówcie . Nie znam osoby, która nigdy nie spytała bliskiego ( męża, mamy , koleżanki ) czy dobrze w danym ubraniu wygląda . W ciągu dnia o taką radę pyta mnóstwo kobiet - jak wy pracujecie ? Jak ktoś się was zapyta to tak samo mówicie ? Bo ja staram się ocenić zawsze obiektywnie a nigdy a siłę i jest tego rezultat w postaci niskiej ilości zwrotów . Coś musi być na rzeczy skoro taka opinia padła . Często na galeriach spotyka się natarczywych sprzedawców , którzy będą wciskać towar bo liczy się tylko szuka albo jakaś premia od sprzedaży…

Klientka
Inne
@Stała klientka

Szkoda słyszeć, że miałeś takie doświadczenie. Jako klienci, oczekujemy, że personel będzie miły i pomocny. Mam nadzieję, że Monnari coś zrobi aby to poprawić

Anna... Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Klientka

Jako klienci oczekujemy... No właśnie, klienci oczekują i nie mają pojęcia czego od sprzedawców oczekuje firma. Od rana raporty na c- chów, w kółko te same pytania i zdjecia. Zanim ogarniemy sklep i zrobimy zdjęcia to jest 12.00. A już w kolejce koleżanka czeka na urządzenie,żeby robić przecenę. Jedno takie urządzenie na przecenę,,na kilka stron A4, na raporty, zwroty, reklamacje, i oczywiście telefon,?? To jest obłęd, a jeszcze w trakcie promocja i kilka e-maili, do tego kilka pudel dostawy którą trzeba zczytać na komputerze, w trakcie obsłużyć klienta, powiedzieć o promocji, wytłumaczyć, że torba za 1 zł to nie to co myśli, przeprosić że ktoś go nabija w butelkę, a jeszcze Vm do zmiany i nowa promocja???? i do tego uwaga, dwie osoby na zmianie, w salonie gdzie od kilku lat nie ma klimatyzacji????. A, zapomniałam, trzeba jeszcze zachęcać do konkursu i oczywiście, priorytet - obsługa klienta????Ktoś kto zarządza nie ma pojęcia o pracy w takim miejscu. A wypadałoby trochę mieć pojęcia i wiedzy. To, że nie można sprzedać waszych sukienek to nie wina sprzedawców może, a osób które je projektują. Zastanówcie się, proszę.

Iwi
Kandydat
 Pytanie

Cześć, chciałabym dopytać jak długo trzeba czekać na jakąś wiadomość po rozmowie kwalifikacyjnej?

Viki
Kandydat
 Pytanie
@Iwi

ej a mozesz cos powiedziec o tej rozmowie kwalifikacyjnej? Jakie pytania? Jak to wygladało?

Qullli
Pracownik

A ja nie dostałam odpowiedzi od razu, a pracę później tak. Czekałam chyba 3dni.

Lea Nowy wpis
Pracownik
@Iwi

tydzien

Anna
Inne

Witam. Czy jest ktoś i mógłby wyrazić opinie na temat pracy w Auchan Mikołów na stanowisku sprzedawcy. Dzięki. Pozdrawiam

Były pracownik
Były pracownik
@Anna

Cześć. Jeżeli lubisz pracę w sklepie odzieżowym to praca będzie ci się podobać. Jedynym minusem tej pracy są zarobki (najniższa krajowa) i dlatego jest taka rotacja pracowników. Dziewczyny, które tam pracują są fajne. Ja miło wspominam pracę w tym salonie.

Amidi
Były pracownik
@Anna

Polecam, pracowałam w 2023, miło wspominam, jednak ze względu na przeprowadzkę zmieniłam pracę

Kaśka
Były pracownik
@Anna

Na początek standardowo płaca minimalna, jednak można wyciągnąć później więcej. Ekipa fajna, jak na początki kariery zawodowej to polecam :)

Lara
Pracownik
@Anna

Jak to praca z klientem, czasem bywa trudna, zależy na kogo trafisz. Pensja podstawowa, ale chociaż nabierzesz doświadczenia, z czasem możesz awansować :)

rena
Pracownik
@Kaśka

Wyciągnąć to można się ........... Nie oszukujmy się najniższa krajowa........czasami śmieszna premia na zakup tuszu do rzęs taniej firmy

Manda
Były pracownik
@Anna

Moje doświadczenie w Monarri tam było całkiem pozytywne. Zespół, z którym pracowałem, był pomocny i atmosfera była na ogół dobra. Jednakże, zarządzanie mogłoby być lepsze, szczególnie jeśli chodzi o komunikację i organizację pracy. Benefity są standardowe.

Kinia Nowy wpis
Pracownik
@Anna

Ogólnie atmosfera jest spoko. Zawsze znajdą się różne opinie, ale jeśli lubisz pracę z ludźmi i dynamiczne środowisko, to może być fajna opcja.

Tadek
Inne
 Pytanie

Cześć pytanie pewnie będzie niecodzienne z uwagi na portal ale czy jako pracownicy uważacie że warto zainwestować w spółkę poprzez zakup jej akcji na GPW? Za odpowiedzi nie ad rem dziękuję.

Femka
Były pracownik
@Tadek

Ogółem prezes większość zysków ma z nieruchomości, więc warto i głównie to wpływa na wartość akcji. Jedyny minus to taki, że kokosów tu nie zarobisz, no i zarząd często ma w poważaniu udziałowców. Dodatkowo, trzeba liczyć się z tym, że sprzedaż odzieży siada - nie tylko w Monnari, a to też może mieć duży wpływ na wartość spółki. Giełda to ryzyko, i wiecej pożytecznych info znajdziesz na forum bankier pod spółką Monnari trade niż tu.

Asia Nowy wpis
Pracownik
@Tadek

W Monnari ostatnio też się sporo dzieje, więc kto wie, może to być okazja!

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani kierownik miła rozmowa odbyła się na terenie sklepu lecz miałam wrażenie, że wezmę tam każdego. Oferują pracę za najniższą krajową i prawdopodobną premię. Praca w tygodniu po 12 godzin i dzień wolny nie pytano mnie gdzieś już pracuję.

Pytania

Czy zgadzam się pracować na takich warunkach?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Zatrudniona

Z dnia na dzień odchodzą z firmy kolejne osoby. To mówi samo za siebie . Ludzie uciekają że względu na płacę i warunki pracy. Sklepy duże, a na zmianie po dwie osoby. Plany wysokie, co kawałek wiadomości żeby dobić jeszcze 1500, jeszcze 1000 i na koniec 500... Chyba wszyscy mają już dość tych automatych maili. Sklepem kierownictwo się nie interesuje, regionalna ma pod sobą za dużo sklepów więc jest raz w miesiącu bo raport musi być zrobiony. Mimo szczerych chęci nie jest w stanie pomóc wszystkim i zapamiętać o co kto prosił więc ciągle trzeba się o coś upominać. Szkoleń dla pracowników nie ma, spotkan integracyjnych też brak, ankiet zadowolenia również nie ma. Żadnych dodatków do płacy nie ma za to kolejne wymagania pojawiające się co miesiąc. Raporty, zdjęcia, VM, przeceny, emony, transfery, dostawy, aaaaaaa no i obsługa klientów. Jeszcze trzeba posprzątać sklep tylko kiedy bo to syzyfowa praca? I to wszystko za 1630zł. Jak z tego wyżyć? Czy prezes nie widzi co się dzieje? Coraz trudniej znaleźć pracownika i czy zamiast zatrudniać nowego do szkolenia, który musi przejść badania nie lepiej zatrzymać tych obecnych dając im podwyżki?

4
persona non grata
@Zatrudniona

Prezes widzi dobrze i nie pamieta obietnic cytuje..JAK SYTUACJA FINANSOWA SIE POPRAWI to podniesiemy zarobki,poki co podnosza zgodnie z rozporzadzeniem Ministerstwa Pracy minimalna pensje ale tutaj sa zobligowani przepisami nic wiecej!!!

2
Persona non grata
@Zatrudniona

Ludziki z tej śmiesznej firmy czytają komentarze i nic sobie z tego nie robią,marzą netto wciąż spada desperaci

Ryzik
@Persona non grata

Jak przyjdzie regionalnym stać na sklepach i sprzedawać towar za sprzedawców bo nie będzie miał kto pracować to może wtedy im się oczy otworzą bo regionalni zaczną bronić swoich stanowisk. W innych firmach sprzedawcy bez premii mają minimum 2000zl do ręki, a kierownicy 2500 do 3000. Nie ma się co dziwić, że za 1600zl przy takim nakładzie pracy nie chce wiele osób pracować.

Ajaj

Dajcie spokój-taki sklep, takie wielkie obyczaje i żeby takie place były. W moim oddziale póki jeszcze tam pracowałam wszystko było zwalane na umownych sprzedawców... Na wielkim sklepie. Cały dzień robić przecene i te chore sticery do każdego ubrania. Kierownictwo (usunięte przez administratora) nic nie robiło i oczywiście było bardzo zaprzyjaźnione z regionalna która na to wszystko pozwalała. Mam dość w tym kraju takich układów gdzie ciężka pracę wynagradza się kolejna sterta towaru do przyjęcia.

Aga
@Zatrudniona

Zgadzam się z Tobą ...

Iza
@Zatrudniona

Zgadzam się z Tobą,pracy mnóstwo do tego raportowanie,zdjęcia na czas... jak się spóznimy Kierownik i z-ca będzie miał obcięcie z pensji. Zenada.. Umowy na dwa ,trzy lata ,kombinuja ,zeby nie dawać umowy wieloletnim pracownikom na czas nieokreślony,choc im się, należą, zmieniając im spółki. Brak poszanowania dla pracowników. Dziewczyny na umowę zlecenie zarabiają więcej niż sprzedawcy ,z-cy i kierownicy. Niech zarabiają,a co z nami ? Żadnych podwyżek,wyrównań,tylko to,co muszą bo jest ustalone przez rząd,czyli podniesienie najniższej krajowej. Premie beznadziejne, 2 zł brutto za sztukę i 1 zł brutto za wyprzedaż. Żart Ale pieniądze na plakaty,ulotki,broszurki są bez sensu wydawane,idzie na to majątek.. A i tak nic nie dają...promocja goni promocję.. A dla pracowników pieniędzy nie ma !

Kasia
@Iza

Podpisuję się pod tm rękami i nogami.Miliony głupot do zrobienia 1 sekundę,na obsługę czasu najzwyczajniej w świecie nie ma a potem trzeba się tłumaczyć dlaczego plan nie zrobiony.Głupota!!!!!Dziewczyny,jeśli nie musicie nie bierzcie tej roboty!!!!Nacharować się trzeba za 1633 zł!!!!!

D.
@Iza

Dokładnie, zarząd powinien iść na jakieś doszkalanie bo to co robią to jest kpina! Jak jest miesiąc wyprzedażowy promocje do zrobienia na sklepie są codziennie!! A jakie są czasem różnice cenowe ? 2 gr???????????? pracownice co chwile się zwalniają, nie ma możliwości awansowych, praca dla ludzi bez perspektyw i rodziny!!! Jak pogodzić cało miesięczne zmiany 12 godzinne z życiem rodzinnym? Haha powodzenia. Oczywiście na umowie czas pracy wynosi 8 h, w rzeczywistości 12,5 h. Co do kierownictwa - Szczecin Kaskada - tu kierowniczka jest ewenementem. Obgaduje pracownice, opowiada historie ze swojego życia, nieraz tak zmyślone że nie można tego słuchać, pokazuje kto jest kierownikiem a kto zwykłym parobkiem, zero docenienia, każe robić przekręty- mianowicie poranne anulacje paragonów „zakupionych” dzień wcześniej przez co sklep z rana jest na minusie, a kierowniczka na plusie z dniem na zielono ( kochane pamiętajcie minimum 10 dni na zielono bo premii nie będzie) dziwne że nikt w firmie tego nie zauważył. Siedzenie na zapleczu i rozmowy z innymi pracownikami innych sklepów 0mmos, 0gous czy gls są na poziomie dziennym. Strojenie fochów gdy ktoś idzie na l4, gdy ktoś jest na wypowiedzeniu to NORMA. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM PRACY W SZCZECINIE! A zarządowi polecam przyjrzeć się kierowniczce! Może jakaś rozmowa wśród pracownic? Oczywiście nie z panią Kasia ( koleżanka kierowniczki- mówią sobie wszystko a nawzajem się obgadują)

Lala
@Ryzik

U nas regionalna nie raz pomagala.na sklepie. Nie było pracowników i przyjezdzala

4
kaniabe
@Iza

Zawsze można umowę o pracę zmienić na zlecenie.

2
Była pracownica
@D.

U nas też Kierownik kazała dobijać i rano zwracać bez podpisu oczywiście. A najlepsze jest to, że to KR poddała jej ten pomysł. Śmiech na sali.

An
@Zatrudniona

Dziewczyny powiem Wam tyle - oni są w stanie zapłacić więcej. W jednym z salonów dziewczyny zarabiają 2400 netto. I to jest mega nieuczciwe w stosunku do reszty salonów.

Ciekawa
@An

2400 netto bez premii? Co to za salon?

Kier
@Ciekawa

Gdzie!!? Ja jako kierownik tyle na oczy nie widziałam.

3
Również kiero
@Była pracownica

Też jestem kierownikiem i powiem wam jedno. Piszmy tu więcej A zarząd jeszcze bardziej przykreci kurek. Dlaczego ludzie kombinują? Dlatego że zarabiają psie pieniądze, dlatego że nacisk od regionalnej jest taki że jak zamknięte dzień i zabrakło ci 100 zł to jest afera i tłumaczenie się na drugi dzień. To paranoja. Pan dyrektor sam sobie jest winny. Niech pisze o 20.30 więcej maili typu, jeszcze tyci tyci albo potrzebujemy jeszcze 300 zł na sklep. O 20.30 na sklepach nie ma już klientów więc proszę wybaczyć ale kto ma kupić? My? Czy Pan dyrektor sądzi że na hasło zaczniemy sprzedawać to co Pan nam wypisze w mailu. Że kurtki, że Socha, że torby. Regionana Też jak nawiedzona wydzwania i ciśnie. Ludzie ile można. I wy się dziwcie że ludzie kombinują? A zarząd nie kombinuje dając umowy na miliony spółek byleby nie dac umowy na nieokreślony, czy zarząd nie kombinuje z bhp, z nadgodzinach których nie każa tak nazywać. Z praca po nocach na inwentaryzacjaxh i płatna zwyczajnie zamiast godziny nocne. Zarząd traktuje nas jak śmieci wysysajax wszystko co można z ludzi a nie dając nic. Głupiego bonu n święta nie dadzą. W nagrodę od regionalnej dostałam jej zniżkę 50% bo sama nie skorzystała. To smutne bo my mamy 40%.

7
Ttttt
Pracownik
@An

Jestem ciekawa ktory to sklep tyle zarabia jak woedz to sie podziel informacja

Up
Pracownik
 Pytanie
@Zatrudniona

Były u Was zwolnienia ostatnio?

kinia
Inne
@Zatrudniona

Święta prawda podsumowanie w punkt odchodzą osoby z dużym doświadczeniem i stażem że aż żal patrzeć firma tego nie dostrzega zamiast zatrzymać takiego pracownika wolą zatrudnić nową osobę która i tak szybko ucieknie bo nie chce być niewolnikiem 21 wieku

Kama
Pracownik
 Pytanie
@Zatrudniona

Duża jest rotacja u Was?

Mirka
Pracownik
@Zatrudniona

(usunięte przez administratora) jest w tej firmie na porzadku dziennym. Moze nie w każdym salonie, ale ja tego doświadczyłam

Dagmara
Pracownik
 Pytanie
@Zatrudniona

Dnia 20.08.2022 odwiedziłam sklep monnari faktory w Gliwicach ul Rybnicka 205 i przestrzegam klientów przed tym sklepem panie bardzo niemiłe, aroganckie nie zainteresowane obsługa klienta,. Na pytanie czy dany towar znajduje się w rozmiarze S odpowiedziały "nie wiemy mam sobie poszukać na sklepie one nie są od tego, panie zachowywały się jakby były tam za karę. Zapytałam czy może w innym sklepie jest dany towar odpowiedziały, skąd mamy wiedziec?! TRAKTOWAŁY klientów jak intruzów.

Klientka
Inne
@Dagmara

W innych sklepach też tak jest. W tym tygodniu kupowałam bluzki w sklepie w Koronie we Wrocławiu. Sprzedawczyni która mnie obsługiwała była arogancka, niemiła i te miny...Poza tym ten strój, rozumiem że młodość ma swoje prawa ale jednak to praca a nie plaża. Mam wrażenie że firmie brakuje chętnych do pracy i bierze co popadnie. Szkoda.

Dagmara
Pracownik
@Zatrudniona

To po co tam Pracować rzucić rynsztok niech prezesi sami robią za te grosze Zarobki takie same jak jakość ciuchów które sprowadzają z chin

Deli15547
Inne
 Pytanie
@Dagmara

Hahaha :) rozbawiłaś mnie :D Których teraz ciuchów nie sprowadzają z Chin ?! Każda sieciówka tak na dobrą sprawę zaopatrza się w rzeczy stamtąd. Nooo chyba, że chcesz produkt bardzo wysokiej jakości produkcji polskiej czy włoskiej tylko wtedy pamiętaj, że za bluzkę nie zapłacisz 70 zł czy 90 zł tylko przynajmniej 300 zł.

Pokoko
Pracownik
@persona non grata

Może to nie odpowiedź na najświeższy wpis, ale sytuacja w sumie dalej taka sama. Jednak teraz to się tak wyrównało, że w większości firm zarabia się w okolicach najniższej krajowej - niestety.. W tej firmie moim zdaniem powinien być dodatek od utargu. Albo jakiś inny system premiowy.. lepiej by się wszystkim żyło uważam.

Marek
Były pracownik
 Pytanie
@Pokoko

I co zmieniło się coś przez miesiąc wszedł jakiś dodatkowy system premiowy? Ja dziś po raz kolejny dostałem SMS o promocjach i to nawet 50%. Fajnie nawet to brzmi, może nawet się wybiorę na jakieś zakupy bliżej weekendu. Zobaczę może coś się zmieniło na sklepie

Jolka
Były pracownik
 Pytanie
@persona non grata

I jak po czterech latach ? Zmieniło się coś w firmie? Podejrzewam, że pensje podnieśli bo najniższa krajowa wzrosła, ale jestem ciekawa czy trochę coś więcej dożucili. Pracowałam tam około roku i w fajnie wspominam ten czas, dużo nowych doświadczeń.

Sowa
Pracownik
@An

Może też pensja jest uzależniona od miasta gdzie jest dany salon. Wiadomo w Warszawie zawsze są większe stawki niż nie wiem, gdzieś w jakiejś mniejszej miejscowości jak np. Bytomie

Grreenn
Pracownik
@Kama

U nas w przeciągu ostatniego pół roku nawet nie wiem ile osób się przewinęło. Czy to studentów czy normalnie takich osób starszych. Jedynym stałym punktem u nas w salonie jestem ja i moja kierowniczka. Zawsze na posterunku. Nie jest to też fajne bo co chwila musimy przeszkalać nowe osoby, które i tak za chwilę odejdą. To jest bardzo smutne.

Solar
Pracownik

Przypominam, że większość ubrań jest produkowana w chinach, a jeśli chcesz coś lepszego to idź do innego sklepu tylko wtedy nie wydasz na bluzkę 60 czy 70 zł, ale już 200 czy 300 i nie będzie ona z Chin. Choć też nie byłbym taki pewien.

Roxie
Były pracownik
@Kama

Zawsze była, jest i będzie nadal. Ludzie przychodzą i odchodzą. To jest tak naprawdę praca dla takich młodych osób w dużej mierze studentów. Jak już ktoś zostanie na dłużej to raczej z przyzwyczajenia.

Pani Ryzikowa
Były pracownik
@Ryzik

Wszystko fajnie, jednak chyba nie jest, aż tak tragicznie w tej firmie skoro ludzie wciąż tam pracują i są osoby z dość długim stażem. Podsumowując wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)

Foxi
Kandydat
 Pytanie
@Roxie

Wszędzie tak jest. A dla studenciaków spoko opcja, żeby sobie zarobić i może się nauczyć czegoś ze sprzedaży??

Marciak
Były pracownik
@Foxi

Ja jak studiowałam to sobie w monnari właśnie dorabiałam i nie narzekam. Może nie było jakoś dużo super sprzedażowych szkoleń, ale na początek w handlu naprawdę spoko.

Ala
Kandydat
@Lala

Fajnie, że w razie potrzeby wsparcie jest dostępne.

Mała
Kandydat
 Pytanie

Ostatnio byłam na rozmowie. W ofercie było napisane, umowa o race, bądź zlecenie, system premiowy. Na rozmowie wyszło, że tylko i wyłącznie umowa o pracę i jedynie podstawa, najniższą krajową, bez żadnej premii. To jest jakiś żart? (usunięte przez administratora)

Mała
Kandydat
@Mała

Przepraszam mała pomyłka, na rozmowie wyszło, umowa zlecenie.

anonim
Inne
@Mała

A nie było przy tym drugiej części rozmowy? albo sugestii co do kolejnych warunków? mam właśnie na myśli to, że po jakimś czasie warunki będą aktualizowane? To stała umowa była czy może jednak okres próbny?

Pati
Kandydat
 Pytanie
@Mała

Dzień dobry a ja studiuje i w sumei to byłabym zainteresowana właśnie zleceniem bo mi się opłaca. gdzie mam się tym zgłosić? Macie kontakt do jakiejś rekrutacji, czy tylko przez ogłoszenia?

Olka
Były pracownik
@Pati

Próbuj przez ogłoszenia, często się pojawiają bo dużo sklepów mają

Kristal
Kandydat
@Mała

To brzmi jak prawdziwa jazda na karuzeli. Ale wiesz, różne sklepy mają różne polityki.

Monika
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda ze od stycznie schodzą z etatami ?

Porażka
Kandydat
@Monika

Znając ta firmę to na pewno, najniższa krajowa pójdzie w górę to nie będzie się chciało płacić tyle kasy pracownika. Pewnie będzie puszczona informacja z godziny na godzinę aby kogoś zwolnić tak jak było to poprzednio, a robota i tak ma być zrobiona na czas.Dobrze, że już nie pracuje w tej firmie i nie mam już tyle nerw i nieprzyjemności za najniższa...

Xyz
Pracownik
@Porażka

Trzeba być gotowym na zwolnienia, skracanie etatów i niekorzystne zmiany w umowach. Byle jak najtaniej wyszło za pracownika…

Samanta
Inne
@Porażka

Tak jak poprzednio? Kiedy firma tak zrobiła, dawno to było? Ile pracowałeś tutaj? Co takiego cię tu trzymało?;) No ja myślałam żeby się zatrudnić, ale jak piszecie o cięciach w etatach to chyba słabo to wyglada, nie?

Lara
Kandydat
 Pytanie

Kurczę, a ja właśnie zaczęłam szukać pracy. Skończyłam studia, trochę odpoczęłam po tych wszystkich stresach i stwierdziłam, że przyszedł czas na szukanie pracy. Chciałam iść właśnie do pracy w Monnari, ale teraz w sumie nie wiem. Może coś podpowiecie?

Ula
Inne
@Lara

Lepiej szukać czegoś innego mogę powiedzieć z czystym sercem, spędziłam w Monnari kilka lat i mogę powiedzieć że szkoda nerwów, upokarzanie za najniższą krajową i przytłaczającą ilość obowiązków nieadekwatna do wynagrodzenia, o ile opłaca się jeszcze zlecenie mając ulgi (jeśli dostaniesz dobrą ilość godzin ) tak etat to gra nie warta świeczki. O klientach nawet się nie wypowiadam bo zdecydowana mniejszość bywa miła, a pracodawca, cóż , kombinatorstwo do kwadratu jak najwięcej zarobić jak najmniejszym kosztem :)

Sandrullla
Pracownik
@Lara

Ja uważam, że zawsze możesz spróbować. Skoro skończyłaś studia to jesteś młoda możesz zmieniać pracę nawet co ten miesiąc czy trzy miesiące. Zależy na ile umowę dostaniesz.

Piiipppp
Były pracownik
 Pytanie
@Lara

I co składałaś CV do nas? Zadzwonili zaprosić Cię na rozmowę, czy jednak nie zdecydowałaś się?

apsik
Pracownik
@Monika

U nas cisza jest tak jak było. Każdy p[racuje normalnie i nie ma na razie żadnych podłosek o zwolnieniach.

Anne
Pracownik
 Pytanie
@Monika

I co zwolnili kogoś gdzieś? U nas koleżanka zrezygnowała w tym tygodniu, ale bardziej dlatego, że znalazła inną pracę bardziej w swoim kierunku studiów, a nie dlatego, że coś jej się nie podobało u nas.

Ewa
Pracownik
@Anne

U nas zwolniły jedną dziewczynę Zobacz sobie na grafiki co przyszedł e-mail ile osób ma nagle kończącą się umowę w lutym ;)

Ewa
Pracownik
 Pytanie

A co Ci mają powiedzieć? Haha… sorry nie chcemy wam płacić zwalniamy was ???? Pierw poszły zlecenia Teraz w większych zespołach zmniejszają liczbę pracowników Sama jestem na aucie

Nina
Pracownik
 Pytanie
@Ewa

Skąd wiesz,że akurat Ty polecisz? Dużo was jest na salonie? U nas narazie nikt nic nie mówił.

Sylwia
Były pracownik

Dla mnie to była najgorsza praca w życiu, bardziej w sensie miejsca. Okropna kierowniczka regionalna Anka i kierowniczka sklepowa- len , plotkara i manipulantka w rozmiarze 48. Praca z klientem, sprzedaż, mimo nawalu obowiązków, to czysta przyjemność.

Karina
Pracownik
@Ula

Wow, brzmi, jakbyś miała nieciekawe doświadczenia. Mam nadzieję, że znalazłaś coś lepszego! W moim sklepie w Łodzi to jest całkowicie inaczej...

M
Kandydat

Brałam udział w rekrutacji z salonie w Chorzowie w galerii AKS. Zadane pytania nie miały związku z pracą ani doświadczeniem zawodowym. Pytanie o to czy mam dzieci. Mocno nie na miejscu.

Krysia
Inne
 Pytanie
@M

To nie brzmi zbyt dobrze. Rekrutacja powinna być oparta na kompetencjach i umiejętnościach zawodowych, a nie na osobistych kwestiach. Mam nadzieję, że Monnari się w tym poprawi. A przyjęli Cię czy odpuściłaś sobie dalej rekrutację tam?

@łódźmonnari
Pracownik

Nie ma co tracic czasu na ten (usunięte przez administratora) Nikt nic nie wie. Przychodzi kontrola, nie masz butów to nie przychodz do pracy. Oczywiście dzień musisz odpracować. Umowa zlecenie na najniższą krajową i za te pieniądze nie ma sie co szczypać

Lidka
Były pracownik
 Pytanie
@@łódźmonnari

To smutne, że takie rzeczy się zdarzają. W Monnari pracowałam przez jakiś czas i nie spotkałam się z takimi sytuacjami. Może warto to zgłosić do centrali, żeby wam to poprawli?

Eks klient
Inne
 Pytanie

Czy to wypada że zastępca kierownika przeklina na salonie i rozmawia przez telefon przy klientach?

Iwona
Pracownik
 Pytanie
@Eks klient

Wow, to brzmi niezbyt profesjonalnie. W moim sklepie staramy się zachować poziom, nawet jeśli czasami mamy stresujące sytuacje. Może warto zgłosić ten incydent do przełożonych, aby podjęli odpowiednie kroki?

Ania
Inne

Kiedyś były zebrania pracowników można było porozmawiać wyjaśnić teraz tego nie ma tylko obgadywanie za plecami. Inaczej się pracowało teraz tylko telefony na salonach jedzenie lub bieganie po galerii. Tak to jest jak kierownika brak

BasiaL
Kandydat
 Pytanie
@Ania

O jaki sklepie Pani mówi?

Sandra
Były pracownik
@Ania

Rzeczywiście, rozmowy i spotkania są ważne dla dobrej atmosfery w pracy. Mam nadzieję, że firma zacznie je organizować ponownie. Moje doświadczenia w Monnari były różne

fiksi
Były pracownik

Pracowałam w sklepie Monnari przez rok i gorąco tego nie polecam. Firma jest bardzo niezorganizowana, z dnia na dzień potrafi się wszystko zmienić, wydaje się jakby Ci wyżej dosłownie niczego nie ogarniali, mylą się wysyłając złe maile, ze złymi oznaczeniami, zapominają dosyłać regulaminów promocji, mieszają promocje, tak, że one już w sumie nie mają i tak sensu. Popełniają błędy dosłownie na każdym poziomie, sprawiając, że praca sprzedawcy jest 2x trudniejsza niż być powinna. Zaczynając od dostaw, które nie są personalizowane pod sklep (na sklepie się nic nie mieści, a na magazynie 20 kartonów), po dodatkowe metki, które trzeba było przyczepiać a one jedynie co to odpadały, misz masz w promocjach czy rozległe procedury zwrotów lub wymian. Dodatkowo praca ze starszymi Paniami, które złoszczą się na ciebie za niedociągnięcia systemu. Gorąco nie polecam.

AnKa
Były pracownik
@fiksi

U mnie w sklepie było całkowicie inaczej, ja dobrze wspominam pracę...

Krzysia
Były pracownik
@AnKa

Ja też pamiętam, że u nas zawsze dobra atmosfera, no było sporo rzeczy do ogarnięcia ale też ręce do pracy były

Radfa
Pracownik
@fiksi

Faktycznie, opisujesz sporo problemów, ale z mojego punktu widzenia widać, że Monnari naprawdę stara się poprawić jakość pracy. Wiem, że każda firma ma swoje wyzwania, ale widziałm, że firma podejmuje kroki w celu rozwiązania tych problemów. Trzymam kciuki za lepsze jutro!

Były pracownik
Kandydat

Monnari w arenie Gliwice to jest jeden wielki żart. Kierowniczki srają wyżej niż widzą. Dorosłe kobiety zachowujące się jak dzieci robiąc na złość każdemu. Nikt nie pójdzie ci tam na rękę a jeśli jesteś młodsza o nich (o co nie trudno) usłyszysz na każde swoje zastrzeżenie „my jesteśmy starsze” czyli nawet jak masz rację to i tak nie masz racji bo jesteś młodsza. Bardzo nie polecam pracy w tym miejscu bo jedynie co z tamtą wyciągnięcie to potrzeba pójścia na terapię.

Kacha
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

A długo tam pracowałaś?

Laura
Pracownik
@Były pracownik

Ja miałam dobre doświadczenia w Monnari, ale wiem, że różnie bywa. Warto zgłosić swoje uwagi wyżej, może to pomoże poprawić sytuację."

Ex Klient
Inne

Nie polecam kierownika w sklepie Monnari w C.H Korona Wrocław. Nigdy już nic nie kupię w tym sklepie, przez tą Panią. Arogancka, zwraca się do klientów bez jakiejkolwiek kultury. Myśli że pozjadała wszystkie rozumy. Z kierownikiem nie ma nic wspólnego, nie pomogła mi rozwiązać mojego problemu a wręcz przeciwnie, zniechęciła mnie tak bardzo że będę omijać ten sklep szerokim łukiem !!!

Lidja
Pracownik
 Pytanie
@Ex Klient

Zastanawiam się, czy próbowała rozwiązać Pani problem w inny sposób, np. kontaktując się z działem obsługi klienta lub menedżerem regionalnym? Czasem eskalacja problemu do wyższych szczebli może przynieść lepsze rezultaty.

Kinia
Inne
@Ex Klient

Aż trudno mi to czytać, bo kobietki w tym sklepie zawsze były dla mnie takie miłe :)

Nick
Były pracownik
@Ex Klient

Prawda! Kobieta która jest tam kierowniczką jest arogancka nie tylko wobec współpracowników, ale i klientów. To wiecznie zmęczona królewna, która wysługuje się innymi, a pochwały zgarnia tylko dla siebie. Za wszystkie wałki które jej się tam nazbierały, powinna dostać wypowiedzenie w trybie natychmiastowym. Plotkowanie, używanie wulgarnych słów nawet przy klientach to chleb powszedni. Ile czasu jest na sklepie, a ile czasu jej nie ma bo ma przerwę, to tylko monitoring by wykazał, ale tego tam nie uświadczysz

Pracownica
Pracownik
@Kinia

Bo panie nie które myślą że sklep Monnari to Gucci albo Lv ;) Niech Monnari podniesie stawki to wtedy i będzie inaczej wydaje mi się że kierownicy nie są doceniani w żaden sposób , a Panie bardzo zawistne i to też widać jak do nas przychodzą odrazu że zła energia :/ a potem od nas oczekują nie wiadomo czego . Pracowałam w Koronie i zdania są podzielone :) Więcej empatii kobiety :)

Kasia
Inne
@Ex Klient

Zawsze kupuję w Monnari i nigdy nie miałem problemów z obsługą, więc to na pewno nie jest norma

Wiktoria
Inne

Bardzo zła jakość przedmiotów. Po tygodniu użytkowania torby odpadło zapinanie. Rozumiem że produkty są najwidoczniej słabej jakości i cena nie idzie w parze z jakością, ale normą wydaje się źe firma wtedy na swój koszt rekompensuje zwrot towaru, a nie ze człowiek musi jeszcze na swój koszt odsyłać produktu narażając się na dodatkowe koszty. Nikomu nie polecam zakupów w tej firmie, chyba że ktoś lubi odpadające elementy.

Nowa
Inne
 Pytanie
@Wiktoria

Mogła Pani za darmo oddać w sklepie, na swojej stronie mają politykę zwrotu opisaną albo w sklepie mogła Pani zapytać. A co do produktów to dziwne, ja tam z większości jestem zadowolona, chyba że z rozmiarem nie trafie to wtedy oddaje w sklepie, ale żeby odpadło zapinanie z torby, jestem zszokowana.... !?!?!

Pantera222
Inne
@Wiktoria

Jestem klientką od wielu lat.W salonach panie ubrane w takie same sukienki z apaszkami ,super solidnie wykonane zarówno ubrania jsk i galanteria. Teraz jestem w szoku, jakieś stare baby plotkujące,fatalns obsługa/Wrocław Sky Tover/ Człowiek czuje się jak intruz.Zapięcia od torebek odpadają prawie natychmiast,ciuchy fatalnie odszyte...Nigdy więcej monnari...

Inga
Inne
@Pantera222

Również od wielu lat kupuje w Monnari i nadal jestem tak samo zadowolona z jakości produktów, tak jak wcześniej, są świetne :)

Loki
Inne
 Pytanie
@Wiktoria

Cześć! Osobiście nigdy nie miałem problemów z jakością produktów, które kupiłem w Monnari. Może spróbuj jeszcze raz skontaktować się z działem obsługi klienta? Monnari stara się dbać o swoich klientów.

Dramat
Pracownik
 Pytanie

Może firma niech pomyśli o zmianie regionalnej sprzedaży Dolnego Śląska? Jest, ale tak jakby nie było. Pani K ma totalnie gdzieś sklepy. Nie odbiera telefonu, na @ nie odpisuje...Jak łaskawie się odezwie to i tak nic nie wie i jeszcze ma problem że dzwonisz.... Pierwszy raz spotykam się z takim kierownikiem regionalnym! Drogi zarządzie Monnari to czas na zmiany! To nie jest info z jednego sklepu tylko z wielu w regionie!

Ada
Pracownik
 Pytanie
@Dramat

A miałaś kontakt z kimś wyżej? U nas udało się na szczęście zmienić kierownika regionalnego i w końcu dobrze się pracuje

Agusia
Pracownik
@Dramat

Musi Pani powiadomić o takiej sytuacji, wsparcie od regionalnych jest bardzo potrzebne :)

Ula
Pracownik
 Pytanie
@Dramat

W dużych firmach mogą się zdarzyć różne sytuacje. Zgłaszałaś to do HR, aby mogli zareagować? Mam nadzieję, że się poprawi. Trzymam kciuki za pozytywne zmiany!

Zuzanna
Inne

Hejka. Nie wiecie czy nie biorą teraz kobiet bez doświadczenia na magazyn? Kiedyś wyświetlała mi się od nich oferta na takim zewnętrznym portalu ale gdy chciałam znaleźć coś aktualnego to jest jedynie formularz aplikacyjny. Nim w ogóle się zgłoszę to czy praca tam jest w miarę lekka?

Oskar
Inne
@Zuzanna

Nie jest lekka, tak jak każda praca na magazynie, dlatego przyjmują raczej mężczyzn albo osoby z doświadczeniem na podobnym lub takim samym stanowisku :)

Adele
Inne

Chciałam się podzielić z Wami, ponieważ jestem mega zadowolona z obsługi w sklepie w CH Tulipan w Łodzi :) Panie sprzedawczynie bardzo wyrozumiałe i cierpliwe... spędziłam w sklepie chyba z dwie godzi wybierając strój na poprawiny. Finalnie zdecydowałam się na kombinezon jakość materiału i dopasowanie do sylwetki "pierwsza klasa :P" dodatkowo Pani zaproponowała mi, że może zrobić dodatkową promocję przy zakupie jakiegoś plecaka albo torby. Wybrałam plecak i z niego również jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie polecam i polecam też pytać się właśnie o jakieś dodatkowe promocje, ja właśnie tak zrobiłam i jak widzicie wyszła bardzo zadowolona. Nic lepiej kobiecie nie poprawi humoru jak dobra obsługa i zadowolenie z zakupów :)

Stała klientka
Inne
@Adele

Ten sklep to mój ulubiony w Łodzi zdecydowanie, bo tam Panie to zawsze mi doradzą co i jak

Miki
Inne
@Adele

Też lubie ten sklep, rzeczy świetnej jakości, a panie miłe i pomocne :)

Pracownik
Pracownik
@Adele

Bardzo miło jest nam słyszeć takie opinie <3

Ida
Inne

Zastanawia mnie kwestia umowy dla Product Managera. Piszą, że możliwa jest ta o pracę oraz B2B. Czy gdy wybiorę wariant drugi to będzie istniała możliwość na dostosowanie płatnych dni urlopowych?

Panna cotta
Pracownik
@Ida

Jestem na B2B i to wszystko zależy jak masz umowę skonstruowaną, zwykle nie dają płatnego urlopu na B2B. Tak naprawdę wszystkie szczegóły umowy są ustalane indywidualnie w kontrakcie. Może uda ci się dogadać tak abyś miała płatne :)

Kacha
Pracownik
@Ida

Polecam umowę o pracę, bezpieczniej dla pracownika :)

Aleks
Inne
@Ida

Na B2B nie masz płatnego urlopu, to jest umowa cywilnoprawna, a nie umowa o pracę. No chyba, że pracodawca sam stwierdzi, że ci za te dni zapłaci, ale na pewno nie wynika to z umowy.

Wera
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy ktoś z Was pracuje może w Monnari w Łodzi, widziałam ofertę, że szukają pracowników, chyba do salonu w Galerii Łódzkiej, ale nie mam pewności bo nie podali dokładnego adresu. Chciałam złożyć CV, ale nie wiem jaka atmosfera w Monnari w Łodzi?

Ula
Były pracownik
@Wera

Ja pracowałam przez rok ponad jak studiowałam, zmieniłam pracę jak skończyłam studia, polecam atmosfera w pracy całkiem okej, zależy od dnia ale ogólnie fajne dziewczyny tam pracowały.

Lenka
Pracownik
@Wera

Dobra praca dla studenta, dobre wynagrodzenie :)

Iga
Pracownik
@Wera

Cześć! Nie pracuję w Monnari, ale znam kilka osób, które tam pracują, w tym w Łodzi, fajni ludzie :)

malinka785
Pracownik
@Wera

CV zawsze złożyć warto, skoro szukasz pracy, to jest duża szansa, że się odezwą. Ja zostawiłam CV w sklepie, a potem kierowniczka mnie zaprosiła na rozmowę.

Zostaw merytoryczną opinię o Monnari Trade S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Monnari Trade S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Monnari Trade S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 499.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Monnari Trade S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 397, z czego 17 to opinie pozytywne, 147 to opinie negatywne, a 233 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Monnari Trade S.A.?

    Kandydaci do pracy w Monnari Trade S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Monnari Trade S.A.
Przejdź do nowych opinii