Opinie o PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk w Płońsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Marketing, reklama i PR - usługi PR

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk w Płońsk

nikt ważny
Pracownik

Teraz odeszło 15 osób z PDA SERWIS

artek
Pracownik
@anonim

Nowi najniższa krajowa i jak zasłużysz 100 zł premii, musisz być naprawdę dobry aby dostać więcej. Na lepszą stawkę mogą liczyć tylko osoby które mają chody u kierownictwa.

nikt ważny Nowy wpis
Pracownik

Teraz odeszło 15 osób z PDA SERWIS

anonim Nowy wpis
Inne

możesz przedstawić widełki wynagrodzenia, które otrzymuje się w tej firmie? bo jestem ciekawa, czy faktycznie tak źle tu płacą... i poza tym, czy pensja składa się tylko z podstawy, czy można liczyć na jakąś premię? Z góry dziękuję za każdą informację :)

artek Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Nowi najniższa krajowa i jak zasłużysz 100 zł premii, musisz być naprawdę dobry aby dostać więcej. Na lepszą stawkę mogą liczyć tylko osoby które mają chody u kierownictwa.

anonim
Inne

Na stronie firmy wisi oferta pracy na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. W ogłoszeniu wspomniano o zatrudnieniu na umowę zlecenie bądź kontrakt B2B. A co z umową o pracę? Czy przy jakiejś dłuższej współpracy można na nią liczyć? Wspomniano również o pracy w młodym zespole. Czy to oznacza, że jest jakieś ograniczenie wiekowe, jeśli chodzi o kandydaturę? Rozwiejcie moje wątpliwości, bo myślę nad złożeniem CV.

Były pracownik sprzedaży
Były pracownik
@anonim

O umowie o pracę na czas nieokreślony możesz zapomiec. Ta firma składa się z kilku firm zarzadzanych przez tego samego właściciela, przerzucają pracowników pomiędzy firmami. Rotacja pracowników jest bardzo duża, jeśli ktoś ma ambicje nie zostanie tam długo

Danka Nowy wpis
Inne
@Były pracownik sprzedaży

A na umowę o pracę na czas określony można liczyć? :D Jeśli tak, to na jak długo jest się w stanie otrzymać takie zatrudnienie? :p Co do tego przerzucania pomiędzy firmami, to czy przy zatrudnieniu informują o tym, że jest taka możliwość, że będzie to tak właśnie wyglądało?

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk traktuje ludzi?

Dla dobra firmy
Pracownik

Z racji rzetelnego zaangażowania i pomysłowości naszego serdecznego kolegi Jacka A już nie długo dyrektora , my - serwisanci, mamy nadzieję iż to ty jako pierwszy dokonasz pomiaru trzeźwości alkomatem :) Jacku, jesteśmy z tobą!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Były pracownik

Niestety to prawda. Chyba najgorzej dać człowiekowi który nic nie osiągnął i w dodatku z kompleksami stanowisko pseudo kierownicze. Pan Jacek ewidentnie poczuł się kimś i delikatnie mówiąc trochę szaleje i dzieje się tak od dłuższego czasu.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A ty co osiągnąłeś? Zioniesz cały czas jadem. Może napisz wszystkim kim ty jesteś. A krytykę zacznij od siebie.

Serwisant
Pracownik
@Pracownik

Zdecydowanie się z tym zgadzam. Wielokrotnie było zgłaszane zachowanie tego pseudo lidera, ale osoby będące nad nim nie widzą problemu.

Serwisantów kilku
Pracownik
 Pytanie
@Serwisant

Skoro nie widzą problemu to znaczy , że robi to czego się od niego oczekuje !? Po to chyba jest takie stanowisko jak TL aby okiełznać stado (usunięte przez administratora)które tam pracuje , bo sam kierownik sobie z tym nie poradzi

Roman
Inne
@Serwisantów kilku

No ale okiełznanie ludzi powinno być przeprowadzane w cywilizowany sposób. A na kiepską atmosferę sporo osób narzeka. Trudno się dogadać z liderem? Jak się zgłasza ten problem to co? Zamiatają pod dywan?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Atomesfera zła przez osoby, które nie mają pocięcia o zarządzaniu firmą.

Były pracownik
Pracownik

Nie polecam. To nie jest ta sama firma co kiedyś. Wszystko zmieniało się na gorsze . Podejście do pracownika na poziomie 0. Kontrola pod każdym względem. Nie warto się starać. Na plus jest odbierane strzelanie z ucha a nie uczuciwa praca. Pracowałem tutaj na stanowisku młodszego serwianta i niedawno przeszedłem do innej firmy. Rozwijajcie się ludzie. Tu nic nie osiągniecie. Wielokrotne rozmowy o podwyżkach nie przyniosą rezultatu.

:((
Pracownik
 Pytanie

Tak niesprawiedliwego traktowania jeszcze nigdzie nie widziałem. Pan X ma lepiej, bo się podlizuje a Pan Y gorzej, bo jest nielubiany. Dlaczego nikt nic z tym nie zrobi ?! Ilość negatywnych opinii o czymś chyba świadczy??? Może przydałoby się aby firmą zarządzała osoba postronna by każdy zaczał od początku z jednej płaszczyzny. Im większy nacisk na nas kładziecie tym bardziej się buntujemy. Szanujmy się nawzajem ludzie!!!! Pracujemy ze sobą - nie musimy pluć jadem w swoją stronę.

Nikt
Pracownik
@:((

Jest tylko jedna żmija na całym serwisie, która pluje jadem:)

:(
Pracownik
@Nikt

znajdzie się więcej

Adam
Inne
@:(

To nie można jakoś poprawić tej atmosfery? Są team leaderzy z którymi można się dogadać i i nie trzeba się podlizywać? Może rozmowa z kierownikiem coś by dała?

NIE
Pracownik
 Pytanie
@Adam

Jak sobie ją wyobrażasz?? Serwisant ma prosić leadera lub kierwonika o to by traktowali wszystkich równo???

Nick
Pracownik
@Adam

Witam proponuję spojrzeć co pewien czas w kamery i zobaczyć jak tu się pracuje. Cześć faktycznie pracuje. część się dobrze bawi ,nie żadko przeszkadzając innym. A żmije są tu i to nie jedna,bardziej dotkliwi są ci pseudoserwisanci ...

Psion
Pracownik
@Adam

K.C robi co może żeby nad tym zapanować, ale nie może być dobrze jak ludzie pracujący np. od roku są już tak napakowani więdza że jak ktoś doświadczony zwróci uwagę to śmieją się w twarz,to są ludzie którzy często mylą malowanie paznokci z lutowaniem. Tu nie będzie dobrze atmosfera się nie zmieni. Chyba że Rafał się za to weźmie na poważnie.

Aaaaaaaaa
Pracownik
 Pytanie

Fatalna atmosfera, słabe zarobki. O premiach nie wspomnę, bo ich nie ma. Co to jest premia 30 zł brutto (usunięte przez administratora) pracownika na każdym kroku. Jednemu dają premię za podlizywanie, inny, mniej lubiany, nie dostanie nic. Brak możliwości rozwoju, nawet gdy wyjdzie się z inicjatywą nauczenia się czegoś nowego to i tak to nic nie daje. Nowe obowiązki są proponowane TeamLeaderom np wycenianie Reversa, mimo że oni i tak już mają na głowie inne obowiązki. Zwykły serwisant nie otrzyma takiej propozycji. W tej firmie jest doceniane tylko kilka osób, reszta jest tłem, żeby pokazać, że firma się rozwija. Uważam osobiście, że lepiej postawić na jakość nie ilość i zdjąć te klapki z oczu, bo są jeszcze inni pracownicy, nie tylko kółeczko wzajemnej adoracji.

Danuta
Inne
@Aaaaaaaaa

mogłabym dopytać o okoliczności względem tej premii 30 brutto? na jakiej zasadzie i w jaki sposób do tego doszło, że ma taką wysokość? jakaś inna jest tu docelowo proponowana? Zastanawiam się także odnośnie tej końcowej sugestii, było to może firmie wprost proponowane czy dopiero teraz tu na forum? Ciekawa bym była jej odniesienia się do tego

TAP DIZAJNER
Pracownik
@Aaaaaaaaa

Bardzo dobra atmosfera. Premie są nie kłamcie - ostatnio zatankowałem z premii sejaka LPG do pełna, a mało kto teraz może sobie pozwolić na tankowanie do pełna. Premie za podlizywanie to kłamstwa - jak myłem adasiowi teslę to słyszałem, że one są faktycznie. Co do teamleaderów prawda nie dokładajmy im więcej pracy wręcz trzeba ich wyręczać ( ja przejmuję robotę palenia fajów 20x dziennie ). Zwykły serwisant nie dostaje żadnej propozycji bo się niczym nie wyróżnia - proponuję odblaskowe koszulki i będzie nas widać. PDA i jakość :D Firma która produkuje gazete o sobie haha szkoda, że jeszcze nie mają ramówki w tvp.

ŻABA
Były pracownik

KOCHANI :-) W odpowiedzi na wszystkie nurtujące was pytania informuję że PDAserwis jest kużnicą dla iLS let/s do Logistics GRUPA INTERCARS po tym uniwersytecie wszyscy znajdą tam zatrudnienie no i zarobią . POZDRO

Marek
Inne
@ŻABA

A skoro już mówisz o zarobkach, to może przybliżysz o jakie kwoty chodzi?

Żaba
Były pracownik
@Marek

Bez premii cyfra 3 z przodu z premia cyfra 4/5 z przodu to zależy tylko od ciebie.

Serwisant
Pracownik
@Żaba

Tyle to zarobi kierownik ale nie Serwisant

Magdalena
Inne
@Serwisant

A czemu tak uważasz? Jeśli premia jest zależna od zaangażowania to może jednak można?

Danuta
Inne
@Serwisant

A tak z ciekawości to czym konkretnie kierownik się tu zajmuje za taką stawkę? Jakie konkretnie zadania, praca uznana za adekwatną co do zarobków?

Święta
Pracownik

Dla klientów prezenty są, dla pracowników nie. Miło z waszej strony.

PDA PŁOŃSK
Były pracownik

Niestety nie polecam tego pracodawcy. O ile sama praca fajna dla sympatyków prac technicznych, tak zarządzanie firmą tragiczne. Bardzo niezdrowa atmosfera, zbudowana na donosicielstwie, kolesiostwie, nierównym traktowaniu. Nawet premię ciężko wyrobić, jeśli kierownictwo lub team lider będzie podrzucać ci w kółko najbardziej zniszczone skanery, których samo czyszczenie z wielu warstw brudu zajmie z pół godziny. Pupilki dostają do serwisowania ładne, nowe, urządzenia jedynie do wgrania softa. Serwisanci walczą między sobą o łatwiejszą i przyjemniejszą robotę (łatwa premia) a pracownicy wyższego szczebla nieustannie przerzucają między sobą odpowiedzialność za błędy bojąc się szefa Adama. Miejsce po prostu toksyczne, a sama siedziba zimna, zawilgotniała.

Pracownik
Pracownik
@PDA PŁOŃSK

Pracuję w PDA od wielu lat i uważam że na serwisie jest ciepło stanowiska pracy dobrze wyposażone a Adam jest spoko gość ,

Mała
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Mi się jednak wydaje, że to pracownicy sami generują między sobą nieporozumienia... ludzi jest dużo i nie zawsze każdy każdemu przypasuje. Praca to praca - jednemu się podoba, jeden przychodzi odbębnić - nie oceniam i nikomu nie umniejszam zaangażowania. Nie wiem tylko, czy wiecie, że ten temat jest już przez większość traktowany na zasadzie "biorę popcorn, zapowiada się ciekawie"? W każdym razie - nie narzekam. Żeby zarobić, trzeba coś zrobić - takie jest odwieczne prawo natury!

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Jak dużo techników pracuje w PDA ? Warto aplikować ?

Magdalena
Inne
@zainteresowany

A co to za różnica jak dużo ich jest?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Bud
Pracownik

Sprowadzanie (usunięte przez administratora) to niestety jest częsty proceder, (usunięte przez administratora)na nalepkach tez Jest klient jest zapotrzebowanie na (usunięte przez administratora) Black read withe tez maja standard Ma działać Może być z RPA somsli Rosji itd Jeden czubek w dziale it i biznes się kręci Może być i z śmietnika Byle kod odczytało Szef w wywiadzie dla forbs musi pękać z dumy

100%prawda
Pracownik

Potwierdzam, wszystko się zgadza. Zrabiają kolosalne sumy, a serwisantom pensji nie podniosą a inflacja idzie w górę w kolosalnym tępię. Dużo osób odchodzi

Iwona
@100%prawda

a ktos z was pisal wniosek po podwyzke? moze na to czekaja a nie ze tak sami z siebie podniosa

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Iwona

Byłem nie dostałem, więc odeszłem do pracodawcy, który potrafi poszanować pracownika i dać pensje adekwatną do wykonywanych czynności. Podwyżkę dostają tylko pupile Rafała, a zwykły szary pracownik ani podwyżki nie dostanie ani premi większej co to jest 100 zł premi zarabiając najniższą krajową? To są jakieś kpiny. Polecam odezwać się do konkurencyjnych firm

7y
Były pracownik
@Były pracownik

To prawda. Na podwyżkę mogą liczyć tylko ulubieńcy, a nie ci który są w firmie długo, pracują uczciwie i mają coraz więcej obowiązków. Dodam jeszcze, że rozmowa o podwyżce zawsze zostaje odwrócona na niekorzyść pracownika, tak żeby odczuł że jest (usunięte przez administratora) i ma się cieszyć, że w ogóle ma prace.

Magdalena
@7y

Sam miałeś taką rozmowę? Trzeba było powiedzieć żeby pracodawca się cieszył że ma jeszcze pracownika :D A premie jakieś macie czy coś chociaż?

7y
Pracownik
@Magdalena

Tak, miałem taką rozmowę dwukrotnie w ciągu niecałych 2 lat pracy w pda. Szkoda nerwów, bo jedyna taktyka rozmówcy to było doszukiwanie się, do czego można się przyczepić, a jak ciężko znaleźć to sięgają nawet po takie absurdy jak ,,bo zaparkowałeś nie tam gdzie wolno''. Co do premii, niby jest system premiowy ale uznaniowy i wystarczy porównać sobie efektywność z CRMa poszczególnych osób, żeby widzieć że jedni nie dostają premii, albo dostają 100zł bo są po prostu nielubiani przez kierownictwo, a koledzy kierownika, czy kółko adoracji z przerw na papierosa z Rafałem dostaje premie 500 zł. Także nie polecam pracy w pda

Danuta
@7y

Aha? A to nie powinno być bardziej doprecyzowane, co to za dyskryminacje tutaj są. :( Z taką niesprawiedliwością da radę wgl coś zrobić?

Okiem logistyki
Pracownik
@Danuta

Tam nie ma do kogo zgłosić tej niesprawiedliwości. Zwykły Serwisant jest nikim. Pożal się Boże pseudo Team Leaderzy to pupile dyrektora, nie liczą się ci co coś potrafią tylko ci, którzy nagadują na innych. Tylko tacy mają premię i większą podwyżkę. Jest 4 Team Leaderów niby wszyscy spoko, ale każdy ma coś za uszami. Są tacy co widzą za co pensje biorą, są też tacy co nic nie potrafią i o wszystko pytają Marcina. Nowy serwisant zawsze jest traktowany jako ktoś od brudnej roboty. Umowa zlecenie i brak premi. Na magazynie już jest lepiej. Chodź często zrzucają winę za własne błędy na serwisanta. Złe wydadzą części albo klikną, że dali więcej, a dadzą mniej i później krzyk, że ktoś zgubił części. Ostatnio pani kierownik się ogarnęła i jest bardziej komunikatywna, ale co się tam dziwić chciała się zwolinić to dostała pokaźną podwyżkę to jest z nami do dziś. Nikt nie potrafi docenić obecnych pracowników serwisu którzy mają wiedzę i umiejętności. Zamiast dać podwyżkę to ludzie odchodzą bo słyszą tekst "na Twoje miejsce mamy innych nowych". Osób co się znają na jednej dłoni można policzyć. Reszta to tak zwani "wymieniacze". Ale nie ma się co dziwić są osoby mądrzejsze, ale kto będzie się angażować bez premi. Jeszcze jedyne ludzkie miejsce to logistyka. Tu brak konfliktów i nikt na nikogo nie donosi

Łucja
@Okiem logistyki

Przykre, że z tego co piszesz zwykły pracownik nie ma wsparcia z żadnej strony. Wspomniałeś, że na start jest umowa zlecenie, a po jakim czasie przechodzi się na umowę o pracę? I faktycznie zawsze jest to najniższa krajowa, czy komuś udało się wynegocjować więcej?

M.A.R.N.E
Pracownik
@Łucja

O pieniądzach można rozmawiać, ale nic Ci to nie da.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk?

123
Pracownik
@Pytanie

podpieprzanie innych do kierownika

Adam
Inne
@123

Serio? Ludzie na siebie nadają? To atmosfera chyba nie jest za ciekawa. A jakie dają warunki finansowe? Dobrze zarabiasz? Mimo słabych relacji warto żebym tu aplikował?

123
Pracownik
@Adam

Najniższa krajowa i umowa zlecenie tylko znajomi dostają o pracę

Danuta
Inne
@123

Co, serio? Ale bez sensu. A dużo tych znajomych? Na których stanowiskach są?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To wszystko prawda, do tego nie rozumiem czemu co chwila ktoś wychodzi palić nie możecie zrobić tak że każdy może zapalić tylko raz na swojej przerwie? Jeszcze nikt nie umarł od tego że nie zapalił papierosa na czas. Dodam że w inni pracodawcy sztywno się trzymają zasad co do palenia i jakoś wszyscy się dostosowują. To jest nieuczciwe podejście bo ci co nie palą są stratni bo co z tego że kto pali to odrobi albo i nie kilka godzin jak każdy palący co godzinę max półtorej spędza od 10 do 20 minut na papierosie urządzając sobie pogadanki. O kawie już nie wspomnę rozumiem iść zrobić sobie kawę i wrócić ale to są zbiorowe grupy u których robienie kawy to 20 minut bo przecież trzeba pogadać. Proszę mi powiedzieć który pracodawca na to pozwala? Panie Adamie mam nadzieję że wyciągnie Pan słuszne wnioski i to się zmieni. Z poważaniem Serwisant :)

Pan i włatca
Pracownik
@Pracownik

Jaka płaca taka jest i praca :D Udają że płacą to my udajemy że pracujemy stąd pogadanki na kawie i papierosku :p

Goska
Pracownik
 Pytanie

Zapraszam do mnie na przedyskutowanie tematu. Chciałam tylko oznajmić,ze na serwisie spędzam bardzo mało czasu i nie często z kimś tam rozmawiam. Przyjdz do mnie,Rafała i Adama i przegadaj sprawę tego jak niby manipuluje ludźmi . Nie znasz sytuacji wiec nie wypowiadaj się na ten temat a jeśli chcesz poznać to przyjdz i zapytaj. Cały czas ktoś ma do mnie jakiś problem.Nie zauważyłam żeby ktokolwiek bal się do mnie odezwać. Miej człowieku odwagę przyjść w poniedziałek do mnie i porozmawiać o temacie . Jeśli nie znasz całej sytuacji to nie zabieraj głosu . Ciagle tutaj ktoś po kimś jeździ ale nie ma odwagi by powiedzieć na głos swojej opinii tylko wylewa żale tutaj. Chora psychicznie ? Już mi się to znudziło.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Co ty za brednie piszesz ? Odkąd pracuje to nie widziałem żeby Gośka była dla kogoś taka jak opisujesz ,byś się wstydził takie idiotyzmy pisać . Jak już przychodzi na serwis to zapyta o coś i pójdzie sobie. Nie widziałem żeby na kogoś się wydzierala . Idź za nią i rób to co robią na magazynie i dopiero się wypowiedz. Bać się do niej odezwać hahahha to raczej ty pokazujesz swoją chorobę psychiczna i niezrównoważenie wylewając swoje bóle tu.

Serwisant
Pracownik
 Pytanie

A ja nie rozumiem czemu zamieszczasz tutaj wpis zamiast iść do Adama czy Rafala i powiedzieć im o swoich odczuciach ? Pewnie odwagi brak. Piszesz o chamstwie,cwaniactwie i obelgach ale sam właśnie tak robisz - opluwasz innych . Stale coś komuś w pracy nie pasuje ale dalej w tej pracy jest-pytanie po co skoro jest tam niby tak zle.

Pracownik PDA
Pracownik
 Pytanie

Idź do Adama i powiedz,ze Goske trzeba zwolnić ,poprzyj to mocnymi argumentami i idź na jej stanowisko. Jaki problem widzisz ? To ty nie jesteś „człowiekiem” skoro wypisujesz takie rzeczy. W głowie się nie mieści co ty wypisujesz ale spokojnie znajdziesz zwolenników swojej durnej teorii ,zwolenników twojego zerowego poziomu.

SerwisSerwis
Pracownik
 Pytanie

Gośka to by przyszła i Ci w twarz powiedziała co mysli a nie anonimowo pisała na go work i to się nie podoba ze potrafi prosto w oczy powiedzieć. Każdy ma swoje „dziury w nosie” ale to co napisałeś ,jak już wspomniał Marcin, jest poniżej krytyki i świadczy tylko o Tobie a tylko ludzie Twojego pokroju będą Ci kibicować . TL źli, kierownicy źli a Ty kogo sobą reprezentujesz ? Oczekujesz szacunku a sam nie wiesz co to jest. Za cała sytuacje zwalasz winę na jedna osobę a ja proponuje być obiektywnym. Jak wymieniasz nazwiska innych to podaj tez swoje tch^(usunięte przez administratora).

Szeryf
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się w zupełności, że ludzie naginają przerwy na fajka czy kawę. A co do kierowniczki magazynu to żeby być kierownikiem to trzeba mieć jaja tak jak Marcin a nie panikować i płakać, a to miało już nie raz miejsce gdy płakała bo lipę odwaliła wtedy odkręca kota ogonem nie potrafi przyznać się do błędu.

PDA
Pracownik

Zapraszamy zainteresowanych do rozmowy. Myślę, że to nie najlepsze miejsce do rozwiązywania tego typu wewnętrznych problemów w firmie. Każde spostrzeżenie na dany temat można zawsze omówić z przełożonym, poprzedzając je wyraźnymi argumentami. Na pewno nikt nie pozostanie bez odpowiedzi.

Pamiętam cię PaniGosiu
Były pracownik
@Goska

Ja już w tej firmie nie pracuję, ale pamiętam wiele jazd PaniGosi. Jak serwisantka przez nią płakała bo na nią naskoczyła, jak obgadywały z byłą kierowniczką i naśmiewały się z innej, jak wulgarna potrafiła być jak jej coś nie pasowało, jak całą odpowiedzialność za problemy zrzucała na kierownika M i w końcu jak sama płakała, żeby zrobić z siebie ofiarę i nie dostać bury. Ja cię prywatnie lubiłem ale innym potrafiłaś życie uprzykrzać. Taka jest właśnie atmosfera w pda w pigułce.

KK
Były pracownik
@PDA

Noooo a po owocnej jednostronnej argumentacji otrzyma wpis do akt osobowych jak JA do wiadomości KK

Ha ha ha
Pracownik
@PDA

Oczywiście. Zawsze uznajecie, że pracownicy przesadzają. Na zrozumienie nie ma co liczyć.

tttt
Były pracownik
 Pytanie
@PDA

Nie, nie można omówić z przełożonym. Te osoby, które w firmie OSOBIŚCIE nie bały się mówić swojego zdania, zgłaszać uwagę na fakty niewygodne dla ,,elity'' już tam nie pracują, bo dziwnym trafem nagle zaczynały zarabiać mniej, czy pojawiały się niekoniecznie uzasadnione wątpliwości co do ich pracy. Przypadek?

Pracownik
Pracownik

To i ja się wypowiem. Praca nie jest wybitnie ciężka, ale pracownicy wprowadzają atmosferę, która wszystko psuje. Na pierwszym miejscu jest obgadywanie i (usunięte przez administratora) Premie, które firma przyznaje są śmieszne i zależą od Bóg wie czego. Przełożeni nie są obiektywni. Zwykły szary serwisant mimo starań nie jest doceniany chyba że wykazuje się umiejętnościami tj. wazelina do przełożonych. Praca dobra dla osób młodych jako chwilowe dorobienie sobie na drobne wydatki lub dla ludzi na emeryturze.

Nowy
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się w 100%

Slave
Pracownik
@Pracownik

Potwierdzam i nie polecam.

Magdalena
Inne
@Pracownik

Jeśli tak jak uważasz firma jest dobra na dorobienie sobie to w jakich godzinach tam można pracować?

tttt
Były pracownik
@Magdalena

Zapewne osoba pisząca, że firma jest dobra tylko żeby sobie dorobić miała na myśli zarobki, a nie godziny pracy bo to pełen etat. Dla emerytów, osób które mieszkają z rodzicami, albo których małżonek lepiej zarabia może i wystarczające, ale nie dla dorosłego człowieka, który samodzielnie się utrzymuje albo jest głównym żywicielem rodziny. Zgadzam się z negatywną oceną i również nie polecam.

Jacek Mazurkiewicz
Pracownik

Dla tych wszystkich którzy nie do końca znają moje pełne CV. Bo jak widzę czepiacie się tego że meble sprzedawałem. Pracowałem również w Tesco , Netto , Elanders , Daewoo Elektronics oraz Tellimp. Więc czasami możecie również wymienić i te miejsca pracy. A gdyście chcieli porozmawiać o tym co tam robiłem , zapraszam chętnie udzielę bardziej szczegółowych informacji

Marcin Konopka
Pracownik
 Pytanie

Inteligentni ludzie na takie faktycznie plebskie żale na forach i obgadywanie innych nie odpowiadają i mają je gdzieś ale ja się do takich nie zaliczam więc odpowiem bo to co piszecie tu o ludziach jest poniżej krytyki zdaje sobie sprawę że niektórzy czerpią radochę jak kogoś obsmarują wtedy czują się lepiej ale są chyba jakieś granice tego wszystkiego.Jak komuś nie pasuje praca to przecież nikt nikogo tam łańcuchami nie przywiązuje każdy może się zwolnić i sobie pójść robić gdzie sobie tylko chce.Proponuje najpierw spojrzeć na swoją pracę a dopiero potem obgadywać innych wtedy może jeden z drugim zrozumiałby dlaczego ma takie wynagrodzenie a nie inne. Fajnie poczuć się anonimowy w sieci wtedy faktycznie wszyscy kozaki ale w realu wszyscy jak baranki ehh dwulicowość pełną parą

Były pracownik
Były pracownik
@Marcin Konopka

Marcin, żeby nie Ty i Twoja wiedza to ta firma nie istniałaby już dziś.

Tulipan
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Święte słowa, jeden dzień wystarczy nieobecności Marcina by powstał chaos w firmie. Każdy co chwilę do niego lata. Bez niego serwis by upadł. Jest jedynym pracownikiem, który ogarnia wszystkie tematy, zostaje do późnych godzin w pracy, ma nerwy ze stali, wszystkich traktuje po równo. I co najważniejsze jest jedynym uczciwym i nie dającym się sobą manipulować kierownikiem. Gdyby Adam miał inne podejście do firmy to praca tam by lepiej wyglądała. Cała hierarchia w tej firmie jest do d**y, całym serwisem i ogarnianiem zleceń sprzedażowych zajmuje się Marcin reszta to marionetki bez wiedzy i umiejętności logicznego myślenia. Jako jedyny potrafi się przeciwstawić jeśli sytuacja tego wymaga. Gdyby było więcej takich ludzi jak Marcin co mają wiedzę i doświadczenie to raz Marcin by w końcu odetchnął, a dwa serwis stał by się wydajniejszy. Było by więcej osób do przeprowadzania szkoleń. Ja dużo może nie potrafię ale wszystko co się nauczyłam to zawdzięczam Marcinowi. Serwis takich ludzi jak on potrzebuje, spokojnych z dużą wiedzą, która jest przekazywana w zrozumiały sposób. A nie tylko tu odkręć to wymień i już bez tłumaczenia co za co odpowiada. Nie chcę nikomu ubliżać ale mając kilka takich osób na serwie my serwsańci byśmy mieli możliwość podniesienia swojej wiedzy. Na chwilę obecną nikt z serwisu nie jest na tyle życzliwy żeby w sposób zrozumiały wytłumaczyć co i jak naprawić. Przydało by się więcej szkoleń, a nie tak jak teraz są skanery które robią wybrani bo twierdzą, że "ty i tak tego byś nie zrobił". Po co przyjmować tyle nowych ludzi? Nie lepiej jest wyszkolić obecnych serwisantów? Szkoleń nie ma bo wszystko jest na głowie Marcina a on się przecież nie rozerwie. Po co nam taki kierownik który na 99% zadanych pytań odpowiada nie wiem idź zapytaj Marcina ? Nikt nie jest alfą i omegą ale wypadało by mieć trochę wiedzy technicznej będąc kierownikiem serwisu, skoro nikt z serwisu się nie nadaje, nie ma odpowiedniej wiedzy to może trzeba poszukać kogoś odpowiedniego z zewnątrz firmy? Łatwe do zrealizowania to przecież jest ale przecież jak to w pda na wszystkim oszczędzają i nikt z wiedzą techniczną nie przyjdzie na stanowisko kierownika (usunięte przez administratora). Tu na każdym stanowisku się oszczędza. Stąd kierownikami zostają osoby bez wiedzy. Kierownik odejdzie to jest hasło damy Ci 100 zł podwyżki i zostaniesz kierownikiem, nie ważnie że nie masz doświadczenia ważne że dla firmy będzie to na plus bo będzie większy zysk bo nie będą musieli kierownikowi tyle płacić, a zwykły szary pracownik to i za 100 zł podwyżki się zgodzi byle mieć tytuł kierownika ???? Ps sory że anonimowo ale mówienie prawdy boli pewne osoby a ja nie chcę się narażać.

Nowy
Pracownik
@Tulipan

Święte słowa

Nowy
Pracownik
@Marcin Konopka

Marcin tu nie chodzi o anonimowość niektórzy nie mają innego źródła dochodu a nikt nie chce pod sobą dołków kopać

Maro
Inne
 Pytanie
@Tulipan

Kierownik jest kierownikiem w tej firmie, czy robi fizycznie jak reszta? ????

Pracownik
Pracownik
@Maro

Robi niewiele.

Nikoś
Pracownik
@Pracownik

Robi tyle na ile pozwalają mu jego obowiązki , notabene skoro ty wiesz ile kto robi to ciekaw jestem ile sam robisz , skoro masz czas obserwować innych

Tulipan
Pracownik
@Maro

Nic nie robi fizycznie, nic nie naprawią tylko donosi na innych. Jak by coś robił i by się ruszał to by był chudszy :D

Dorota
Inne
@Tulipan

Wspomniałeś, że nie ma szkoleń w firmie, bo główny kierownik jest przytłoczony robotą z każdej strony, noo ok.. ale to dlaczego pracownicy/kierownicy nie są wysyłani na szkolenia zewnętrzne? Wydaje mi się, że to łatwiejsze rozwiązanie i pewnie szybko przyniosło by efekt..

Pracownik
Pracownik
@Dorota

Na szkolenia tylko wybrani jeżdżą

Bigos
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A druga sprawa, że wysyłają takich co nawet szkolenia nic im nie dają, bo i po szkoleniu dalej nic nie rozumieją. Po co zatrudniać ludzi co wcześniej pracowali przy meblach? Jak przyjdzie co do czego i trzeba coś naprawić to idą do działu technicznego bądź działu rozwoju. Najlepiej jest robić oklepane 90. Pozdro dla kumatych

Obserwator
Pracownik
 Pytanie

Już przestańcie wylewać te swoje żale tutaj,aż się wymi*towac chce od tego. Narzekacie narzekacie a co dzień do pracy przychodzicie. Niby dorośli ludzie tam pracują ale zachowanie dziecinada. Ciagle zle i zle. Ten nie odpowiada,tamten nie odpowiada a komentujący to niby ideały ? Nie podoba się to do widzenia i koniec tematu. Robota jest dobra jeśli się chce pracować . Piszecie tu na ludzi różne rzeczy a moim zdaniem to wyolbrzymiacie. Zajmijcie się robota i każdy będzie zadowolony.

Zostaw merytoryczną opinię o PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk - Płońsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk?

    Zobacz opinie na temat firmy PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PDA Serwis Wiktoria Kasprzyk
Przejdź do nowych opinii