Cześć, czy o monterze paczkomatów możecie coś więcej napisać? widzę ze ostatnio skupiliście się na stanowiskach biurowych. A teraz oferty dla monterów są powystawiane. Wskazane zostały widełki liczone od 8 000 do 12 000 zł. od czego zależy ta różnica tak konkretniej? Czy można teraz polecić te prace?
Wynagrodzenie monterów zależne jest przede wszystkim od ilości i jakości zrealizowanych robót - montaży . Drugi istotny obszar to lokalizacja - za granicą zarabia się więcej, ale to wiąże się z wyjazdami. Kandydaci / nowi pracownicy dostają bardziej szczegółowe informacje - tak było w moim przypadku. Firma ma zlecenia w innych krajach stąd zapotrzebowanie na nowe ekipy.
Możesz powiedzieć coś więcej na temat pracy montera? Ile miesięcznie można mniej więcej zarobic? Ile czasu zajmuje postawienie takiego paczkomatu i jak dużo ich trzeba postawić w skali miesiąca?
Możesz napisać w jakich głównie krajach jest robota i czy wtedy wszystko zapewniają typu zakwatreownie i transport? Interesowałby mnie taka propozycja. Szczególnie ta wyższa stawka w widełkach czyli 12 tys. Tak tylko można zarobić na wyjeździe a w Polsce nie płacą takich pieniędzy nawet jak się robi po godzinach? Napisz jaki pułap jest pracując w kraju.
Hejka. ;) widziałam ofertę dla specjalisty ds. logistyki i administracji. Wiem ze jest już wygasła ale widziałam, że 2 osoby były potrzebne. Czy dział się powiększa? A jeśli tak to czy będzie można jeszcze spodziewać się takich naborów? spełniam wymogi może bym aplikowała
Aplikowałam do firmy miesiąc temu. W portalu na którym aplikowałam widnieje informacja aplikacja "Rozpatrywana" Nie dostałam żadnej informacji zwrotnej na temat mojej aplikacji więc zadzwoniłam i poprosiłam o rozmowę z kierownikiem działu kadr. Sposób rozmowy sprawił że zaniemówiłam. Jeżeli kierowniczka działu kadr nie potrafi udzielić żadnych konkretnych informacji, zarzyna mówić dlaczego ja do niej dzwonię i czy goni mnie czas? że ona się rekrutacją nie zajmuję. Ogólnie po tej rozmowie można było się dowiedzieć jak funkcjonuję ta firma. Kiedy stwierdziłam że chyba mają problemy organizacyjne skoro kierowniczka działu kadr jest tak zagubiona i tak nie profesjonalnie reprezentuję firmę stwierdziła że ta rozmowa nie ma sensu i rzuciła słuchawką!!! Szanowni Państwo szkoda czasu! Jeśli etap rekrutacji stwarza taki problem to co jest dalej??
To nie wiem z jakich Pani czasów tu przybywa , że jest zdziwiona postawa Pani z kadr. Takie działy nie zajmują się rekrutacjami. On zajmują się obsługą pracowników a nie kandydatami do castingu. Od tego są działy rekrutacji jeśli duża firma lub firmy zewnętrzne. Funkcje jakich Pani dotyka były za (usunięte przez administratora) początek lat 90 no i jeszcze kawałek może 2000. Obecnie to chyba w jedno, może dwuosobowej działalności dział kadr, kierownik, prezes, księgowa i headhunter to ta sama osoba. Nikt w działach kadr się nie zajmuje takimi sprawami.
To ciekawe od czego może zależeć to, że rekrutacja raz u kogoś idzie pomyślnie a u kogoś nie, skoro ktoś o jakieś problemy pytał a teraz pojawiła się opinia odnośnie tego, że wszystko jest ok? ja myślę żeby aplikować na stanowisko biurowe z językiem włoskim. Zastanawiam się nad zarobkami. z jakich przyczyn są one wyższe niż przy języku francuskim? Maksymalny próg wynosi przy pierwszym wariancie 9800 zł a przy drugim 8500 zł
Mogę być w błędzie, ale o tym chyba decyduje jak o wszystkim rynek. Jeśli pracodawca szuka kogoś z językiem dajmy na to angielskim to chyba dziś tak jak by ktoś pytał się o znajomość posługiwania się komputerem czy posiadał prawo jazdy- są osoby które tych umiejętności nigdy nie zdobędą i mogą być w czymś innym lepsze. Jednak znalezienie pracownika nie powinno stanowić większych problemów akurat z tymi wymaganiami. Jeśli pracodawca doda do tego, umiejętność gry na waltorni i podniesie słupek o zdolności komunikacji z pletwalem błękitnym w okresie rui to może się okazać że taki pracownik będzie jeden na całym swiecie- ot cała filozofia. Włoski przypuszczalnie nie jest tak popularnym językiem jak j.francuski i ten pracodawca już o tym wie, więc sam podnosi widełki.
Dzień dobry , w moim przypadku nie było żadnych problemów z procesem rekrutacji . Szybki kontakt po przesłaniu CV , rozmowa z przyszłym przełożonym w biurze firmy w Tychach i szybka informacja zwrotna . Obecnie mój "nowy" zespół jest w trakcie szkoleń , przygotowań do podjęcia operacyjnej pracy przy nowym projekcie. Jest bardzo dobry kontakt z przełożonym oraz koleżankami z innych działów którzy nas wspierają . Na starcie jest OK!!!
czy więcej osób mogło mieć ostatnio jakieś problemy podczas rekrutacji? po jednej opinii tutaj widzę, że jedna Pani je miała a mnie ukazała się oferta pracy dla specjalisty ds. rozliczeń, która mnie zainteresowała. po przeczytaniu wymogów zdaje mi się, że się nadam. Czy o pracy na dziale mógłby ktoś opowiedzieć?
Mnie tez właśnie interesuje szerszy, bieżący opis warunków zatrudnienia, ktoś pisał, że są one przyzwoite. Lecz co należy przez to rozumieć? Teraz sześciu monterów paczkomatów jest potrzebnych z tego co widzę i teraz właśnie pytanie czy to rozwój czy bardziej rotacja? Nie wiem jak odnieść się do tych warunków. macie jakaś ocenę premii? są podane w opisie jako wynikowe
proces rekrutacji nieslowny. Otrzymalam slowna obietnice zatrudnienia, z ktorej Global Post Box S Service sie potem migal. Firma oglasza oferte pracy na pracuj.pl na pelen etat, na umowe o prace lub wlasna dzialalnosc po czym proponuje smieciona umowe na kilka godzin dziennie a potem nawet z tego sie wycofuje i nie wiadomo na czym kandydat stoi. Mysle, ze sytuacja finansowa musi byc nieciekawa jesli kazda zlotowke firma tak liczy nawet kandydatom; ktorzy sa poszukiwani na rynku pracy. Benefitow brak, praca od 7,8 rano do 20h wieczor co nie jestem pewna czy jest zgodne z prawem pracy. Odradzam. Rektutujacy unika przeslanie pisemnej obietnicy o prace, zenada.
Witam, Sytuacja finansowa firmy jak propozycja zatrudnienia jest jak najbardziej stabilna. Zaproponowana możliwość współpracy została omówiona z kandydatem w oparciu o obecne zapotrzebowanie na rynku, branża która zajmuje się firma poniekąd charakteryzuje się sezonowością (rynek Francuski) -> miesiące lipiec a w szczególności sierpień są miesiącami wakacyjnymi stąd spadek zamówień co przekłada się realnie na termin podjęcia współpracy o czym kandydat został poinformowany. Sama charakterystyka stanowiska również została przedstawiona na rozmowie rekrutacyjnej jak również godziny pracy w biurze 7 - 15 (zazwyczaj 7h) a pozostała jedna godzina przeznaczona jest na prace pod telefonem z domu z uwagi na fakt prowadzenia robót na terenie Francji do późnych godzin popołudniowych. Firma również nie wycofała się z propozycji zatrudniania a jedynie zaproponowała termin przesunięcia rozpoczęcia współpracy z uwagi na spadek zamówień. Cały proces rekrutacyjny z kandydatem zakończył się na braku porozumienia odnośnie realnego terminu podjęcia współpracy.
Dobry pracodawca. Normalne podejście do pracowników. przyzwoite wynagrodzenie.
Witam wszystkich zainteresowanych pracą lub raczej współpracą jak było w moim przypadku. Moja opinia jest pierwszą i pewnie jedną z ostatnich z tych negatywnych gdyż obecnie monterzy są narażeni na wysokie kary finansowe ,które zawarto w umowie o współpracy w przypadku wyrażania negatywnych opinii na temat firmy. Ot taka demokracja Ja wykonywałem dla nich zlecenia przez kilka lat.Firma specjalizuje się w realizowaniu rozstawień maszyn paczkomatowych dla lidera tego typu urządzeń na naszym rynku. Sama praca jest ciężka i wymagająca dla osób ambitnych i sprawnych fizycznie dająca dużo satysfakcji.Większość pracy odbywa się w delegacji. Cały obraz dobrej firmy psują ludzie w tym przypadku mowa o D.U. teraz to już chyba szef koordynatorów odpowiedzialnych za rozliczenie prac. Przez te lata to tylko dwa razy rozliczenie zgadzało się z moim. Potrafiło brakować od 300zł do 800zł chodź niektórzy mieli "lepsze rekordy". Po rozmowach udawało się część z tych pieniędzy odzyskać.Normalnością już było,że za wykonanie np.czterech prac serwisowych na jednej lokalizacji, za które była odpowiednia stawka, koordynator o którym mowa informował "mogę ci zapłacić za dwie" nieraz dodając bezczelne "przecież mało nie zarabiacie" .Trzeba wszystko skrzętnie notować z wykonanych prac. Jeszcze pozwolę sobie dodać kilka zdań odnośnie prezesa- jeżeli chcesz się umówić na konkretną rozmowę to "oczywiście oczywiście" miesiące mijają i wiecznie zajęty. Jeżeli chodzi o płatności faktur to mają czas. Raz tylko się zdarzyła sytuacja gdzie otrzymaliśmy informację odnośnie opóźnienia. Standard to 2 do 3 dni w skrajnym przypadku do blisko dwóch tygodni.Kompletny brak profesjonalizmu i partnerstwa. Jakość realizowanych montaży przez 60% monterów była co najmniej kiepska. Poprawianie po innych ekipach było normą. Przyszedł w końcu sądny dzień i w końcu firma od maszyn paczkomatowych wzięła się za weryfikację rozstawień i chcąc nie chcąc jakość musiała wzrosnąć. Cierpieli i cierpią tylko na tym ci co wykonywali swoją pracę solidnie - później wracają i mniej zleceń zrealizują. Jeżeli ktoś myśli, że w tej firmie zostanie to docenione to się mocno zdziwi.
Zajrzałam tutaj z nadzieją, że coś sobie poczytam o pracy w firmie, a widzę, że nic nie piszecie. Gdyby jednak ktoś zamierzał się wypowiedzieć o Global Post Box, to poprosiłabym, żeby w miarę możliwości napisał coś o ich ofercie dla osób pracujących w firmie. Jakie dają benefity? Proszę o informację.
Mam nadzieje, że zadowolenie z pracy jest powodem takiej ciszy na forum? Mam zamiar złożyć cv tylko zastanawiam się czy czas na to jest odpowiedni, co sądzicie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Global Post Box S Service Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Global Post Box S Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Global Post Box S Service Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!