Unikać tego dostawcy niestabilne łącze losy po 25% 150-500 pingu co minutę nie da sie spędzić normalnie weekendu przy komputerze bo idzie gorączki dostać.
(usunięte przez administratora) ,amatorzy tylko tak mogę nazwać tych (usunięte przez administratora) z 4lan oszukiwali mnie 8 miesięcy ,że niby nie działa z przyczyn nie zależnych od nich .
Przez ostatnie trzy tygodnie notorycznie ginie internet tylko w sobotę popołudniu!nie wiem czy dostawca robi sobie jaja czy ten kto ma przekaznik
Ciężko się pracuje w firmie, która sprzedaje nie najlepsze - według wielu opinii - usługi? Może chociaż są w stanie osłodzić to wynagrodzeniem? Niech ktoś napisze, jakie są obecnie warunki pracy? I czy warto aplikować?
Weźcie to naprawcie minimalny speed internetu to 25 serio za takie (usunięte przez administratora) mam płacić
Co wiecie o pracy w przedsiębiorstwie 4Lan Sp. z o.o. sp.k. w mieście Rydzyna, czekamy na informacje od obecnych i byłych pracowników! Każda wypowiedź się liczy!
za słaby internet mają 15mb/s za 49 zł to się nie opłaca za 50 mozna dostać już światłowód 300mb/s
Ja mam internet 5/1 mb nie polecam nie da się oglądać live na yt bez zacięć to serio najgorszy dostawca na świecie przeciez za 50 zł mozna dostać światłowód 300mb/s
Ile mniej więcej miejsc ma w ciągu dnia do obskoczenia monter internetu?
Nie ma gorszego dostawcy internetu. Tak całkiem serio, to ciągle problemy - jak nie wyrzuca internetu w totalnie losowych momentach, to znika całkowicie i tlumaczą to awariami. Dziwne, że te awarie występują kilka dni pod rząd w tych samych godzinach, akurat wtedy kiedy prowadzone jest nauczanie zdalne. Serdecznie nie polecam i nie przedłużam umowy, a osobom zainteresowanym odradzam. W chwili obecnej ping na ich internecie kręci się w okolicach ~500, a pobieranie ledwo dociąga do 0,5mb
Przy zbliżającym się terminie zakończenia umowy pomiędzy mną a usługą 4lan, otrzymałem telefony z propozycjami o przedłużeniu umowy. Kilkukrotnie powtarzałem że rezygnuje z państwa usługi i nie chcę DALEJ być klientem. Po pół roku wydzwaniaja do mnie i żądają ode mnie 400 zł bo niby miałem przedłużony abonament. Pragnę również dodać, że Internet był wyłączony od czasu zakończenia umowy. Byłem w siedzibie 4lan Pan z obsługi klienta bardzo nie miły i arogancki. (jeżeli to CZYTASZ pozdrawiam środkowym palcem) Widać hajs sie nie zgadza bo ludzie rezygnuja z tego prehistorycznego dostawcy. Dodam że mialem u nich usługę przez 10 lat z czego śmiało mogę powiedzieć - przez rok nie było Internetu ponieważ ciągle były jakieś problemy. Swoje na mnie zarobili a teraz to już całkiem śmiech na sali btw. Rozumiem pandemia - koronawirus ale bądźmy ludźmi. Dorabiajcie się ale w uczciwy sposób. Nie pakujcie się w to (usunięte przez administratora)
Czyli nic się nie zmieniło, a chciałem wrócić do ich usług z myślą że na pewno się poprawiło na lepsze