Jak czytałem ofertę dla Kierowcy międzynarodowego C + E dodaną 2 lata temu to widełki z ogłoszenia netto wynosiły 8 tyś. Napisane jest jeszcze, że są premie za czas spędzony w samochodzie i inne premie. Jak w obecnym roku wzrosła podstawa z tych 8 tyś i ile takich premii razem co miesiąc faktycznie można dostać?
Skoro w boże Ciało zamiast żyć życiem trollujesz na goworku znaczy że tęsknisz ????
Jak czytałem ofertę dla Kierowcy międzynarodowego C + E dodaną 2 lata temu to widełki z ogłoszenia netto wynosiły 8 tyś. Napisane jest jeszcze, że są premie za czas spędzony w samochodzie i inne premie. Jak w obecnym roku wzrosła podstawa z tych 8 tyś i ile takich premii razem co miesiąc faktycznie można dostać?
Wypłata to śmiech na sali. Naliczanie wynagrodzenia to właściciel zrobił w swoją stronę aby kierowcy nie wiedzieli i niemieli pojęcia jak liczyć wynagrodzenie !!! Panie Jachimowski WARUNKI PŁACOWE POWINNY BYĆ CZYTELNE, ZROZUMIAŁE I PRZEJRZYSTE WOBEC PRACOWNIKA !!!!!!
Ale te 8 tyś zł netto podstawy dla kierowcy międzynarodowego C+E jest zagwarantowane? Zresztą chyba nie powinno być problemu, skoro już na etapie ogłoszenia firma pisała, o sprawiedliwym systemie premiowania, w którym rozliczają czas spędzony w pojeździe co do minuty. Skąd więc się biorą Twoje zastrzeżenia, co do wyliczania pensji?
Podstawa jest jak wszędzie okolice minimalnej, reszta to premia godzinowa + adry. 480h czyli pełne 20 dni = 6200brutto + podstawa = 10000brutto
Poprawka: podstawa 4300brutto+premia (480h =20dni) 6200brutto+300brutto ADR = 10800brutto
Nic się nie zmieniło. Właściciel to zlotówa. Masz (usunięte przez administratora) i w aucie siedzieć aby jemu się zgadzało na kancie. W tej firmie nie masz czasu na życie prywatne!!!!!!!!!!!! także zastanówcie się
Chociaż byłbyś oryginalny i wymyślił sobie nick zamiast ściągać na żywca czyjś. Tak potwierdzam, jeśli chcesz pielęgnować życie rodzinne sugeruję zmianę branży i/lub zawodu, brakuje kontaktu z dziećmi? Jako przedszkolanek będziesz mieć dzieci wokół siebie od rana do późnego popołudnia. Czy jest złotówą? Zakładaj swoją firmę i rób dla idei lub dopłacaj do biznesu. Czar PRLu powróci. Będzie tylu chętnych do pracy u Ciebie że płot i brama będą się uginać.
Przynajmniej żyje życiem,a nie jak ty siedzisz w tej śmierdzącej budzie i pucujesz wpisy dla firmy. Już dawno mnie tam nie ma.
Skoro w boże Ciało zamiast żyć życiem trollujesz na goworku znaczy że tęsknisz ????
Dwa tygodnie pracy wystarczyło, spedytor proponuje pracować od niedzieli do soboty. Bez wolnych, cały czas pszepinky naszepy, koń niesprawny. Ni polecam!
Takie przypadki też się zdarzają, podobnie jak wyjazd w święto lub jazda nocą. Przepinki przeważnie na bazie, wypinasz to co przywiozłeś i zabierasz załadowana lub pustą I jedziesz załadować. Z ciągnikami i naczepami bywa różnie, jak wszystkie psują się i trzeba naprawiać. Jedne lepsze drugie gorsze.
Dzień dobry. Proszę o opinie kierowców tzn. na jaki samochód można liczyć zatrudniając się w firmie i nie chodzi mi o rocznik i przebieg tylko stan techniczny i i czystość szoferki a także jak wygląda sprawa serwisów i napraw na bazie i w trasie. Z góry dziękuję za szczere i poważne odpowiedzi.
Czasami możesz trafić na złom. Jest kilku bardzo dbających kierowców o auta jak i o siebie ????. Niektórzy w tej firmie boją się chyba wody. Warsztat mamy swój z bardzo dobrym mechanikiem Marcinem i Arkiem. Co do aut po poprzednikach to zostawiam opinie dla właścicieli. Dla nich mają się koła toczyć i zarabiać złotówki
Ehhh no a jak taki pracownik co bał się wody odchodzi i pozostawia auto, to wtedy jest jakaś ekipa, która doprowadza auto do porządku czy kolejny kierowca sam musi o to zadbać, jak chce? No i czy wiecie, czy firma wgl zapewnia jakieś środki do utrzymywania porządku w środku, czy każdy sam jak chce, to kupuje i sprząta za swoje.
Aniu na twoim miejscu większą uwagę zwróciłbym na stan techniczny pojazdów a nie czystość, gdyż w aucie i naczepie posprzątasz sobie w 30 min i jest po sprawie. Natomiast spraw natury technicznej tak łatwo nie przeskoczysz. Osobiście preferuję szoferow a nie impelowcow właściciele (koszty) i mechanicy (mniej pracy)pewnie też. Zwróć też uwagę że nie każdy ma pracę na chłodni non stop, a na firankach jest przegląd od stali, drewna, papieru, po big bagi, worki i automotive. Jest okazja się wykazać. Wtedy po dłuższej styczności z firmą mogą się trochę zmienić priorytety i optyka. Generalnie w Neo Profit jest praca dla ludzi z doświadczeniem conajmniej kilkuletnim, najlepiej kierunki południowe (jeździmy Czechy, Słowacja, Austria, Węgry, Słowenia), conajmniej średnim IQ, chęciami do pracy. Wszyscy będą szczęśliwi jeśli coś wniesiesz do firmy a nie rozwalisz, bo posprzątać to żaden problem. Masz pytania, pytaj.
Czy w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska występują paczki/bony świąteczne?
Jak się tu pracuje jako Dyspozytor - Planista Międzynarodowy?? O co chodzi z tą dyspozycyjnością z oferty? Czy znaczy też pracę w weekendy? Czy są tu też nocne zmiany i trzeba być dyspozycyjnym na jakieś wyjazdy?
Dzień dobry, na Pani pierwsze pytanie nie wypada odpowiadać pracodawcy. Pozostawiam ocenę zatrudnionym dyspozytorom-planistom. Odpowiem natomiast na pozostałe pytania. Planiści co do zasady nie pracują u nas w weekendy. Nie występuje też system zmianowy. Pracujemy stacjonarnie. Wyjazdy służbowe zdarzają się bardzo rzadko. Dział pracuje standardowo w systemie 8-godzinnym w przedziale godz. 8.00 - 18.00 (godzina rozpoczęcia pracy zależna od indywidualnych ustaleń na etapie zatrudnienia). 'Dyspozycyjność' z oferty odnosi się generalnie do charakteru samej profesji dyspozytora, czy spedytora, który niekiedy zmuszony jest przez okoliczności do aktywności (rozmowy tel.) również poza godzinami pacy. Chodzi o sytuacje szczególne, kiedy występują nieprzewidziane komplikacje podczas realizacji przewozu. @Pracodawca
To ile jest takich wyjazdów w ciągu roku, można to jakoś określić? Czy godzinę rozpoczęcia pracy trzeba wcześniej podać do informacji czy to jest dowolne, na którą się przyjdzie w danym dniu? Czyli jest obowiązkiem mieć ze sobą cały czas telefon służbowy?
Ile jest zmian w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska?
Jako pracodawca jest do firma godna polecenia. To co najwazniejsze- wypłata zawsze na czas, a nawet przed, możliwość "dogadania się" co do godzin pracy, warunki zatrudnienia jasne i przejrzyste- czyli wszystko co pracownikowi potrzebne jest na plus w firmie "Neo-Profit". Osobiście polecam pracodawcę.
Myślę, że jeżeli chodzi o pracę kierowcy i punktualne zjazdy to jednak nie zawsze da się to przewidzieć, zależy od tego jak kierowca dysponuje swoim czasem podczas jazdy a wiadomo jak jest z niektórymi pracownikami. Jeżeli chodzi o pracę w tej firmie to jak oceniacie kontakt z biurem? Jest ok pod względem atmosfery i całości funkcjonowania? Ile teraz wynoszą zarobki na tym stanowisku?
Najlepiej to narzekaja wszyscy jak są na parkingach i przez telefony, ale szefowi to już tego nie powie osobiście czy na zebraniu bo obsrany że strachu. Jak się nie podoba to weźcie miotły i idźcie ulice zamiatać lub tam gdzie wam będą z kilometra płacić za jazdę. I nie pisać że sami emeryci pracują bo mam 38 i pracuje 4 rok. Najlepiej to kupić prawo jazdy na Ukrainie i wielki pan kierowca, lub wszystko mu się należy. Pokaż coś od siebie, że umiesz i dasz radę wtedy działa to w dwie strony. Kierowca trzeba się urodzić, być z pasją i przewidywać różne sytuacje w trasie i nie płakać , że się nie zjedzie w piątek do godziny 15 na bazę. Piątka dla tych co solidnie wykonują swoją robotę i dbają o auta i naczepy a reszcie patyk w (usunięte przez administratora) !!!
Zgadzam się z twoją opinią.Ci którzy sprzedali ostatnią Krowę na Ukrainie i kupili pseudo Prawo Jazdy i nie mają pojęcia Jak się obsługuje tachograf a co dopiero jazda Ciężarówką to powinni szefostwo Neo-Profit po piętach całować że zostali przyjęci do pracy bez doświadczenia Bo by dalej SR..i za stodołą Nie potrafią jeździć a chcieli by nowe auta i wypisują bzdury jak jesteś taki odważny to podaj swoje imię chociaż.Praca jak każda inna raz jest lepiej raz gorzej ale ogólnie jest OK.Ja pracuje 1,5 roku i w tym okresie przyszło 9 nowiutkich aut DAF.I nie prawda że pracują tu sami emeryci i Ukraińcy nie spotkałem żadnego emeryta a kierowców z Ukrainy jest już coraz mniej.Pozdrawiam wszystkich pseudo kierowców.
Ponoć zmienili bazę na nową , przyjmują ludzi ,ogłoszenia na nowe auta nie szroty więc chyba dobrze idzie????niektórzy piszą że umowa "do prawnika" a co jest nie tak z tymi umowami ? I o co chodzi z tymi giełdami? Jakie plusy i minusy pracy tam ?
Plusy: kasa zawsze na czas Minusy: kasa jak na krajowce. nie wiesz ile dni będziesz w trasie, oni sami tego nie wiedzą, w 1 stronę jedziesz załadowany a potem polują na gieldach. W 90% dowiadujesz się co dalej robisz po rozładunku (jak ktoś nie ma rodziny albo go żona bije i woli spać w kabinie to chyba nie minus, nie wiem. Mnie denerwowalo),wyjazdy w niedzielę, zjazdy w sobotę i nikt się nie zapyta czy masz plany a w ogłoszeniu jak byk "Wszystkie weekendy w domu" Po navi nie pojedziesz bo mają własne trasy żeby mniej za drogi płacić.
Nie wiem ale oferty w tej branży się coraz gorsze robią. Kto gdzie ma dobrą fuchę się trzyma rękami nogami ... Ciężko o uczciwa firmę a i nieraz na rozmowie co innego a potem szydło z worka wychodzi. Powiedzcie czy auta tam mają ubezpieczenia żeby kierowca nie bulił? Na drodze jest różnie , nie sztuka za darmo potem robić. A w trasie jak coś się stanie to jakiś serwis ?
Robota jak kazda inna. Jednemu pasuje jazda noca, drugiemu za dnia a trzeciemu to rybka. Mało rozpinania boków, wyjazdy z bazy zawsze zaladowana naczepa. Oplaty drogowe w automacie. Nie trzeba prosic sie,zeby dano kase na paliwo lub doladowanie urzadzen drogowych. WYPLATA NA CZAS !!!!!! Stale punkty rozladunku i zaladunku. Ogolnie jest dobrze, ale mogłoby byc też lepiej. OK.
Czy twoim zdaniem warto starać się opracę firmie neo-profit? Dodaj swoją opinię, pomóż innym podjąć zawodową decyzję. Twój komentarz ma znaczenie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska?
Zobacz opinie na temat firmy NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!