Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Wakacje.pl S.A.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Na samym początku praca wydaje się być super. Czarują study tour, mówią ile to można zarobić z premii, wychwalają (usunięte przez administratora) wartości firmy. Jak to wygląda później? Jeśli masz swoje zdanie, cenisz swój prywatny czas, nie robisz nadgodzin, które nie są obowiązkowe, to jesteś (usunięte przez administratora) przez swojego team lidera. Co też ciekawe, team lider ma "kierować swoją grupą", a jedyne co potrafią to wypisywać (nawet po pracy) na każdym możliwym komunikatorze- teams, poczta, messenger- o twoje wyniki, jeżeli masz słabszy miesiąc, bo nikt nie jest robotem. Masz problem z rezerwacją i idziesz do team lidera? Spokojnie, odeślą cie do bardziej doświadczonego pracownika grupy, bo sami nic nie umieją (oprócz tyrania). Kolejnym ciekawym aspektem jest ocenianie rozmów i maili. (usunięte przez administratora) Raczej nie, jednak w tej firmie jest to praktykowane i ma się świetnie. Spokojnie, oni też każdą twoją rozmowę ocenią jak najniżej, bo nie prowadził*ś "negocjacji co do obiekcji z parkingiem" lub nie wcisnął*ś innego produktu, którego klient stanowczo nie chce kupić. Przesyłają ci kartę oceny jakości rozmowy na maila i jeżeli dostajesz słabszą ocenę to o dziwo twoj team lider w przeciągu kilku sekund potrafi do ciebie napisać "oczekując wyjaśnienia" (jakby sam nie umiał przeczytać), ale jeśli masz błąd w swojej umowie o pracę i źle wpisany adres zamieszkania to przez pół roku nie może znaleźć czasu aby zamienić o tym słowo. Jeżeli chodzi o study tour, to tak jak jest napisane we wcześniejszych opiniach- jeżdżą stale te same osoby. Jeśli trafi się, że pojedzie ktoś nowy, to jest to pupilek team lidera. Jeżeli nie masz zamiaru się poniżać i podlizywać swojemu team liderowi to nie licz na to, że pojedziesz, bo to oni wybierają kto jedzie a kto nie. Ciekawe, że osoba bez zerowej wiedzy i znajomości systemu sprzedażowego ma wybierać kto jedzie. Natomiast team liderzy, w większości jeżdżą zawsze, jednak po co im ta wiedza o hotelach? Po nic, bo jeżdżą tam na darmowe wakacje, a są wysyłani bo większość tych pożal się team liderów jest po znajomości :). Podsumowując- jeżeli szukasz pracy gdzie będziesz mobbingowany, lubisz czuć niesprawiedliwość na każdym kroku, nie być minimalnie docenianym, to wakacje pl jest idealną pracą dla ciebie. Tak serio, to największemu wrogowi nie poleciłabym pracy tam. Co do team liderów to sugeruję, aby ktoś zweryfikował ich pracę i to co realnie robią, zanim znów ktoś przez takiego (usunięte przez administratora) nie wytrzyma psychicznie i się zwolni.

Nowy wpis

Pracodawca

@Były pracownik

Dzięki za opinię. Jak zwykle każdą dokładnie analizujemy. Rozmowy oceniane są na podstawie karty i procedur, z którymi każdy pracownik zapoznaje się przed rozpoczęciem pracy podczas szkolenia i pilotażu. Takie szkolenie przechodziłeś/aś również Ty. Jakość obsługi ma dla nas ogromne znaczenie. Wyjazdy ST przydzielane są na podstawie rankingu i klasyfikacji. To nie TL decyduje o tym, kto jeździ na te wyjazdy, a pracownik Produktu, HR na podstawie regulaminu, który jest dostępny do wglądu. Nie jest prawdą, że jeżdżą non stop Ci sami pracownicy. Rocznie wysyłamy około 300 osób. Istnieje instytucja rzecznika etyki, HRBP, gdzie nigdy nie wpłynęły informacje o wspomnianych przez Ciebie nieprawidłowościach. Wartości są dla nas ważne, nie są jedynie hasłami na ścianie czy prezentacji. Żeby jednak miały moc, wszyscy musimy się do nich stosować i je pielęgnować. Dlatego zachęcamy do rozmowy z HR BP Twojego obszaru.

Była pracowniczka
Były pracownik
 Pytanie

Byłam kilkuletnim pracownikiem firmy wakacje.pl. Do zwolnienia pokusiły mnie ostatnio wprowadzone zmiany na dziale posprzedażowym (DOP). Niestety z imienia i nazwiska wymieniać nie mogę bo będzie to oczywiście usunięte. Od zawsze w firmie mówiło się o kilku wartościach między innymi o szczerości, odpowiedzialności, zaufaniu i współpracy. Niestety są to ładne słowa przykrywające co tak naprawdę się dzieje w tej firmie. Odkąd do układania grafików przyszła nowa osoba co miesiąc notorycznie trzeba się spierać o swoje. Gdy prosi się o 130h (tak jak minimalnie firma wymaga) to dostaje się 200h. Po pisaniu z prośbą i podbijania tego do Team Leaderów otrzymuje się tylko informacje „Trudno, Ty dajesz tylko dyspozycje, nie musimy się tego trzymać”, więc i tak dostaniesz zmianę na której być nie możesz, a jak dasz absencję w ten dzień to nie otrzymasz punktów i szansa na premię jest znikoma. W pracy nikt nie patrzy, że możesz mieć życie po za nią, przez co nie możesz dobrać sobie dodatkowych zajęć po pracy bo przecież składasz tylko dyspozycję ;) Mam wrażenie, że osoba, która układa grafiki lubi robić po prostu na złość innym ludziom i czerpie radość z tego, że robi komuś pod górkę. Studenci zaoczni nie mogą nie przychodzić w weekendy do pracy, bo przecież w umowie napisane jest, że trzeba przez 4 dni weekendowe pracować (mimo, że przez ostatnie 2 lata nie było z tym żadnego problemu). Paradoksalnym jest, że firma nadal ma napisane na swoim profilu na pracuj.pl informację, że grafik jest elastyczny. Wakacje.pl chcą zatrudniać studentów, bo jest to im zwyczajnie na rękę, ale nie chcą, żeby studenci studiowali. Jeżeli studiujesz dziennie to normalnym jest to, że grafik powinien być dopasowany do Twoich potrzeb, a nie tylko dawać możliwość sztywnych zmian 7:15 i 15:30. Tak samo normalnym jest, że jeżeli studiujesz zaocznie to nie możesz pracować w weekendy, a jak masz jeden wolny weekend od studiów to chcesz odpocząć bądź spotkać się z rodziną, a nie siedzieć do północy i klepać taski. Jesteś samotną matką, która od zawsze pracuje na rano? Przykro mi, od dziś już nie pracujesz i znajdź sobie opiekunkę do dziecka na już. Grafik powinien być układany dla pracowników, a nie przeciwko nim. Kolejnym aspektem jest nierówny podział między działem DOP, a DS. Zarządzający lepiej traktują Dział Sprzedaży, bo oni przecież zarabiają pieniądze, ale nie spojrzą na to, że to DOP świeci później oczami za DS jak naopowiadają głupot klientom. Nie patrzą na to, że to DOP dba o CX i o to, żeby Klienci później do firmy wracali. Jeżeli firma tak samo traktuje kontrahentów jak pracowników to nie dziwię się, że TUI i Itaka zerwali z nimi współpracę. DS jak zaświeci oczami to automatycznie ma obniżane wtopy, a jak DOP, nie daj Boże, powie coś źle to odrazu dają bon CX dla Klienta na 200 zł. Kolejnym aspektem są absurdalnie niskie czasy na taskach. Co miesiąc mówi się konsultantom, żeby nie robili wtop ani RODO, ale przykro mi, że to ja muszę to niektórym rozjaśnić: albo galopujesz na taskach szybko jak dziki koń i masz jakiś margines błędu, który możesz popełnić, albo nie robisz czasu i nie robisz wtop. Nie da się w 5 minut 50 sekund być szybkim, CXowym, najlepiej sprzedającym ubezpieczenia konsultantem i nie zrobić nic źle na rezerwacji (np, nie zaznaczyć czegoś w systemie). Ostatnio ktoś wpadł na bardzo mądry pomysł, aby za sekundowe spóźnienia obcinać wszystkie punkty za grafik. Co z tego, że cały miesiąc masz super czas, żadnej wtopy i monitoring na poziomie powyżej 90%. Raz Ci się spóźniła SKMka i po premii! Super pomysł nie? Ale jak Team Leader się spóźni (a jest to notoryczne) to przecież zarządzający nie mają jak tego weryfikować bo Team Leaderzy nie logują się do żadnego systemu. Może powinni zacząć? Podsumowując, ryba psuje się od głowy, a wakacje.pl się dawno zepsuły. Kiedyś była to firma przyjazna pracownikom do której naprawdę chodziło się z uśmiechem. Teraz na samą myśl, że idzie się do tej pracy robi się z rana niedobrze. Mam nadzieję, że moja wiadomość dotrze do zarządu i da niektórym do myślenia, a firma powróci do stanu kiedy chciało się w niej pracować.

3
ex Nowy wpis
Były pracownik
@Była pracowniczka

Niestety wszystko co napisane w powyższej opinii jest prawdą. Lepiej ująć tego się nie dało. Mam nadzieję, że ktoś w końcu przejrzy na oczy i wprowadzi poważne zmiany w tej firmie, bo to co teraz się tam wyprawia wykracza poza normy pracy w normalnym środowisku.

UBEZPIECZYCIEL Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Była pracowniczka

Warto dodać, że wakacje.pl od początku kwietna 2024, wprowadziły na DOPie nakaz propozycji i sprzedaży ubezpieczeń. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że do tego typu funkcji trzeba posiadać licencję agenta ubezpieczeniowego. Zastanówmy się - 90% DOPu to osoby młode studiujące, ile z tych osób ma takową licencję? Strzelam, że maksymalnie 10%-20%. Teraz tylko czekać, aż wakacje.pl na szybko przygotują jakieś testy w celu pozyskania wyżej wymienionej licencji, bo przecież bez tego się nie obejdzie.

2
Magdalena
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, mam pytanie o pracę w dziale marketingu. W jakich godzinach pracują? Czy rzeczywiście można dwa dni pracować zdalnie? Oraz czy pracownicy tego działu też są brani pod uwagę w ST? Dziękuję.

Pracodawca

@Magdalena

Standard to 8:00 - 16:00. Oczywiście zakres godzin pracy +/- oraz kwestie pracy zdalnej do ustalenia z bezpośrednim przełożonym. Pracownicy tego obszaru również są brani pod uwagę w przypadku przydziału wyjazdu ST zgodnie z regulaminem ich przyznawania. Natomiast warto podkreślić, że w pierwszej kolejności (Grupa I) to pracownicy Sprzedaży, którzy powinni mieć obszerną wiedzę w zakresie produktu jaki sprzedają.

anonim
Inne
@Wakacje.pl S.A.

Witam, jeszcze odnośnie tej (usunięte przez administratora) zdalnej widzę, że jedynie Account Manager ma taki przywilej w tych aktualnych ofertach, by pracować w ten sposób w 100 %. W tym przypadku jak dokładnie te godziny i ogólny czas (usunięte przez administratora) będzie regulowany?

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Hej, interesuje mnie praca w stacjonarnym biurze wakacje.pl, ktoś ma jakieś doświadczenie? Jest inna atmosfera niż w centrali?

1
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.

Pytania

Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pytanie odnośnie rekrutacji
Kandydat
 Pytanie

Chcę dopytać o pracę w Gdańsku. Interesuje mnie oferta Specjalistki ds. Sprzedaży. Uwielbiam rozmawiać na temat podróży i uważam, że to oferta pracy w której mogę się świetnie sprawdzić. Jednak chcę się dopytać o błędy obsługowe, o których jest mowa w innych wiadomościach. Co to znaczy? Czy są z tego tytułu jakieś konsekwencje finansowe? Czy jest mi ktoś w stanie szczerze na to pytanie odpowiedzieć? Nie chcę wejść w coś, czego będę potem żałować. Czy premie rzeczywiście są na poziomie 1500-2000 zł?

anonim
Inne
 Pytanie
@Pytanie odnośnie rekrutacji

Szukałam i nie znalazłam wpisu o błędach, który wspominasz. Rozumiem, że skoro pytasz forumowiczów, to też nie znasz szczegołów, ale coś jednak znalazłaś o nich, a ja nie mogę:) Co tam było napisane? No i oczywiście liczę, że ktoś z pracowników pogłębi temat. Także premii :)

anonim
Inne
 Pytanie

Reklamacja - Wycieczka z tą firmą to koszmar! Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Zarezerwowaliśmy i opłaciliśmy wycieczkę dla 6 osób z miesięcznym wyprzedzeniem. Przesłaliśmy wszystkie niezbędne dokumenty na ich adres e-mailowy. Jednak tydzień przed planowanym wylotem, gdy otworzyliśmy załączniki, okazało się, że są puste. Dlaczego? Ponieważ z grupy 6 osób firma wakacje.pl anulowała dwie rezerwacje bez naszej zgody. Niestety, nie mieliśmy możliwości ani anulacji, ani przeniesienia pozostałych rezerwacji. Jedyne, co firma nam zaproponowała, to podzielenie naszej grupy na dwa hotele - w jednym mieliśmy być w czwórkę, a w drugim dwie samotne dziewczyny. To absolutnie niedopuszczalne podejście do klientów. To nie sposób prowadzić uczciwe biznesy! Apeluję do innych ludzi, aby ostrożnie podchodzili do tej firmy i przemyśleli swoje wybory. Gorąco zachęcam do czytania opinii innych klientów. Nasza sprawa została zgłoszona mediom i prawnikom. Unikajcie tej pseudo organizacji jak ognia!

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji. Będziemy ją wyjaśniać w bezpośredniej korespondencji z Państwem, by poszukać jak najgodniejszego rozwiązania. W tym miejscu chcielibyśmy jednak wyjaśnić rolę Wakacje.pl w procesie zakupu wyjazdu. Nasz serwis pełni rolę pośrednika pomiędzy stronami zawierającymi umowę, czyli klientem i organizatorem wycieczki. Podmiotem zobowiązanym do dostarczenia usługi jest więc biuro podróży wskazane na zawartej umowie. Do obowiązków agenta turystycznego, czyli naszego portalu, należy m.in. poprawne przedstawienie oferty i doradztwo klientom w zakresie wyboru wycieczki i usług dodatkowych, rozliczenie z organizatorem czy przekazywanie informacji i komunikatów pomiędzy stronami umowy. Jeżeli otrzymali Państwo informację o anulowaniu wyjazdu, najprawdopodobniej została wskazana przez stronę Umowy, a więc jego organizatora. Jako agent turystyczny nie możemy zmieniać parametrów wycieczek ani ich anulować bez zgody i wiedzy naszych klientów oraz organizatora wyjazdu. Jeśli z niezależnych od nas przyczyn strona Umowy rezygnuje z realizacji wyjazdu, zawsze staramy się znaleźć alternatywne rozwiązania, tak by nasi klienci mogli udać się na wakacje. W Państwa przypadku jednym z nich mogła być propozycja umieszczenia w dwóch hotelach. Pozostajemy w kontakcie.

Songo
Inne
 Pytanie

Czy opłaca się otwierać punkt stacjonarny Wakacje pl ? Czy franczyza jest opłacalna ? I czy wakacje pl daj warunki by odnieść sukces ?

Gosia
Kandydat
@Songo

Czy to nie jest znacznie bardziej skomplikowana sprawa niż samo stwierdzenie czy opłaca się otwierać taki punkt czy też nie? Jakie czynniki mają na to bezpośredni wpływ? Lokalizacja? Czy ma ktoś wobec tego więcej porad?

Pytanie
 Pytanie

Obecnie Wakacje.pl S.A. do swojego zespołu szuka osoby do pracy jako Product Manager. Na GoWork.pl dodano ogłoszenie 10 stycznia.

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zaczynajac prace w wakacje.pl było we mnie podekscytowanie. Wszyscy byli sympatyczni, mili i pomocni. I fakt, ze większość osób faktycznie taka była. Po szkoleniu i egzaminie na dział DS. Osoby z teamu były bardzo pomocne i świetne, po za team leaderką i jedna z pracownic, która wkupiła się w jej łaski. Pomimo zgłaszanych problemów nic z tym nie robiono, sprawa niejednokrotnie była zamiatana pod dywan. Team leaderka tylko cisnęła na sprzedaże, potrafiła w chamski sposób odzywać się do nas, bo „nie finalizujecie wszystkiego podczas trwania rozmowy”. Argumenty takie jak to, ze ktoś potrzebuje czasu by skonsultować się z osoba towarzyszącą bądź czeka na zatwierdzenie urlopu nie wchodziła w gre „bo każdy sobie może tak powiedzieć”. Nie ważne czy zrobiłeś swój utarg, czy miałeś lepszą sprzedaż danego dnia to na pochwale z jej strony liczyć nie można było. No chyba, ze ulubienica, ona była wyrzucana na podium za wszystko. A prawda była taka, ze przesiadywała na taskach żeby „śmieciowe” zadania wpadały innym, a gdy dostawała cynk od chłopaka to wchodziła na ruch i zawsze miała super utargi. Nadmienić tez trzeba w jaki sposób zachowywała się do nas: wywyższała się, podkradała sprzedaże, była chamska, obrażała i obgadywała wszystkich, pokazywała filmiki lub opowiadała pikantne historie ze studytour (na których była Ona lub jej partner). Każdemu przysługiwała przerwa 50 minut, ale dostać się na nią? Często trzeba było wstrzymywać potrzebę, a gdy ulubienica chciała, to przerwę miała i co chwila wychodziła z TL na papieroska (przesiadywała na przerwach co najmniej ponad godzinę). Brak sprawiedliwości i siejącą ferment koleżanka spowodowała, ze odszedłem. Ile można pracować w tak toksycznym środowisku? Praca sama w sobie jest świetna, choć faktycznie przepisy odnośnie premii zmieniały się często i końcowo otrzymanie fajnej premii było ciężkie. Choć wiele osób zdobyło moja sympatie i tęsknie za nimi, to trzeba było odejść by TL i jej faworytka dalej mogły robić swoje.

Pracodawca

@Niestety były pracownik

Dobrze, że dzielisz się z nami tą opinią. Zwracamy szczególną uwagę na atmosferę w pracy i relacje. Szkoda, że podczas zatrudnienia nie skorzystałeś z możliwości zgłoszenia sprawy do HR i Rzecznika Etyki. Może moglibyśmy zareagować i udzielić wsparcia. Cieszy fakt, że mimo wszystko dobrze wspominasz pracę w Wakacje.pl i poznałeś wielu, mamy nadzieję, że na długie lata, znajomych. Każda taka opinia jest dla nas bardzo cenna i pomaga pracować nad kulturą organizacyjną i jej dysfunkcjami, które pojawiają się nawet w najlepszych środowiskach pracy. Dzięki!

obecny pracownik
Pracownik
@Niestety były pracownik

Większych bzdur nie słyszałam, nie znam nikogo kto siedziałby ponad godzinę na papierosku, kto w sposób chamski by się wyrażał, bo po prostu grupa na to by nie pozwoliła, akurat siedzenie na zadaniach doskonale widac po czasie rozmowy, który jest najwyższy u osob, które nie są posądzane o kumoterstwo, kazdemu przysluguje przerwa 50 minut, ale wiele osób źle ją interpretuje, ta przerwa to suma przerw od komputera za każdą godzinę jest 5 minut, firma nie ma obowiązku dawania kazdemu przerwy nawet 10 minutowej, poza 1 przerwą ustawową, ma obowiązek po kazdej godzinie dać przerwę OD KOMPUTERA, teamleaderki i supervisorzy są miedzy młotem a kowadłem, muszą pilnowac kolejki zadań i nie wszystkim mogą dać status od razu, ale najlepiej roszczeniowo żądać, bo mi się należy.

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@obecny pracownik

To proszę mi powiedzieć czy to, ze wybrani pracownicy chodzą sobie na papierosa z TL (będąc na administracji) jest fair w stosunku do innych? Bo jakoś mi się nie wydaje. To co Pani pisze, ze ma się 50 minut przerwy wliczając w to 5 minut (na każda godzinę pracy) to jest prawda. Ale wykorzystanie tego jest trudne właśnie przez takie układy co niektórych osób.

poirytowan*
Inne
 Pytanie
@obecny pracownik

"kto w sposób chamski by się wyrażał" Może nie jestem w grupie wraz z "tą osobą", jednak wielokrotnie słyszał*m, wyrażenia typu "on jest (usunięte przez administratora)" " lub "Czy jego (usunięte przez administratora)" Gdy coś poszło, nie po jej myśli. I podejrzewam, że nie jestem jedyną osobą, bo dźwięki niestety niosą się po sali i pół DS musi tego słuchać...nie słyszą tylko Ci, którzy nie chcą słyszeć. Pojawiały się również określenia typu (usunięte przez administratora) w odniesieniu do współpracowników, także pomijając temat przerwy, o której niestety nie mogę się wypowiedzieć, bronienie tej osoby przed ewentualnymi konsekwencjami jej działań jest równoznaczne z daniem jej zgody na tego typu chamskie teksty i zachowania.

Były pracownik…
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma nawet nie zasługuje na podzielenie się opinią „współpracy” z Nimi. Otoczka jaką robią jak to u Nich jest super praca, zderza się z rzeczywistością już w pierwszych dniach pracy. Chcesz iść na przerwę? Poczekaj, tylko wyliczą 20% obsady i ustawią odpowiedni limit… Czasami jak się nic nie dzieje to go podniosą do 1 os. więcej, ale nie daj Boże wisi połączenie to już zapomnij (nawet jak 10 os. czeka łaskawie na zadanie). Myślisz sobie „skocze szybko na zadaniu”, proszę Cię, zanim wyjdziesz z sali już dostaniesz reprymendę, że masz czelność opuścić stanowisko pracy na swoją potrzebę fizjologiczną… Oczywiście ulubiony zwrot od mistrza gry w FIFE na konsoli „ja tu jestem od ustawiania limitów”. Na palcach jednej ręki można policzyć kto z aktualnej Kadry Działu Obsługi Posprzedażowej, nadaje się na swoje stanowisko (reszta to nawet nie ma wiedzy, żeby zostać konsultantem w tym dziale). Nie wspomnę o bezczelności osób postawionych wyżej niż konsultant (plotkowanie i wyśmiewanie konsultanta to rzecz codzienna, którą śmiało mogą Sobie wpisać w doświadczenie). Wymagania są conajmniej śmieszne patrząc na zarobki, które są (firma uważa, ze są adekwatne do wykonywanej pracy. Tak? To zapraszamy na obsługę Klienta, ciekawe jak się uwiną w 6 minut i 20 sekund, wciskając Klientowi jeszcze dodatkowe produkty, które kończą się reklamacja, bo myślą, ze to mają w cenie…). Chcesz z dzieckiem pojechać na wakacje? Poczekaj na ferie zimowe, wtedy możesz wziąć urlop, kiedy dziecko tez będzie miało wolne. Praca sezonowa, w tym przypadku nie oznacza premii sezonowej (firma musiała dać zatrważające podwyżki, dzięki którym w końcu nie martwisz się o bilet miesięczny, bo tylko na to będzie Cię stać). Jedyne co tej firmie się udało, to tylko ludzie. To oni Cię wspierają i motywują każdego dnia, żeby chciało Ci się tam pracować. To jest prawdziwy zespół, z którym tkwisz w tym bagnie. Podsumowując… najgorszemu wrogowi nie poleciłbym tej firmy. Nie przyjmują żadnych uwag do siebie, jeżeli masz coś do powiedzenia i niewyparzony język, pożegnają się z Tobą szybciej, niż Ci się wydaje. Utrzymać dobrego pracownika? Po co, skoro przy kolejnej rekrutacji zatrudnią nowych…

pozytywista
Były pracownik
 Pytanie

Praca w WAKACJE.PL daje tyle świetnych możliwości samorozwoju... -Można wyćwiczyć "stalowy pęcherz" dzięki temu, że narzucane są limity osób na przerwie, nie wspominając już o tym, że nawet jeśli uda Ci się już wbić na przerwę, poprzez "błąd systemu" możesz zostać z niej zrzucony. -Praca ta uczy również bycia bardzo "plastycznym" ponieważ oddając grafik, marne są szanse na to, że otrzyma się go zgodnie z prośbą, mimo zgłaszania np. egzaminu zaliczeniowego na studia. - W odniesieniu do powyższego podpunktu, po zgłoszeniu niemożności pojawienia się do pracy w danym terminie, możemy spodziewać się tego, że zamiast odrobić stracone 8h pracy w inny dzień, zmuszą Cię do przyjścia np. na 12h. I dopiszą dodatkowe godziny bez wcześniejszego zatwierdzenia tego z pracownikiem, tłumacząc przy tym, że jest to dla Twojego dobra, bo przynajmniej nadrobisz narzucony na Ciebie, niemożliwy do wyrobienia cel sprzedażowy. -Dzięki tej pracy nauczysz się oszczędności, bo zarabia się tu dobrze niestety tylko na samym początku. W późniejszych miesiącach pracy ciężko jest sprostać narzuconym oczekiwaniom. A jeśli firma zauważy, że pod koniec miesiąca spora część osób wyrobiła target, w kolejnym miesiącu jest podwyższany, byleby nie płacić premii. - W zależności od tego, do jakiej grupy sprzedażowej zostaniesz przydzielony, możesz spotkać się również ze srogą niesprawiedliwością, ponieważ są osoby, które mają więcej przywilejów i mogą więcej, ponieważ wiedzą, jak i komu się podlizać oraz są takie, które nawet nie zostaną pochwalone za dobry wynik, bo nie biegają do biurka swojego TL z każdą drobnostką, nawet taką, która nie dotyczy pracy. -A może miewasz też tak, że siedzisz w domu w dzień wolny i nie wiesz, co ze sobą zrobić? Na to również nasza kochana firma ma rozwiązanie, Twoi TL obrzucą Cię "motywującymi" tekstami i poradami, jak lepiej sprzedawać, bądź poproszą Cię o przyjście do pracy, mimo że np. to twój jedyny dzień wolny. -W każdej pracy zdarzy się dzień, gdy będzie "nudno" ale nie tutaj! Wiecznie psujący się system i niemalże codziennie występujące awarie sprawią, że masa poirytowanych klientów urozmaici Twój dzień oraz słownik o kilka "ciepłych" słów. -Nie będziesz musiał się również wysilać, aby sprostać oczekiwaniom klienta i znaleźć ofertę dopasowaną do jego potrzeb, ponieważ w pierwszej kolejności będziesz proponował "oferty dnia" które jak się okazuje, mogą być nieaktualne oraz "oferty dedykowane" które są droższe nawet o 2k w porównaniu do pozostałych. Jednak są to oferty podane na tacy! Bez głębszego szukania. Także, jak najbardziej chciałbym polecić pracę w WAKACJE.PL, wszystkim osobom, które chciałyby nauczyć się prawdziwego życia w ciągłym stresie, biedzie i niesprawiedliwości

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Wakacje.pl S.A. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Cześć, może ktoś się wypowiedzieć o zarobkach jako franczyzobiorca?

Franczyzobiorca
Inne
@Xxx

Jedne z niższych -dla franczyzbiorocow- zarobków prowizyjnych w sieciach franczyzowych biur podróży, ale jednak najbardziej rozpoznawalna marka w Polsce która przyciąga więcej klientów niż inne sieci.

znawca
Pracownik
@Franczyzobiorca

1 - nieprawda, jeżeli masz jakiś benchmark rynkowy, chętnie się zapoznam. 2 - potwierdzam!

No name
Były pracownik
 Pytanie

Wiecie, gdzieś trzeba pracować - jakieś doświadczenie się przyda potem w życiu (i CV), rachunki trzeba płacić, zakupy robić i takie historie. Jeżeli chodzi o linię wsparcia (czy jak to się nazywa, już nie pamiętam) - to ogrom pracy i najniższą krajowa. Jedyny plus - wszystko w miarę transparentne (stawka, warunki), przejść rozmowę też nie jakoś ciężko - biorą wszystkich. Summa summarum - jako pierwsza praca dla raczej odpornych młodych. czy czegoś się nauczysz? Bezmyślnie klepać regułki, no i będziesz mógł wpisać do CV -.praca w obsłudze klienta. Typowa praca na słuchawkach, typowe klepanie regułek. Jak nigdzie więcej nie biorą - to można się przebujać do następnej lepszej okazji.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Wakacje.pl S.A. traktuje ludzi?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Z szacunkiem i troską o pracownikow, takiego prezesa jak Dariusz Górzny, nie mialam nigdy, na wszystkich spotkaniach przedstawione są czytelnie kierunki rozwoju firmy, nieraz byly sytuacje stresogenne (pandemia, wojna), jednak szefostwo robi wszystko, by pozostawić jak najwiecej pracownikow (dodatkowe projekty). Warto wspomnieć o integracjach, są zawsze ciekawe, a tegoroczna odbedzie sie na Dominikanie, nie kazdego byloby stać na taką wycieczkę, wiec ma okazję spelnic swoje marzenie i zobaczyć ten piekny kraj,

żal
Pracownik
@Pytanie

podle, mam wrażenie, że ta firma upada

synchronic
Były pracownik
@żal

Dokładnie takie same mam odczucia po pracy w tym miejscu. Pracowałam prawie rok w wakacjach i uważam że był to czas stracony zarówno pod kątem rozwoju zawodowego (te same powtarzalne zadania). Do tej pory z powodu stresu poniesionego w tej pracy korzystam z pomocy psychologicznej. Opowiedziała bym chętnie więcej, ale niestety nie na forum publicznym.

Była pracownica
Były pracownik
@pracownik

Szkoda tylko że ten wpis-odpowiedź strasznie trąci autoreklamą. Osoba zapytała się o to, w jaki sposób są traktowani pracownicy w Waszej firmie, a dostała od Was odpowiedź że można jechać na wycieczkę na Dominikanę... To już nawet nie jest zabawne.

sara
Pracownik
@Była pracownica

odpowiedziala zgodnie z zapytaniem, tak są traktowani wlasnie, nagradzani wyjazdem integracyjnym

Jolanta
Kandydat
@sara

I ta nagroda dotyczy wszystkich zatrudnionych, czy trzeba spełnić jakieś określone przez firmę cele? Jak często takie integracje się odbywają?

y
Kandydat
@Pytanie

Beznadziejnie, na feedback z rekrutacji się nie doczekasz

Pracodawca

 Pytanie
@y

Bardzo dziękujemy za opinię. Czy możesz nam wskazać proces rekrutacyjny, w którym brałeś/aś udział? Codziennie dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów biorących udział w rekrutacji. Zależy nam na tym, aby dokładniej zweryfikować ten temat. Z góry bardzo dziekujemy.

Borat
Kandydat
 Pytanie

Hej! Na jakie zarobki mozna liczyc na stanowisku Specjalista ds. Contentu? Więcej od średniej krajowej jest realne w tej firmie?

Mar
Kandydat
 Pytanie

Cześć ???? Czy ktoś mógłby się wypowiedziedzieć na temat zarobków na stanowisku project managera?

a
Były pracownik
 Pytanie

Niepoważna firma. Zero zainteresowania starymi pracownikami. Firma nie ma predyspozycji do utrzymania pracownika. Wolą zatrudniać nowe osoby na 3msc i potem nie przedłużyć umowy i znaleść nowych (i tak w kółko) bardzo problematycznie zaczyna robić sie poza sezonem gdy wmawiając ludziom że dadzą ich na projekty ,,żeby nie wręczać wypowiedzeń” wciagają nieswiadomych ludzi w projekt chociazby C+ (to (usunięte przez administratora) nie projekt). Nie można wyjść na przerwe jak nie wybłagasz takiej potrzeby i nie będziesz sie płaszczył. W sezonie na wakacjach jest tak samo. Ograniczenia osób na przerwie, wyłączona możliwość wbicia sie na przerwe. Cyrk na kółkach. Jako pracownik z ponad 2 letnim stażem, ciesze sie ze nie musze juz w tym uczestniczyć. Wykazując chęć powrotu (co do swego czasu uwazac mozna bylo za sluszne) odsyłają z kwitkiem twierdząc ze czuja presje i nacisk wywierany ze strony bylego pracownika na powrot. Wygodniej zatrudnic kogos kto nie ma zielonego pojecia jak dziala ta firma i ewentualnie podmienić go nowym jak ktoś zrezygnuje. TL zakłamani, mówią jedno, a robią drugie. Informacje podane na stronie to tylko połowiczna prawda. Mialy byc premie, awansy i duzo lepsza atmosfera po czym okazuje sie ze tylko pozmieniali nazwy stanowisk a premii nie ma. Panuje tu duze faworyzowanie niektorych pracownikow ktorzy po kilka razy do roku wyjezdzaja na study toury a pracownik ktory ciezko walczy o dobre wyniki dostaje pochwale w formie maila.. To ma byc przyjazna atmosfera? To jest bycie propracowniczym? Sama praca jest bardzo fajna i na dziale sprzedazowym i posprzedazowym jak i ba innym szczeblu w tej firmie. Jest bardzo prokliencka. Szkoda ze wobec pracowników nie są tak wyrozumiali i zwolnią wszystkich ktorzy w jakis sposob zagrażają ich cieplej posadce. Szkolenie i poczatek pracy jest fajny, sama praca jak juz bylo wymienione tez okej ale nie za tyle nerwow i za taka kase. Zastanowcie sie 2 razy zanim pomyslicie o tej pracy. Chyba ze szukacie czegoś na 2/3msc to idealnie. Pozniej i tak was wykopią jak polowe ludzi z firmy.

Pracodawca

@a

Dziękujemy za opinię. Warto podkreślić fakt, że na pokładzie Wakacje.pl jest ogrom ludzi z wieloletnim stażem z czego jesteśmy bardzo dumni. Cieszymy się, że mimo tych wszystkich negatywnych opinii zechciał/aś do nas wrócić. To oznacza, że chyba nie jest aż tak źle. Pragniemy nadmienić, że otrzymaliśmy na początku zeszłego tygodnia wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną, zewnętrzną firmę Kincentric, z których wynika, że zaledwie promil dzieli nas od otrzymania tytułu "Best Employers" co oznacza, że kadego roku wykonujemy dużo ciężkiej pracy, aby wszystkim pracownikom na naszym pokładzie było lepiej niż na niejednym pokładzie luksusowego samolotu. Twoja opinia również się do tego przyczyni. Dlatego raz jeszcze serdecznie za nią dziękujemy.

dominin
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik DOPu, nie potrafię się nie zgodzić. Pieniądze absolutnie nie adekwatne do ilości obowiązków oraz notorycznych szkoleń poszerzających wiedzę. Jeżeli ktoś myśli, że praca na obsłudze klienta, to praca dla małpy - nie widział obsługi w wakacje.pl. Zakres wiedzy, której menagerowie, nie potrafią udźwignąć, a zwykły konsultant zarabiający 2500 na rękę. Nie raz prosiłem Team Leadera oraz SV o pomoc przy obsłudze jakiejś rezerwacji i albo kończyło się to błędem obsługowym, albo odesłaniem do innego konsultanta. Atmosfera? Wybrane osoby - spoko ziomale, pozostali - tyrani. Jeżeli nie palisz, to zacznij, bo papierosek z przełożonym to jedyny sposób na jakąkolwiek interakcje z nim oraz możliwość dostania Study spod stołu. Jeżeli prywatnie nie masz styczności ze swoim TL - nie będziesz zadowolony. Lubisz czuć się obserwowany i podsłuchiwany? Świetnie się składa - (usunięte przez administratora) zapewni Ci wszystko czego potrzebujesz. Jeżeli jesteś fanem sprzecznych informacji oraz braku komunikacji - każda (usunięte przez administratora)(nie) służy pomocą. (usunięte przez administratora) Chcesz zarabiać normalne pieniądze i czuć się docenionym pracownikiem? - Omijaj tę firmę. Tutaj każdy wmawia Ci, że jesteś potrzebny, ale nie da chleb. Tylko tutaj poczujesz się jak robol - najniższa krajowa przy największym wkładzie i ilości obowiązków.

Były pracownik
Były pracownik
@dominin

Na dziale sprzedaży bardzo podobnie! Prawda jest taka ze to konsultanci callcenter są podpora tej firmy, pracują 8-23 7 dni w tygodniu, a konkursy kahoota gdzie można zdobyć kase wygrywa back office :p

Pracodawca

@dominin

Dziękujemy za opinię. W firmie działa komisja etyki (etyka@wakacje.pl) wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać właśnie w tym miejscu. Team Leaderzy nie są jedynym punktem styku decydującym o przydzieleniu wyjazdu. Odsyłamy do procedury wyjazdów studyjnych w #mm gdzie znajdują się szczegółowe informacje w tym zakresie. Wyjazdy przydzielane są sprawiedliwie i transparentnie. Jeżeli ktoś czuje się poszkodowany, może to zgłosić do HR, do komisji etyki lub Rady Pracowników. Trudno nam zadziałać po fakcie. Dodatkowo, w niedalekiej przyszłości pojawi się nowa procedura wyjazdów, która oparta będzie o tabelę kwalifikacyjną.

Jakub
Inne
@Wakacje.pl S.A.

Czy mniejszy staż zawodowy, niż ten zakładany w ogłoszeniu na samodzielnego księgowego jest przeszkodą w zatrudnieniu na to stanowisko? Chętnie też dowiem się, jak się kształtuje wynagrodzenie?

Zawiedziony
Pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca może się wypowiedzieć w jaki sposób przyznaje swoim pracownikom wyjazdy study? Warto od razu powiedzieć wszystkim osobom które myślą o pracy w wakacjach że na taki wyjazd nie mają szans. Stadi dostają głównie liderzy sprzedaży w postaci braci K. Norma to kilka razy w roku kiedy zwykły konsultant czeka kilka lat. To chyba nie jest normalne?

1
duszek
Pracownik
 Pytanie
@Zawiedziony

Może po prostu nie zasłużyłeś/aś? Study jest nagrodą :)

Halina
Inne
@duszek

No to w jaki sposób można sobie na tę nagrodę zasłużyć tak dla jasności? Bo zdaje się, że on w pewnym sensie tego chciał się dowiedzieć

duszek
Pracownik
 Pytanie
@Halina

To jest nagroda chociażby za wyniki sprzedażowe. Jeśli wyniki nie są robione, to za co nagradzać? Nie każdy jeździ na study :)

Halina
Inne
@duszek

Rozumiem. A odnośnie specyfiki tych wyników można się czegoś więcej dowiedzieć? Jakich zazwyczaj oczekują i jak wygląda sprawa z ich osiągalnością

pracownik213
Pracownik
@Halina

tak jest wewnętrzna procedura i kryteria przydziału miejsc: staż + wyniki itp

xyzyz
Były pracownik
 Pytanie
@duszek

Study Tour - nagrodą? :) Z tego co wiem, to oddzielnie organizowane są wyjazdy dla zasłużonych pracowników. Study Tour jest formą szkolenia dla pracownika i powinna być obowiązkiem dla wszystkich sprzedawców. Dzięki temu jesteśmy w stanie poznać dany kierunek, aby dobrze poprowadzić rozmowę z klientem. Co do braci K, w porównaniu do pozostałych TL, faktycznie mają przyznawane częściej wyjazdy. A nie sądzę, żeby byli zasłużonymi TL. Tak samo TL przyznając study swoim podpiecznym, biorą pod uwagę w pierwszej kolejności, tych, z którymi się trzymają. Kolesiostwo na całego. Współpracowałam z konsultantami, którzy mieli świetne wyniki sprzedażowe a w ciągu kilku lat byli max raz lub nawet wcale na wyjeździe, a są osoby "średniaki", które latają kilka razy w roku nawet na egzotykę dzięki swoim kontaktom.

Były pracownik
Były pracownik
@xyzyz

Potwierdzam :) w mojej grupie była osoba, która nie była nigdy na study a pracowała 3lata w firmie… Tymczasem jadąc na Study okazuje się ze w innych firmach wyjazdy study są „obowiązkowe raz na kwartał” i finalnie wychodzi na to, ze pracownicy nie wiedza co sprzedają i są reklamacje. Zdecydowanie polecam pójść do biura obsługi klienta. Koszt takich wakacji to teraz często 10 tys w gore dla rodziny a warto wydać je w miejscu gdzie sprzedawca jest fachowcem w swojej dziedzinie a nie osobom która tydzień temu zeszła ze szkolenia i nawet nie wie jakie sa standardy hotelarstwa za granica.

Halina
Inne
@pracownik213

a szczegóły odnośnie wpływu tego stażu to jakie by były? wyniki też mnie ciekawią tak naprawdę są pewnie jakieś średnie do przytoczenia?

konsultant
Pracownik
@Zawiedziony

żeby jechać na Study trzeba najpierw się na nie zgłosić. Nikt nikogo na siłę nie wysyła. Znam konsultantów, którzy nigdy nie byli na study a pracują tu (usunięte przez administratora) czasu - ale nikt na siłę ich nie wysyła jeśli nie chcą.

Pracodawca

@Zawiedziony

Śpieszymy z informacją. Procedura przydzielania wyjazdów dostępna jest w intranecie. W roku 2022 było ponad 200 wyjazdów studyjnych. To ogromna ilość. Niesprawiedliwe i niezgodne z prawdą jest pisanie, że pracownicy nie mają możliwości skorzystania z tego rozwiązania. Lecą zarówno nowi jak i długoletni pracownicy Wakacje.pl. Wiele z tych relacji publikowanych jest w naszych Social Mediach, do których serdecznie odsyłamy.

Pracodawca

@Halina

Wyjazd ST co do zasady jest wyjazdem rozwojowym/edukacyjnym. Oczywiście wpływ na przydział ma również postawa pracownika. Zasady kwalifikacji opisane są w procedurze. W Dziale Rekrutacji i Rozwoju możesz również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania w tym zakresie.

Pracodawca

@xyzyz

Oczywiście zgadzamy się, że ST jest formą szkolenia, ale nie jedyną. Dla pracowników realizowane są ścieżki rozwojowe, szkolenie z Trenerami, Tour Operatorami i cała gama różnych webinarów produktowych.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzięki za Twoją opinię. Klientów mamy różnych. Takich, którzy zamawiają wakacje przez internet, oraz takich, którzy wolą udać się do salonu osobiście. Wszelkie badania pokazują, że wskaźniki zadowolenia Klienta z obsługi Wakacje.pl rośnie z miesiąca na miesiąc. To świadczy o ogromnej wiedzy konsultantów, dużego zaangażowania zespołu trenerskiego i wszystkich osób. biorących udział w procesie rozwojowym pracowników. Każdego dnia, dziesiątki pracowników dbają o najwyższe standardy jakości. Wyjazd ST jest jednym z elementów pozwalającym na przyswojenie wiedzy o kierunkach.

Pracodawca

 Pytanie
@konsultant

Dokładnie. Każdy wyjazd jest komunikowany i opisywany w intranecie. Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz. Bywa, że na wyjazd do Bułgarii Grecji czy Turcji - zgłaszają się tylko dwie lub trzy osoby. Jeżeli któraś z tych osób już była - to lepiej wysłać ją drugi raz czy lepiej, aby miejsce przepadło? Mamy świadomość, że to atrakcyjny temat dla każdego i generuje sporo emocji..ale wiele osób pracuje nad tym, aby wyjazdy zawsze były przydzielanie sprawiedliwe. Przykro jest czytać opinie, które są niesprawiedliwe, jednak rozumiemy i pochylimy się nad tym tematem jeszcze bardziej, aby każdy miał przeświadczenie o pełnej transparentności w tym zakresie.

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii