Inspektor ds. Elektroenergetycznych
Poziom stanowiska: Senior
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 02.03.2022
Na stanowisku Inspektor ds. Elektroenergetycznych będziesz odpowiadać za:
- Zapewnienie ciągłego i optymalnego funkcjonowania infrastruktury elektroenergetycznej na terenie Portu Gdańsk.
- Prowadzenie oraz nadzór nad procesami inwestycyjnymi, remontowymi
- i utrzymaniowymi związanymi z infrastrukturą elektroenergetyczną na terenach portowych.
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z utrzymaniem sieci.
- Przygotowywanie, uzgadnianie i sprawdzanie dokumentacji projektowej opracowywanej w Dziale wraz z koordynowaniem opiniowania tej dokumentacji pod względem przyjętych rozwiązań technicznych oraz funkcjonalnych z innymi komórkami Spółki, wraz z uzyskaniem kompletu uzgodnień wewnętrznych.
- Prowadzenie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, książek obiektów budowlanych dla nadzorowanych obiektów.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami kosztowymi.
- Przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby Spółki.
- Współpraca z organami administracji w zakresie wynikającymi z obowiązujących przepisów w tym uzyskiwanie pozwoleń i zgłoszeń na użytkowanie dla inwestycji oraz remontów realizowanych przez Dział.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego technicznego kierunkowego.
- Przynajmniej 3 letniego doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku.
- Posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
- w specjalności elektrycznej.
- Posiadania uprawnień elektrycznych: eksploatacja i dozór w zakresie czynności: obsługa, konserwacja, remonty, montaż oraz prac kontrolno-pomiarowych.
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
- Umiejętności posługiwania się pakietem MS Office
- Zaangażowania i nastawienia na realizację wyznaczonych celów w określonym czasie.
- Samodzielności i dobrej organizacji własnej pracy.
Specjalista ds. Wsparcia IT
Poziom stanowiska: Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 05.02.2022
Na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia IT będziesz odpowiadać za:
Utrzymanie urządzeń komputerowych w Spółce w ciągłym użytkowaniu, wymiana materiałów eksploatacyjnych, naprawa własna lub przekazywanie sprzętu do właściwego serwisu.
Dbałość o prawidłową eksploatację i działanie systemów operacyjnych.
Wykonywanie wdrożeń i instalacji urządzeń i oprogramowania.
Instruktaż dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu i działania aplikacji.
Wspomaganie użytkowników w Spółce w zakresie prawidłowego wykorzystywania sprzętu, oprogramowania oraz poprawy organizacji pracy.
Kontrola wykorzystania urządzeń komputerowych i oprogramowania przez pracowników zgodnie z wewnętrznymi zarządzeniami w tym zakresie.
Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej urządzeń, systemów operacyjnych i aplikacji, prowadzenie ewidencji licencji na oprogramowanie i wsparcie.
Opiniowanie zleceń, zamówień i umów na usługi i sprzęt informatyczny. Opiniowanie planów szkoleń użytkowników.
Oczekujemy od Ciebie:
Przynajmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z zadaniami HelpDesk IT.
Wykształcenia średniego technicznego lub wyższego technicznego, preferowane kierunki: Elektronika i Telekomunikacja, Informatyka lub pokrewne.
Prawa jazdy kat. „B”.
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym wraz z techniczną nomenklaturą (w mowie i piśmie).
Zaangażowania i nastawienia na realizację wyznaczonych celów w wyznaczonym czasie.
Samodzielności i dobrej organizacji własnej pracy.
Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Umiejętności pracy w zespole.
Chęci ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, warsztaty).
Otwartości na zmiany.
Mile widziane:
Znajomość programów Comarch ERP XL, ESET, ME DesktopCentral, ServiceDesk+ oraz innych z portfolio ManageEngine.
Lider Zespołu Utrzymania Terenów
Poziom stanowiska: Senior
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 31.01.2022
Na stanowisku Lidera Zespołu Utrzymania Trenów będziesz odpowiadać za:
Kierowanie zespołem administratorów terenów portowych.
Monitorowanie bieżącego utrzymania porządku i czystości na terenach i obiektach portowych.
Nadzór nad prowadzeniem i przechowywaniem książek obiektów budowlanych dla budynków oraz obiektów budowlanych niebędących budynkami, znajdujących się w posiadaniu Spółki.
Koordynację działań związanych z zakładaniem nowych książek obiektów budowlanych uwzględniając stan obecny całego obiektu budowlanego wraz z aktualnymi dokumentami eksploatacyjnymi użytkowanego budynku.
Bieżące kontrole właściwego stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki oraz należących do Spółki terenów portowych, w tym tworzenie, monitorowanie i egzekwowanie harmonogramu sporządzania protokołów z przeglądów okresowych dla wszystkich branż.
Zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie.
Współtworzenie planów budżetowych związanych z remontami, utrzymaniem nieruchomości z wykorzystaniem wyników przeglądów okresowych, przekazywanie informacji o stwierdzonych w protokołach z przeglądów okresowych usterkach i awariach Użytkownikom obiektów oraz odpowiednim służbom technicznym.
Prowadzenie dokumentacji i zarządzanie umowami w zakresie przydzielonych obowiązków.
Optymalizację i monitorowanie kosztów związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
Współpracę i kontakt z innymi komórkami organizacji oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie pracy komórki.
Przygotowywanie raportów i zestawień.
Oczekujemy od Ciebie:
Minimum 3 letniego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami; preferowane obiekty komercyjne, zespoły obiektów i innych budowli infrastrukturalnych, nieruchomości na rozproszonym obszarze.
Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Nieruchomości, Techniczne, Zarządzanie).
Znajomości przepisów Prawa Budowlanego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Biegłej obsługi komputera, znajomości pakietu Office.
Komunikatywności, terminowości i dokładności.
Czynnego prawa jazdy kat. B.
Mile widziane:
Licencja Zarządcy Nieruchomości.
Studia podyplomowe z zakresu zarządzania, wyceny nieruchomości.
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Podstawowa znajomość zagadnień dotyczących budżetowania wydatków.
Junior Financial Controller
Poziom stanowiska: Młodszy Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 15.04.2022
Na stanowisku Junior Financial Controller będziesz odpowiadać za:
- Kontrola alokacji kosztów, udział w kontroli realizacji celów budżetowych.
- Wspomaganie pracowników działu w analizach i raportach specjalistycznych (rachunek wyników, bilans, analiza cash flow, raporty operacyjne, analiza rentowności klientów).
- Analiza oraz interpretacja danych wraz z przejrzystą prezentacją wyników.
- Przygotowywanie prostych raportów i analiz ad hoc.
- Proaktywna rola we wdrażaniu, utrzymaniu i rozwoju obecnych systemów oraz procesów raportowania.
- Wsparcie w przygotowaniu rocznego budżetu, forecastu, kontroli realizacji i analizy odchyleń.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: Finanse, Rachunkowość, Ekonomia.
- Przynajmniej 1 roku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (controlling, księgowość).
- Znajomości zasad rachunkowości zarządczej.
- Biegłej umiejętności w posługiwaniu się MS Excel.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
- Otwartości na zmiany i gotowości do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach, inicjatywy we wdrażaniu nowych rozwiązań.
- Umiejętności zarówno syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i zwięzłego prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji.
Mile widziane:
Znajomość zagadnień z obszaru Cen Transferowych.
Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych
Poziom stanowiska: Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 30.04.2022
Twój zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za prawidłowy obieg korespondencji, dokumentów księgowych, personalnych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie archiwum elektronicznego.
- Odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów zakupowych w Dziale IT.
- Opisywanie i rozliczanie faktur za usługi informatyczne oraz zakupowe w zakresie teleinformatyki.
- Sporządzanie i rozliczanie planów budżetowych Działu oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
- Rozliczanie planów inwestycyjno-remontowych w zakresie informatyki.
- Zaopatrywanie Działu w artykuły spożywcze i administracyjno-biurowe.
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia Działu.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego Spółki oraz nadzór nad ewidencją techniczną urządzeń.
- Prowadzenie ewidencji umów i zleceń na usługi i zakupy informatyczne oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
- Przygotowywanie zestawień, rozliczeń i raportów oraz prostych umów.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: Finanse, Ekonomia, lub pokrewne.
- Przynajmniej 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomości podstawowych zasad księgowości, przepływu dokumentów.
- Znajomości podstawowych zagadnień z dziedziny IT.
- Umiejętności posługiwania się MS Excel w stopniu dobrym.
- Odpowiedzialności, dbałości o jakość i terminowość wykonywanych zadań.
- Umiejętności współpracy w zespole.
- Nastawienia na rozwiązywanie problemów.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w Dziale IT lub w firmie z branży IT.
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Poziom stanowiska: Specjalista (Mid)
Wynagrodzenie miesięczne brutto: 7 000– 7 800 zł
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 05.11.2022
Twój zakres obowiązków:
- Nadzór nad realizacją zobowiązań wynikających z aktów prawnych regulujących obszar ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Spółce.
- Monitorowanie przepisów dotyczących obowiązków przedsiębiorcy, inwestora i zarządzającego portem w zakresie ochrony środowiska, wdrażanie nowych regulacji w Spółce.
- Nadzór nad realizacją zobowiązań wynikających z decyzji administracyjnych i przepisów ochrony środowiska przez inwestorów i wykonawców inwestycji na terenie Portu Gdańsk.
- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do dokumentacji przetargowych.
- Określanie warunków środowiskowych do postępowań administracyjnych.
- Współpracę z właściwymi urzędami i instytucjami, w tym udział w kontrolach organów w Spółce, raportowanie i sprawozdawczość do odpowiednich organów ochrony środowiska.
- Prowadzenie monitoringu poziomu hałasu, jakości powietrza oraz wód w akwenach portowych wraz z analizą wyników oraz sporządzanie odpowiednich raportów.
- Realizowanie projektów związanych z polityką CSR Spółki dotyczących zagadnień ochrony środowiska.
- Inicjatywa we wdrażaniu rozwiązań wpisujących się w ideę „Zielonego Portu Gdańsk”.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska lub pokrewne.
- Przynajmniej 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomości zagadnień prawnych z zakresu ochrony środowiska.
- Umiejętności posługiwania się pakietem MS Office.
- Bardzo dobrego posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie.
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej.
- Umiejętności współpracy i komunikowania się.
- Umiejętności realizacji kilku zadań jednocześnie.
- Czynnego prawo jazdy kat. B.
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie miesięczne brutto: 6 000 – 6 500 zł
Miejsce pracy: Gdańsk
Termin składania aplikacji: 17.12.2022
Na stanowisku Specjalisty ds. Administracyjnych będziesz odpowiadać za:
Prowadzenie i obsługę sekretariatu, w tym prowadzenie kalendarza spotkań oraz obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji, przesyłek, dokumentów księgowych, archiwizację dokumentów, prowadzenie archiwum elektronicznego.
Sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji.
Przygotowywanie zestawień, rozliczeń i raportów oraz prostych umów.
Prowadzenie rejestru umów działu.
Opracowywanie materiałów analitycznych do spotkań i sprawozdań.
Monitorowanie zużycia materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych i zarządzanie ich stanami.
Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży, rozliczanie delegacji.
Przygotowanie i obsługę odpraw, konferencji oraz innych spotkań służbowych.
Współpracę i wsparcie pracowników Działu.
Oczekujemy od Ciebie:
Wykształcenia średniego lub wyższego.
Przynajmniej 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Bardzo dobrej znajomości MS Office (MS Word, MS Excel).
Sprawnego posługiwania się językiem polskim w zakresie tworzenia pism, wniosków, prowadzenia korespondencji biurowej.
Umiejętności tworzenia raportów i analiz.
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Dużej samodzielności w działaniu.
Umiejętności efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji i nastawienia na współpracę w zespole.
Obowiązkowości, sumienności i samodzielności.