Opinie o ACTION Poland Sp. z o. o. w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie ACTION Poland Sp. z o. o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie ACTION Poland Sp. z o. o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ACTION Poland Sp. z o. o. w Katowice

anonim
Inne

W sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko AP Specialist. Firma oferuje system pracy hybrydowej. W takim razie napiszcie, w które dni pracuje się z biura, a w które z domu. ;) Czytam, że nie ma w tej firmie okresu próbnego. To na jak długo zostaje się zatrudnionym na start? ;)

Asystent
Kandydat

Mam pytanie jakie firma ma wymagania na stanowisko asystenta kierownika. Mam 6 letnie doświadczenie jako zastępca kierownika sklepu a niedawno skończyłem staż na kierownika sklepu. Wysyłałem już dwa razy swoje CV odbyłem dwie rozmowy i cisza z ich strony. Ile trwa decyzja rekrutera

Kierownik
Pracownik
@Asystent

Witam, na rozmowie rekrutacyjnej napewno została przekazana informacja do kiedy trwa rekrutacja.

Szalooo
Kandydat
 Pytanie

Czy faktycznie w Action jako pracownik muszę nosić tylko czarne lub niebieskie spodnie ? Czy mogą być np szare ?

wyjec
Kandydat
 Pytanie
@Szalooo

o tym nie pomyślałam nawet, a tak z ciekawości to ile sie dostaje koszulek firmowych?

Weiss
Inne
@wyjec

Dwie koszulki, jedna bluza. Ciemne spodnie, nie legginsy i nie dresy. Obuwie pełne.

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Cze może mi ktoś powiedzieć jakie trzeba spełniać warunki żeby pracować w action na stanowisku pracownik sklepu? Wysłałam swoje CV ,jestem po szkole średniej. Mam ponad 15 lat doświadczenia w handlu oraz pracy z klientami. Pracowałam w dużej firmie w branży beauty oraz mniejszych spożywczych.mam.dowiadczenie na kasie. Szybko się uczę,jestem otwarta na nowe obowiązki itp. Wykladalam również towar w dzień i w nocy. Wysłałam cv a oni mi napisali że nie spełniam kryterii na to stanowisko? To co mam skończyć studia wyższe?? Żeby się tam dostać? Bo nie wiem na co oni patrzą.u nas w sklepie pracuje dziewczyna co wygląda strasznie,ma tunele w uszach i kolczyk w nosie łączący jedna i druga dziurkę i co jakoś jest na kasie i tam pracuje.

N.
Pracownik
@Kasia

W Action jest miejsce dla każdego, bez względu na wygląd czy doświadczenie, patrząc jak opisałaś ewentualną koleżankę pokazuje co reprezentujesz i że nie pasujesz do naszej organizacji :)

N.
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w małym mieście (ok 20 tys mieszkańców) w ostatniej rekrutacji wzięło udział ok 150 cv, myślisz że każdego zaproszę? Czas to pieniądz, na podstawie cv, doświadczenia, kolejności zgłoszeń wybiorę sobie 2-3 cv i zaproszę na rozmowę i jedna wybiorę. Nie ma idealnego klucza natomiast Twoje zachowanie jest mocno protekcjonalne i podchodzi pod mocno fałszywe, może ktoś Cię kociarzy w firmie i dlatego nie dostałaś pracy. Jeśli na codzień reprezentujesz takie zachowanie jak tutaj to współczuję. A co to tej jednej dziewczyny z Twojego sklepu, właśnie to jest fajne w action, że czasami jak się trafi to nie musisz mieć gigantycznego doświadczenia ale widać, że chcesz, jesteś przysłowiowo ogarnięty i Cię ktoś dostrzeże i zatrudni i może tej dziewczynie się udało a dodatkowo jest jest dobrym pracownikiem ;)

TS
Inne
 Pytanie
@Kasia

Może zapytaj Kierownika sklepu w którym chcesz pracować czy potrzebują pracownika ?

Pracodawca
Były pracownik
 Pytanie
@N.

Moje pytanie jest takie:jak podchodzicie do osób po 50 tym roku życia czy mają szanse na pracę w Action ?a jak tak to zatrudniane są na 3 miesiące czy przedłużane im są umowy ? Oczywiście wiem że nikt nie wypomni pracownikowi jego wieku bo taka jest polityka firmy

Weiss
Inne
@Pracodawca

Trzeba mierzyć siły na zamiary. To nie jest lekka praca. Trzeba zasuwać, szybkie wykładanie towaru, dobieganie do kasy, młode dziewczyny często nie dają rady. Wiek nie dyskryminuje, kondycja już tak.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa przebiegła w miłej, luźnej atmosferze, było po 6-7pytan od każdej z Pań( były we 2)

Pytania

-Czy kupuje w action? -Jak powiedzieć pracownikowi który pracuje od 2 dni że ma wyczyścić toaletę. - Jak rozmawiać z pracownikiem który robi wszystko dobrze ale za wolno. -w jaki sposób zmotywować pracownika do lepszych wyników nie dajac mu pieniędzy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Junior Specialist Finance & Accounting
Warszawa
Quanta Energy S.A.
(103 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wiernypacjent
Inne

Ja opiszę wam sytuację jak regionalni nie radzą sobie z (usunięte przez administratora) na swoich sklepach. Jak skargi zamiatane są pod dywan. Ręka , rękę myje. Nie można zwolnić krewniła który zastrasza, jeźdź po swoich pracownikach ubliżając im!! Bo wysyłanie na szkolenia jest czasochłonne i drogie!!! Serio ACTION!!! Nie weryfikują informacji o pracowniku na asystenta ani kierownika. Zalecam zmniejszenie ilości sklepów regionalnym do 5-8 może wtedy będą się bardziej przykładać. Dobry kierownik to kierownik , który wie co znaczy pracowniki!!! Do pracowników ACTION którzy nie mają komfortu pracy, KAŻDY SZEF MA SWOJEGO SZEFA!!! Numery na socjalach nie gryzą. ;)

Adam
Pracownik
 Pytanie
@Wiernypacjent

A powiesz w którym sklepie spotkała Cię taka sytuacja? Który region i którego regionalnego warto omijac?

Mania Wawa
Kandydat
@Wiernypacjent

Tam każdy każdego chroni a pracownik sie nie liczy. Ciągle są problemy z kierownikami ze sklepów w Warszawie. I co wciąż siedzą na swoich miejscach...

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam. Pytanie odnośnie telefonu w pracy. Czy możecie mieć przy sobie telefon w trakcie pracy? Czy jest zabronione ? Co o tym myślicie? Ja mam dzieci i różne są sytyacje w życiu, gdyby nie daj coś się stało z przedszkola szkoły nie dodzwonią się do mnie . Proszę o Odpowiedź i opinie .

Lin
Pracownik
@Pracownik

Nie można mieć telefonu przy sobie. Na przerwie można sprawdzić czy ktoś dzwonił.

Lin
Pracownik

Zawsze można wprowadzić zasadę trzymania tel w szatni, a dopiero na przerwie można z niego korzystać. To przynajmniej ogranicza uzależnienie od tel. U mnie działa i nikt sie nie buntuje

Lubuskie
Pracownik
@Pracownik

Pracodawca nie może zabronić mieć telefonu przy sobie ,lecz nie musi wyrazić zgody na korzystanie z niego .

Lon
Pracownik

To może trzeba szukać innej pracy. Gdzie można mieć telefon i z niego korzystać, jeśli to już sprawa beż kompromisu. I tak jak ktoś pisał. W sytuacjach pilnych, chorobowych,itp.,zawsze można poprosić kierownika czy do niego ktoś może zadzwonić. Nie sądzę żeby któryś odmówił. Ale tu chyba nie chodzi o sytuację awaryjne tylko o nadopiekuńczość i ciągle dopytywanie czy dziecko zjadło siusialo i mówiło mama...

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Lol
Pracownik
 Pytanie

Wychodzi na to, że tylko pracownicy są super, bezkonkurencyjni. Czemu tymi kierownikami nie zostali tylko... Jakie wy czasem wyobrażenie o pracy macie? Że nic nie robić i kasę brać? Oczywiście nie tylko pracownicy, kadra a i owszem też się taka zdaża . Większość zdecydowanie pyta o zasady i zakres pracy przed podpisaniem umowy. Godzicie się, a potem problem, że przerwa na czas, że telefonu odebrać nie można, że trzeba pracować... pamiętajcie wszyscy, że atmosferę na sklepie tworzą wszyscy. Od kierownika po pracownika. Każdy ma na to wpływ.

AlH
Kandydat
 Pytanie

Hej, była niedawno ogłoszona rekrutacja na k.regionalnego w kuj-pomorskim. Czy ktoś wie czy odbyły się już rozmowy? Teoretycznie zgłoszenie nie zostało otwarte, ale nie każda firma stosuje praktykę odpowiedzi do wszystkich zainteresowanych. Widziałam, że konkurencja ogromna, ale po opiniach firma wydaje się super, czytając je nagrzałam się na to stanowisko i teraz kombinuję czy jest w ogóle na co czekać…

boyyy
Pracownik
@AlH

zawsze możesz złożyć cv jeszcze raz

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

To nie można tego zgłosić do kierownika że jedna osoba psuje atmosferę całego zespołu? Chyba stanowisko asystenckie nie uprawnia do patrzenia na innych z góry? Ma znajomości wyżej czy co?

TT
Pracownik
@anonim

W socjalu na tablicy jest wywieszony numer kontaktowy do HR i RM Wystarczy zgłosić i będą musieli znaleźć rozwiązanie problemu

Pracuś
Pracownik
 Pytanie

100% prawdy. Ludzie sie zatrudniają,widzą co się dzieje i odchodzą po tygodniu lub idą na L4.Moze w końcu ktoś się przyjrzy sklepom?

Ywzka
Pracownik

Nie wiem czy go nikt nie chce w Warszawie ale nie zauważyłam żeby go nikt nie lubił w sklepie, czasem jest specyficzny, da się z nim pracować, jeśli ktoś chodzi na L4 to jego sprawa ale grafik się zmienia właśnie przez te osoby. Pewnie wypowiada się tu pewna Joanna co pracować nie umiała i została zwolniona, poza tym jak ktoś jest teraz w Wołominie i widział co się działo w zeszłym tygodniu jak go nie było to dziwne wnioski wysnuwa…. Bo w sklepie był (usunięte przez administratora) asystentki nie ogarniają….

Joanna G. Wołomin
Były pracownik
@TT

Tak, skorzystałam z tego, gdy mój kierownik, źle mnie potrakował. A także żle odnosił się do innych pracowników. Zadzwoniłam do KR Wołomina, powiedziałam o swojej sytuacji i odczuciach a także o bajzlu w sklepie. Pan pokornie mnie wysłuchał, obiecał wsparcie i przemyślenie sytuacji. Po czym sprawa została zamieciona pod dywan i wyśmiana. Więc niestety, tu człowiek się nie liczy. Jesteśmy kolejnym numerem ID. Pracowałam w Hebe z pod Jeromino Martins, jest znacząca przepaść w rozwiązywaniu problemów międzyludzkich, wsparciu pracownika, BOPie i atmosferze w sklepie. Mimo, że nie płacą rewelacyjnie i jest ciśnienie na sprzedaż. Kierownicy są na bierzaco szkoleni z umiejętnosci zarządzania i pracy w zespole.

Pracownik
Pracownik
@Joanna G. Wołomin

Widzę że na wszystkich sklepach są podobne sytuacje Problem z kadra zarządzająca przez którą zwalniają się osoby ,podejście tych osób jest jak zamordyzm . Asystentki bez empatii do drugiej osoby wogle to myślą że podpisaliśmy chyba umowy z pracą na akord . Asystenci,kierownik bez efektywności takim działaniem szkodzą tylko firmie . Brak szkoleń z empatii międzyludzkiej ,(usunięte przez administratora)

1
Sssccc
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy są tu jakieś osoby ,które wcześniej pracowały w pewnej firmie branży obuwniczej i uważają ,że.przejscie do Action było dobrą decyzja???

Sssccc
Kandydat

Nie nie musi być ,ale taka opinia była bym dla mnie lepsza wskazówka czy napewno jest tutaj lepiej bo ta firma o której pisze to naprawdę kosmos

Sssccc
Pracownik

Dziękuję za odpowiedź . Właśnie czekam na badania i od marca zaczynam jako ASM nam nadzieję ,że będzie dobrze , bo zarobki napewno dużo lepsze

Alka
Pracownik

Po co procedury skoro trzeba robic inaczej, utrudniaja prace, czasem duze wymagania, mało czasu... gdzie praca sama w sobie jest fajna.

Anon
Były pracownik

Nie wiem jak wygląda współpraca w innych placówkach, ale jeśli masz do siebie choć odrobinę szacunku, to szczerze polecam unikać sklepu na Ćmielowskiej. Pseudo kierowniczki mają człowieka za nic. Każdy zastępca kierowniczki ma własny styl zarządzania, ale jeśli coś z zaleceń owego zastępcy nie przypadnie do gustu głównej kierowniczce, to i tak wina spada na pracownika, bo czemu by nie. Obgadywanie każdego i snucie teorii przez szanowne grono kierownicze jest na porządku dziennym. Rotacja pracowników niebawem zmusi sklep do zamontowania drzwi obrotowych. System szkolenia nowych pracowników, to nieśmieszne zart. O wszystko trzeba się pytać, ale jak ktoś coś chce wytłumaczyć, to nagle wpada średnio szanowna pani kierownik i każe się zamknąć i rozkładać towar. Słowem podsumowania... jeśli chcesz tam pracować, to szczerze odradzam. Natomiast jeśli nadal tam jesteś, to uciekaj. Szkoda nerwów i zdrowia. Pozdrawiam

1
Nela
Pracownik
@Anon

Zgadzam się z tym co napisała koleżanka/kolega. Na sklepie atmosfera jest bardzo napięta i trudna za sprawą kierownika sklepu. Nie podważam kompetencji kierownika umie planować pracę, delegować zadania ale jest to osoba , która jest notorycznie spięta, nerwowa, arogancka, nie stroni od cynicznych i złośliwych komentarzy na słuchawkach które wszyscy slyszą. Mam poważne wątpliwości czy ktoś z taką postawą powinien być na tym stanowisku , zarządzać ludżmi i psuć wizerunek firmy. Pracownicy nie mogą się komunikować i integrować chyba że w sprawach pomocy ale też nie jest to mile widziane. Może ktoś z przełożonych powinien przyjrzeć się sprawie z powodu tak dużej rotacji. Sklep nigdy nie będzie zasobny w personel a Ci którzy zostaną będą wykonywać pracę za dwoje. Wartością firmy jest szacunek do siebie tylko ja zderzyłam się z czymś odwrotnym.

1
@Nela
Inne
@Nela

Zgadzam się z poprzednikami - mam nadzieję że ktoś się wkoncu bardziej przyjrzy sytuacji panującej na tym sklepie I sprawa nie zostanie zamieciona pod dywan,bo zadowolony pracownik to zadowolony klient= dobra sprzedaż ???? Pozdrawiam

1
Pracuś
Inne
@Anon

O Ćmielowskiej każdy już słyszał. Nikt tam nie zostaje na długo i nikt nawet nie chce przyjeżdżać do pomocy. Ale podobnie jest na Głębockiej i nikt z tym nic nie robi. Bo najważniejszy jest utarg a nie ludzie.

1
Ps
Pracownik
@Pracuś

Przepraszam, ale nie zgodzę się z Twoją opinią. Pracuje już jakiś czas w tym sklepie. I z tego co zauważyłam to rzeczywiście odeszło kilka osób ale takie za które notorycznie ja musiałam przychodzić do pracy bo ich nie było. (Weekendy, 2 dniowe zwolnienia). Co do kierownika to jest wymagająca ale sprawiedliwa. I niezgodze się z tym co piszecie o Cmielowskiej.

Pytanie
Inne
 Pytanie

Kiedy otwierają nowe sklepy i gdzie?

Karo
Kandydat
 Pytanie

Czy przed podjęciem pracy jest jakieś szkolenie z kasy fiskalnej? jak to wygląda?

.A.
Pracownik

Kasuje się na początku pod okiem doświadczonego już kasjera lub osoby funkcyjnej. Ale nie ma się czym martwić, system jest dziecinnie prosty.

hanx
Kandydat
 Pytanie
@.A.

a ile trwa takie wdrożenie?

Aniula
Inne
@Karo

Uczą Cię wszystkiego 1 dnia. Kasa nie jest wcale skomplikowana :3

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Aniula
Inne

Miejsce szkolenia do ustalenia przez kierownictwo.. przeważnie 4 godziny

Wypłaty
Pracownik
 Pytanie

Czy wypłaty będą wypłacane dzisiaj czy będzie opóźnienie? Dlaczego przelewy przychodzą ostatnią sesją w banku?

fryk
Pracownik

na zmiany się pracuje jak chyba w każdym podobnym sklepie

Magda
Kandydat

Chciałam dopytać , bo pojawiła się oferta pracy tylko tam jest napisane że praca od 10 do 40 godzin tygodniowo czyli co to oznacza.

Lin
Pracownik
@Magda

Najprawdopodobniej szukają na niepełny etat. Ale zawsze trzeba mieć na uwadze, że mogą być tzw dopracowania.

Lin
Pracownik

Tzn. że mogą ci wpisać w grafik do 150h, mimo że np jesteś zatrudniony na pół etatu. Tak podpisujesz w umowie. I możecie to sobie wygooglac co to są dopracowania. Minimum wysiłku. Nie znając swoich praw nie zadbacie o nie....

Damian
Pracownik
 Pytanie

Od jakiegoś czasu regularnie co chwilę pojawiają się ogłoszenia na pracownika sklepu w Warszawie na lazurowej, czemu tak jest? Czytam wiele opinii o sklepach w Warszawie i chyba wszystkie są negatywne. Spodziewam się że tu nie jest inaczej ale macie jakieś doświadczenia? Jak tam z kierowniczka? Jak z pracownikami?

1
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Lil
Pracownik

Regionalni mają dostęp do grafików. Więc wiedzą. Zalecane jest aby kierownik pracowal 3tyg na rano i 1tydz na popołudnie. I jedna sobotę.

Y
Inne

Masz rację. Mało który kierownik pracuje 5 dni na popołudnia.

TT
Inne
 Pytanie
@Lil

A połowie zmiany e soboty KS dlaczego nie pracują?

Ola
Inne

Raz na jakiś czas RM sprawdzą czy KS pracuje na popołudnie 5 dni w miesiącu. Bynajmniej w naszym regionie tak jest. Fajnie by było jak by firma wprowadziła @Pracodawca aby każdy KS pracował jedna sobote w miesiącu na popołudnie ! Przykład idzie z góry co to za KS który miga się od popołudniowych sobotnich zmian.

Szczerze piszę
Pracownik

Brak audytu pracy KR i KS, co powoduje, że brak reakcji na zgłaszane naruszenia względem pracownika na sklepie. Sytuacja psychicznie wykańcza, na granicy zgłoszenia do PIP. Nie wiem czy to pojedynczy przypadek w moim regionie, czu wiele takich w kraju.

Ola
Pracownik

Mnie irytuje strasznie fakt taki iż KS nie chodzi w soboty na popołudniowe zmiany !

Zdziwiona
Pracownik
@Ola

Mnie dziwi to że są takie KS które nie pracują w soboty a jak już to rano, albo soztaja dłużej wychodzą wczejsciej robią co chcą. A każdy pracownik nie może nawet wziąść urlopu kiedy chce.

N.
Pracownik

Nepotyzm następuje w momencie kiedy ktoś ma benefity z wynikającej relacji. Choć też uważam, że praca w Takiej relacji jest chora to mimo wszytsko jest dozwolona o ile wszystko działa w granicach prawa.

Zostaw merytoryczną opinię o ACTION Poland Sp. z o. o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ACTION Poland Sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ACTION Poland Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 687.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ACTION Poland Sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 357, z czego 27 to opinie pozytywne, 181 to opinie negatywne, a 149 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ACTION Poland Sp. z o. o.?

    Kandydaci do pracy w ACTION Poland Sp. z o. o. napisali 18 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ACTION Poland Sp. z o. o.
4.2/5 Na podstawie 506 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ACTION Poland Sp. z o. o.
Przejdź do nowych opinii