Mam wrażenie, że osoby odpowiedzialne za rekrutację (nie tylko bezpośrednio z HR, ale też decyzyjne) przy rekrutacjach dokonują jakiegoś sabotażu. Po prostu za każdym razem zatrudniają osoby coraz słabsze, szczególnie w eksporcie, które nie nadają się do niczego i albo same odchodzą albo cóż. Dlaczego tak się dzieje i są wybierane osoby nie posiadające kompetencji? Pewnie dlatego, że osoby zatrudniające też są słabe i boją się zatrudnić lepszych od siebie.
500 mln to nie dużo? Takie wyniki to dość dobra perspektywa. Zastanawiałem się nad rekrutacją ale pojawił się jakiś komentarz że firma ma być sprzedana? Ktoś wie coś więcej? To nie zachęca. Z takim wynikiem firma pewnie jest sporo warta
Cześć, nie polecam pracy w 4KRAFT, firma nie dba o pracowników, aktualnie jest bardzo duża rotacja ludzi i duże zwolnienia. W firmie panuje duży haos, zarząd próbuje wprowadzić procesy, jednak nikt ich nikt nie przestrzega. Firma próbuje kreować się na jedną z lepszych firm do pracy w Polsce, jednak dużo jej brakuje. Współpraca pomiędzy działami kuleje, nie są wypłacane należyte premię i tak naprawdę cały czas coś się zmienia, co utrudnia normalną stabilną pracę i jakiekolwiek planowanie. Sam się ewakuuje, zmieniam pracę i wolę ostrzec innych, pozdrawiam.
Nie wiem, nie interesuje mnie. Z mojego doświadczenia osoby ambitne i mające więcej oleju w głowie uciekają dość szybko. Reszta moze woli opierać swoją kariere ma sprzataniu w kuchni jeśli obowiązkowe dyżury nadal istnieją.
Dobrze, że podczas rekrutacji jest miła atmosfera (to nie zawsze w firmach się zdarza) ale to naturalne, że firma się stara o swój wizerunek i pozyskanie kandydata. Ale prawdziwe EB to nie tylko pozyskiwanie kandydatów ale też umiejętność rozstawania się z pracownikami, szczególnie po latach. Przed rekrutacją zapytaj, jak firma rozstaje się z pracownikami, ale nie przedstawicieli HR, tylko byłych pracowników. (może z działu handlowego, księgowości, byłego vice prezesa?) Co się stało, że zmienił się dyrektor działu produktu, w jakich okolicznościach i z jaką propozycją? Ile osób przebywało n L4, w jakich okolicznościach i jak długo? Czy dotychczasowe awanse w różnych działach to wyższe kompetencje czy ścieżka rozwoju czy szybkie decyzje żeby zespoły się nie rozpadły...
Cześć. jestem tu w sprawie pracy jako Asystent Back Office. Jak teraz jest dostępne ogłoszenie w sieci to piszą w nim o rekrutacji zdalnej. Jakie pytania mogą się pojawić w przypadku tego stanowiska?
Cześć! :) Dziękujemy za pytanie. Na spotkaniach rekrutacyjnych zawsze bazujemy na wywiadzie behawioralnym i pytamy o dotychczasowe doświadczenie i konkretne sytuacje, które z naszego punktu widzenia są istotne na danym stanowisku. Ważnym elementem naszej rozmowy jest pytanie skierowane do Kandydatki/Kandydata o potrzeby i oczekiwania w stosunku do przyszłego pracodawcy. To obustronna relacja, dlatego już na początku chcemy poznać, czy jesteśmy w stanie zapewnić to, co ważne dla danej osoby. Jeśli chodzi o cały proces rekrutacji to zawsze jest opisany w ogłoszeniu, bo zdarza się, że ze względu na specyfikę poszczególnych stanowisk wygląda to nieco inaczej. W przypadku Asystentki/Asystenta Back Office pierwsze spotkanie odbywa się online i prowadzi je hiring managerka. Kolejne jest już spotkaniem stacjonarnym na Tatrzańskiej, do którego dołącza jedna z naszych Rekruterek. Na tym spotkaniu - oprócz standardowej rozmowy - pojawiają się dwa drobne zadania - które trwają max 20 minut łącznie. O szczegółach zadań informujemy każdą osobę, która uczestniczy już w II etapie procesu. Nie zależy nam na tym by negatywnie zaskakiwać - do rekrutacji podchodzimy partnersko. :) Spotkanie stacjonarne to też świetny moment na to, by zobaczyć nasze biuro, poczuć atmosferę 4kraft i zastanowić się, czy to jest miejsce, w którym chce się pracować. :) Dobrego dnia!
Przebieg rekrutacji Etap 1: Miły telefon pytanie o moją dostępność, informacje o firmie i jeżeli rozmowa przebiegnie po naszej myśli dostanę się na drugi etap. Etap 2: Spotkanie z rekruterką w siedzibie. Na początku kilka pytań dla rozluźnienia atmosfery oraz w celu poznania siebie nawzajem. Opowieść o firmie i stanowisku - bardzo szczere przedstawienie sytuacji. Później przyjemne pytania z zakresu moich kompetencji i doświadczeń. Bardzo przyjemne i miłe spotkanie. Podsumowanie: Bardzo przyjemna rozmowa. Jednocześnie Ada i Magda to świetne rozmówczynie, które stwarzają świetną atmosferę wokół całego procesu rekrutacyjnego. Od pierwszej rozmowy można wyczuć że starają się mnie rozluźnić i stworzyć na tyle przyjemny klimat żebym się nie stresował samą rozmową. Wszystko wg ustalonych terminów i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła komunikacja na maila potwierdzająca ustalenia telefoniczne. Na miejscu powitany zostałem uśmiechem i pozytywną energią. Na każdym etapie byłem informowany o wyniku mojej rozmowy. Nawet w momencie w którym odrzucili moją aplikacje, dostałem telefon z wyjaśnieniem co jest przyczyną takiej decyzji. Polecam każdemu przeżyć choć raz taką rozmowę.
Wszystko na początku się wydaje super, EB na wysokim poziomie, czym chwalą się na każdym kroku....ale.... pani Manager HR o baaaardzo wysokim mniemaniu o sobie, wydaje się mądra - tak, potwierdzam - wydaje się.... Mądrych ludzi się tam nie dostrzega , firma dobra na tzw. przeczekanie, czy przetrwanie, 3 m-ce max . Dodatkowo co odpycha to wszechobecny nieład. Do profesjonalizmu jeszcze długa droga, niemniej - życzę powodzenia.
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczenie komentarza. Jesteśmy otwarte na rozwojowy feedback i merytoryczny dialog, dlatego prosimy o kontakt i przesłanie szczegółów w celu wyjaśnienia sytuacji. Wszelkie podobne trudności można zgłaszać na adres mailowy – kadry@4kraft.com Tylko dzięki temu będziemy mogły dokładnie zbadać sytuację i wyciągnąć wnioski. Dziękujemy za kontakt. Serdeczności, Zespół HR
Firma niezwykle przyjazna pracownikom. Spotkałam się z ogromnym profesjonalizmem na każdym etapie współpracy. A oprócz wysokich kompetencji osób zarządzających i Działu HR trzeba podkreślić niezwykłą empatię, jakiej doznałam. POLECAM
Hej. Jest tu może ktoś z działu zakupów? Wiem, że jeszcze przez jakiś tydzień ma być dostępna oferta do was i zastanawiam się czy by nie aplikować. jest szansa na opis atmosfery? w treści znajduje się praca stacjonarna oraz hybrydowa, czy od samego początku mogę być na tym drugim trybie?
Brałem udział w rekrutacji i chciałbym podziękować za jej przebieg. To była jedna z najlepszych rekrutacji w jakich brałem udział, po raz pierwszy nie odczułem stresu, ponieważ rekruterka zadbała o atmosferę i odpowiedziała na wszystkie moje pytania, nawet te o wpisy tutaj. To pierwsza rekrutacja, po której dostałem informację zwrotną tak jak mi obiecano.
Dzień dobry! Serdecznie dziękujemy za podzielenie się pozytywną opinią na temat naszych procesów rekrutacji. Takie wiadomości dodają nam skrzydeł - naprawdę. :) Każda Kandydatka i każdy Kandydat wiedzą, że jesteśmy otwarte na feedback - nie tylko ten pozytywny ale też rozwojowy. Dzięki temu możemy ulepszać proces rekrutacji. My również dziękujemy za Twoje zaangażowanie w proces i poświęcenie nam czegoś niezwykle cennego - swojego czasu. :) Życzymy wspaniałego popołudnia!
Dziś pojawiła się oferta dla asystenta do działu logistyki. interesuje mnie ten wskazany podział czasu (usunięte przez administratora) 40% to sporządzanie dokumentów, 30% to współpraca z klientami i przewoźnikami oraz reszta to realizacje transportów. Ten podział czasu (usunięte przez administratora) jest też zależny od dnia tygodnia czy jednak o określonych godzinach wykonuje się wskazana czynność?
Dzień dobry! :) Dziękujemy za Twoje pytanie i już spieszymy z odpowiedzią. Podział czasu pracy jest przybliżony i ma na celu pokazanie tego, jak poszczególne obszary i związane z nimi zadania rozkładają się w miesiącu. Cykliczność zadań jest tygodniowa, a część zadań jest powtarzalna. Nie ma konieczności wykonywania zadań w konkretnych godzinach. Planowanie pracy odbywa się tygodniowo, tzn., że w poszczególne dni powinno się wykonać konkretne zadania. Dobrego dnia! :)
Dzień dobry, Również zastanawiałam się nad aplikacją na to stanowisko, ale pojawiają się tutaj komentarze o sprzedaży firmy, czy Państwo jako dział HR mogą się odnieść do tego? Jaki jest powód uruchomienia rekrutacji? Czy to rozwój działu, czy odejście pracownika? Pozdrawiam Milenam L
Dzień dobry, odpowiadam za GoWork, a wczoraj miałam urlop. ???? Zgodnie z naszą polityką, podczas dnia wolnego nie używamy narzędzi służbowych tylko korzystamy z uroków dnia wolnego. Teraz natomiast, po wykonaniu najważniejszych zadań na dziś, z chęcią odpowiem na Twoje pytania. Jeśli chodzi o sprzedaż firmy to niczego podobnego nie planowaliśmy i nie planujemy. Jeśli mielibyśmy dementować każdą informację tego rodzaju to nie robilibyśmy nic innego. Tę energię wolimy przeznaczyć natomiast na coś ciekawego i skupiamy się na wewnętrznych projektach. Sama rekrutacja natomiast jest pozytywnym skutkiem rozwoju firmy i tym samym oznacza, że szykują się nowe projekty, więc powiększamy zespół Logistyki. Zależy nam na tym, żeby zrobić to odpowiednio wcześnie przed peakiem sezonu, dzięki czemu praca w dziale równomiernie się rozłoży i poszczególne osoby nie będą zbytnio obciążone pracą. Dobrego dnia pełnego życzliwości i słońca! ????
Cześć, Jestem po rekrutacji na Export Managera z francuskim. Bardzo dziwne wrażania. Prawdopodobnie kadra zarządzająca nie wydaje się być najwyższych lotów. Zdziwiło mnie pytanie o odporność na sytuację stresową z przełożonym... w moim mniemaniu to nie te czasy, żeby się godzić na takie zachowania. Ewidentnie 2-3 razy odpowiedziałem na pytanie niezgodnie z jej oczekiwaniami i nawet padło pytanie czy na pewno tak uważam. Z informacji zdobytych podczas rozmowy wynika, że jest to absolutnie przeciętna firma (w necie są informacje jak to firma jest propracownicza, nagrody itd, ale uważam, że to szum wokół niczego ).
Dotknąłeś sedna sprawy i pokazałeś gdzie leży prawdziwy problem. Kompetencje zarządzających vs oczekiwania co do pracowników, mniemanie o sobie i pozycjonowanie vs rzeczywistość (warto zapytać z jakiego okresu te wszystkie nagrody i co się stało że już ich nie ma)
Stwierdziłeś wprost, że nagród już nie ma? zdajesz się również znać powód, czemu go nie podasz? Zastanawiam się przy tym czy jakieś inne rzeczy też przez ten okres czasu nie uległy zmianie? O czymś warto wiedzieć?
Czy faktycznie tak jak napisano już tych nagród nie ma? niby nie widzę o nich już wzmianki w tej ofercie dla specjalisty ds. e-commerce. W opisie natomiast pojawia się stwierdzenie, że wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii indywidualnej, jak oceniacie jej wyrobienie? Macie przy tym jakieś porady?
Nagrody dla pracodawcy to stare dzieje, były przyznane w 2020 i 2021 i to jeszcze w płatnym badaniu. Faktyczne zrealizowanie premii zależy z jednej strony od Twoich wyników a z drugiej tak naprawdę wiele zależy od decyzji odgórnych szefa działu i bezpośrednich przełożonych. Niestety, te decyzje często się zmieniają. W praktyce możliwość realizacji premii zależy trochę od zespołu do którego trafisz.
Z ta sprzedażą firmy to faktycznie tak jest? teraz niedawno ktoś podrzucił taka sugestię, ale nie widzę by dalej została rozwinięta. Czy to niesprawdzone dane? Zresztą jeśli takie plany są w toku, to czemu szukano by nowych ludzi teraz? Co wam na rozmowie mówili o sytuacji w firmie?
Nabywający przedsiębiorstwo sprawdza wszystko co się w firmie dzieje. Dział handlowy się rozsypał, zobacz ile tam osób szukają, a byłoby więcej gdyby nie sztuczne awanse...Poza tym jak nie ma kto sprzedawać to przychody mniejsze i wartość firmy chyba też?
Jak właśnie macie do teraz z tym awansami? Wcześniej cos już pisali, że jak ludzie chcieli odejść to cos dostawali. To jest wyjątkowa sytuacja czy już kiedyś także w ten sposób było? a teraz jak szukają nowych to w takim razie zaoferują więcej niż powiedzmy z pól roku temu? nie ma stawek w ogłoszeniach a ciekawią mnie
Po raz kolejny się przekonałam że imprezy firmowe są tu tylko po to by jeden dział mógł obgadywać inny lub jest to robione w mniejszych grupkach. To samo byłych pracowników, a góra temu przyklaskuje. Sporo w tej firmie fałszu…
Ciężko się spodziewać czegoś innego skoro jak to napisałaś góra potrafi oczerniać jednego managera w oczach innego a na kolejnym spotkaniu oczernia tego drugiego przed trzecim. A najczęściej to poprostu zwykłe odwracanie uwagi od błędnych decyzji i obwinianie kogoś za swoje niepowodzenia....Nic dziwnego, że w firmie już dawno nie ma zespołowego ducha tylko jeden pod drugim kopie dołki bo jest to premiowane...Najlepszy przykład to chyba dział rozwoju produktów...
Mam wrażenie, że osoby odpowiedzialne za rekrutację (nie tylko bezpośrednio z HR, ale też decyzyjne) przy rekrutacjach dokonują jakiegoś sabotażu. Po prostu za każdym razem zatrudniają osoby coraz słabsze, szczególnie w eksporcie, które nie nadają się do niczego i albo same odchodzą albo cóż. Dlaczego tak się dzieje i są wybierane osoby nie posiadające kompetencji? Pewnie dlatego, że osoby zatrudniające też są słabe i boją się zatrudnić lepszych od siebie.
Don Kichot, komentarz w punkt. Dokładnie tak jest. W 4kraft w dziale handlowym zatrudnia się coraz mniej kompetentne osoby. Przy rekrutacji nie patrzy się na realne kompetencje i umiejętności, tylko na jakieś korporacyjne bzdury. Jakaś paranoja.
Z doświadczenia wiem że kiedy składasz wypowiedzenie to wtedy szefostwo sobie o tobie przypomina i znajdują się pieniądze na podwyżkę i awans wcześniej nie ma podobno budżetu! Ale ważne że mogłam zrobić wianek świąteczny i mogłam się napisać świątecznego wina. Także polecam składać wypowiedzenie a potem awans gotowy
Serdecznie dziękuję za Twoją perspektywę, jestem tutaj dopiero od tygodnia i przykro mi się czyta takie wypowiedzi, ponieważ zawierają one wiele negatywnych ocen Współpracowników. Ja osobiście mam bardzo dobre doświadczenie z procesu rekrutacji i wysoko pozycjonuję kompetencje Rekruterki. Ponieważ jestem otwarta na każdy feedback, to chętnie z Tobą porozmawiam na temat Twoich przemyśleń. Zapraszam do rozmowy 1 na 1 w celu wyjaśnienia sytuacji. Serdeczności, Magdalena Król People & Culture Manager
No właśnie, tworząc takie nikomu nie potrzebne stanowiska jak to, tylko wyrzuca się pieniądze w błoto. To jest taka zabawa w nic, zamiast zająć się konkretami. Tak to jest, kiedy (usunięte przez administratora)mała firemka próbuje uchodzić za wielką korporację - efekt jest groteskowy. W tej firmie dzieje się coraz gorzej. Mam nadzieję, że niedługo już mnie w tej firmie nie będzie.
Ktoś napisał to, co widzą wszyscy poza kilkoma osobami. Ta firma zmierza w bardzo złym kierunku i też to wszyscy wiedzą.
okolo 150 osób w biurach i prawie 500 mln obrotu rocznie to zapyziała mała firemka????? Ktoś tu chyba chce zrobić z jakiegoś powodu po prostu czarny PR.
To wcale nie jest dużo. A licząc obrót w stosunku do liczby pracowników w biurze, to wynik jest wręcz fatalny i świadczy o bardzo słabej efektywności.
500 mln to nie dużo? Takie wyniki to dość dobra perspektywa. Zastanawiałem się nad rekrutacją ale pojawił się jakiś komentarz że firma ma być sprzedana? Ktoś wie coś więcej? To nie zachęca. Z takim wynikiem firma pewnie jest sporo warta
Wypowiedz osoby o stanowisku People & Culture o rekrutacjach jest mało wiarygodna... Może lepiej zając się tematami zatrważającej ilości L4 w firmie czy brakiem poszanowania ludzi...na przykładzie ostatnich wydarzeń w dziale sprzedażowym. Ruchy w firmie wbrew temu co piszą inni są chyba przemyślane. Awanse żeby zatrzymać ludzi, osoba od people and culture, sciąganie na szybko osób z branży żeby nie zostać na lodzie...te dzialania mogą sugerować że firma będzie sprzedawana? Może warto zapytać szefostwa...
Rynek niemiecki jest może bardziej tu oblegany? Widzę te opinie, w której ktoś podkreślił jakiś czas temu, że znowu na ten włoski kogoś szukają, a jak tak patrzę właśnie po ofertach to widzę ze więcej osób jest poszukiwanych na ten niemiecki właśnie. Jest w ogóle szansa na zestawienie warunków na tych rynkach obecnie? na włoskim jest ciężej?
I znów po raz kolejny szukają kogoś na rynek włoski (to ogłoszenie cały czas wisi i pojawia się od chyba dwóch lat). Ciekawe, dlaczego taka rotacja w tej firmie. Trudno to ogłoszenie traktować poważnie.
Ile osób na stanowisku dyrektorskim w praktyce potrzeba? Pytam, ponieważ widzę właśnie dostępna ofertę na Tatrzańską. A jeszcze w ubiegłym roku poruszany był wątek odnośnie warunków zatrudnienia. zarobki jednak nie zostały sprecyzowane. Czy znacie bieżące? i jak rozmowa przebiega?
Jak szukasz tutaj opinii, zastanawiając sie nad stanowiskiem dyrektora handlowego to na pewno nie jest to stanowisko dla Ciebie:)
Czemu nie? rozwiniesz ten temat? ja akurat kompetencji do tego stanowiska nie mam, ale faktycznie wciąż z tego co widzę wisi takie ogłoszenie. Co natomiast możecie napisać o księgowym? Jak widać na takim portalu głównego teraz do siebie szukają. Warto iść do tego działu?
Te oferty o których piszecie chyba już poznikały? Księgowego tez już nie widzę, jest za to opcja na prace w dziale zakupów oraz e-commerce. Z czego wynika takie zapotrzebowanie? ilu średnio osób w miesiącu pojawia się w firmie?
Jakość rozmowy rekrutacyjnej na bardzo niskim poziomie. Pani z kadr jeszcze jako tako chociaż czuć że raczej firma jest dość mała, natomiast Pan biorący udział w rozmowie nieprzyjemny, arogancki i raczej sprawiał wrażenie osoby nieprzygotowanej.
A na jakie stanowisko była przeprowadzana ta rozmowa? Ja się zastanawiam nad oferta dla speca od sprzedaży z językiem włoskim., tylko w tym przypadku czy całość jest przeprowadzana w tym języku? I kto w ogóle prowadzi rozmowy? Ktoś w HR / rekruterzy czy przyszli przełożeni?
Dwie panie zarządzające w tej firmie działem handlowym, czy też działem eksportu, z którymi rozmawiałam to jest jakaś kpina. Nigdy nie spotkałam tak niekompetentnych i tak twardogłowych osób "zarządzających" działem sprzedaży. Masakra.. Jak najdalej od takich osób nie potrafiących w ogóle szerzej myśleć i działających tylko według bezsensownych i nieefektywnych schematów.
Też miałem podczas rozmowy takie wrażenie, że te panie nadają się do sprzedaży co najwyżej w mięsnym. Jeśli takie osoby w tej firmie są odpowiedzialne za sprzedaż, to w tej firmie nie może być dobrze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 4 Kraft Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy 4 Kraft Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 4 Kraft Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 5 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!